|
||||
|
||||
Misha's Jetta - Ronal Turbo shoot P.3
Dan nu maaris mijn nieuwe projectje voorstellen,
nadat mijn oude golf verkocht is aan Soersie (Cleaned.be) Volkswagen Jetta 1.6 Pacific 113.xxx km gelopen en hij is uit 1992 Wat is er al gebeurd: - Verlaagd dmv Supersport schroefset - Pacific stickers verwijderd - Donkeroranje knippers vooraan - Goed gewassen en kunstof behandeld Plannen: - Muziek terug erin bouwen - Smoke koplampen* - Embleemloze grille of het logo zwart - Logo achter zwart - Andere uitlaat (eindstuk) - Hella GT achterlichten (zijn onderweg) - Sebrings of BBS RM (6.5j, zwarte harten) met 165/50-15 - Lager *Als iemand die te koop heeft of voor mij kan maken, pb Dan maar een paar foto's van het beest: ja ik weet dat dit fout is .. maar ik kon het niet laten :lol: En wat vinden we ervan Last edited by Misha : 05-06-2007 at 18:35. |
|
||||
|
||||
Zit er erg laag uit,
Goeie basis voor een moii project. Wielen zullen al een hele verbetering zijn!! Veel succes |
|
||||
|
||||
Nette auto, zit nog strak in de lak zo op het oog.
|
|
||||
|
||||
Hey Misha,
hier ook maar eens je Jetta laten zien , knappe wagen kerel, zal zeker weer net zo mooi worden als je oude Golfje (R.I.P) we zien ons nog wel bij een volgende meetin, was leuk de laatste keer grtz Erik
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit Mischa,
succes met de plannen! |
|
||||
|
||||
Knappe auto. Strak, netjes en schoon.. En niet te vergeten; origineel
Sebrings zullen wel mooi staan
|
||||
|
||||
dank jullie wel,
zeker weten Erik ... tot op de volgende meet! als er iemand van die donkere voorlampen heeft, of een setje sebrings of iets anders interessants, laat maar weten!
|
|||
|
|||
Mooie Jetta misha !!!
|
||||
|
||||
BBS RM of Sebring .. even wat geshopt:
|
||||
|
||||
vind um met sebrins wel vet
|
||||
|
||||
Sebrings staan goed onder een Jetta, maar de RM's doen het ook goed! En dan het hart niet zwart, maar in de kleur van de auto.
Nette Jetta, mooie kleur! Het zal me benieuwen wat je er van maakt! |
|
|||
|
|||
sebrings zijn echt vet maat
grts |
|
||||
|
||||
he kerel
ziet er goed uit de jetta!!vooral op de sebrings heb hem nog gezien op de vw-speed meet en ligt inderdaag goed laag. jammer dat de golf weg is, maar met de jetta komt het ook zeker goed in jou handen!! succes en kom hem een keer bewonderen |
|
||||
|
||||
Mooie jetta, dit is de mijne met rm's
Last edited by gtitdi : 03-03-2007 at 12:59. |
|
|||
|
|||
mooie strakke jetta idd, lekker onverprutst... ik zou bbs rm doen, sebrings heeft iedereen al!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Net alsof niet iedereen al bbs sen heeft
|
||||
|
||||
Quote:
Ik reed mijn wielrand LV er compleet af in zo'n greppeltje. Heb hem maar weer een eind omhoog geschroeft. Leuk wagentje hoor.
|
||||
|
||||
ik zie inderdaad ook meer mensen op bbs RM(S) rijden dan op sebrings ..
@Jurgen: Ik heb m er heel rustig in laten rollen, en daarna heel rustig achteruit er weer uit toen gewoon schuin van de parkeerplaats af gereden hij moet op de nieuwe wielen nog een stukkie lager hoor
|
|||
|
|||
[QUOTE=Misha]ik zie inderdaad ook meer mensen op bbs RM(S) rijden dan op sebrings ..
das waar, iedereen heeft bbs daarom hou ik het bij men sebrings is even mooi als bbs en bbs heeft iedereen!!! al vrees ik dat de sebrings voor de moment heel erg in trek zijn en je ze meer en meer gaat zien vette jetta |