|
||||
|
||||
Fotoshoot Golf "MK" 1
Nadat ik afgelopen vrijdag mijn Golf "MK" 1 (Einser!)weer heb aangemeld, en gisteren er eindelijk, na zes maanden in de garage te hebben gestaan, weer mee ben gaan rijden, en na eerst `ns de olie en filter te hebben verversd/vervangen, dacht ik dat ik vandaag maar weer `ns wat foto´s ervan hier moest gaan plaatsen, zeker nu ik sinds 5 weken ook in het bezit ben van zo´n digifoto camera cq kreng en omdat we (bijna) allemaal hier foto"geil" cq "fucking damn posers" zijn...
schau mir in die Augen, kleines... een foto van de "EA 827" mag natuurlijk niet ontbreken, omdat ik gek ben op Golfjes die origineel, af fabriek geleverd zijn met deze blokken...(maakt niet uit, benzine of diesel) gaaaap, saai zo `n fotoshooting... en binnenkort is weer in Wolfsburg, maar dan voor de 9e keer:
|
||||
|
||||
Wanneer ga je em verlagen, want zo is het geen porum
|
|
|||
|
|||
Mooie wagen !! En mooie fotos.
|
||||
|
||||
Erg netjes, niks aan doen
|
||||
|
||||
Quote:
Miss is hij z'n afstandbediening kwijt Mooi golfke
|
|||
|
|||
super mooie golf 1 en mooi orgineel
|
||||
|
||||
Eindelijk van stal! het is al 5 weken mooi weer.
Mooie auto , zeldzaam. |
|
||||
|
||||
Quote:
in het jaar 2082... verlagen is wel mooi, maar ik kan er uit praktische overwegingen niet aan beginnen, andere velgen begin ik ook niet aan, hoeft niet perse voor mij, maar... ben toch wel enigszins benieuwd naar hoe `n verlaging + andere velgen deze auto zouden staan, dus als iemand hier`ns zou willen photoshoppen (kan het zelf niet) Thnx@all btw voor de reacties!
|
||||
|
||||
mooie golf!
|
||||
|
||||
mooi in de lak, eerste lak of al eens overspoten?
km stand? |
|
||||
|
||||
Quote:
1e lak, km stand is op het moment 81250. Ook bedankt voor jullie reacties!
|
||||
|
||||
Superkar René!
Gaaf om zo'n helemaal originele golf te zien! |
|
||||
|
||||
mooie foto's van een mooie auto
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx. Erik, maar helemaal 100% origineel is ie niet...de "veranderingen" zijn maar minimaal, maar toch Quote:
Ook jij bedankt voor je reactie, Arjan! Enne, als je deze pics. ook wil hebben voor in de bezoekersgalerij van www.watercooled.nl geef je maar een gil! @all: maak gerust eens een fotoshop van mijn auto, verlaagd en met andere velgen, b.v. Ronal Turbo´s of ATS-classics. (Ik kan zelf niks van fotoshoppen ) Bij voorbaat dank!
|
|||
|
|||
Hey René,
mooie wagen heb je! ik hoop hem binnenkort eens live te mogen aanschouwen. Vanavond in Ubach-Palenberg misschien? Groeten, Dennis |
|
||||
|
||||
Hallo Dennis, dank je! Ik ben vanavond wel weer in Übach-Palenberg, maar niet met de Golf 1, is me teveel gedoe voor `n paar uurtjes die auto uit de garage te halen.
|
|||
|
|||
Quote:
Oh jammer. Die van mij neem ik wel mee, was toch al uit garage. Moet morgen voor APK, dus zal maar een beetje rustig rijden |
|
||||
|
||||
Ontzettend mooie originele Golf 1! Complimenten!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx Dennis, en zoals gezegd, jou GTI mag er ook zeer zeker zijn!