|
||||
|
||||
APK wordt volgende week afgemeld. Heb enkel een nieuw remslangetje en een nieuwe einddemper nodig welke zijn besteld.
Trouwens besteld op www.onderdelendirect.nl en das een aanrader. Op H-base was ie 100 euro, heb em nu voor 60 euro. We kunnen weer lekker cruisen nu. Volgende week eens een radio erbij inzetten.
|
||||
|
||||
al wat aan gedaan?
(je vertelde bij het ophalen trouwens dat je pa gek werd van al die auto's op de dam maar...) |
|
||||
|
||||
Ja klopt, maar het is nu gereduceerd tot 2, en ik zit erover te denken de Golf 1 weer van de hand te doen. Er is volgende week oldtimerfeest 400 meter verderop dus ik zet hem wel aan de weg, we zien het wel.
De Jetta is goed en project heb ik geen tijd meer voor blijkt...
|
||||
|
||||
aha vandaar, moet zeggen dat het weer jeukt naar een golf 1 voor erbij.
al iets opgeschoten met de jetta? |
|
||||
|
||||
Vind subs ook niet echt een meerwaarde
voor wat voor auto dan ook, maar dat is maar waar je interesse ligt Originele radio heb ik er ook nog in en zit ook met een probleem. Niet zozeer waar de kabels langs moeten lopen, maar eerder waar ik de luidsprekers moet plaatsen. Heb geen deurbakken en wil de "hoedenplank" intact houden... Ben trouwens van mening dat je Jet ook heel erg mooi staat zoals op de foto! Andere wielen hoeven niet |
|
||||
|
||||
Ik koop van die speakers die je op de hoedenplank kunt leggen. Kan het mooi. En de reden voor subs is dat ik het zonde vind voor een dure radio om enkel 2 speakertjes erop te zetten. Maar ik zie nog wel even hoe of wat...
|
||||
|
||||
onder de hoedeplank van de jetta zitten als het goed is al gaten voor luidsprekers, ga je naar de lokale audio boer en koopt je van die opzet ringen waardoor je luidpsrekers er verder vanaf zitten, en klaar is kees.
|
|
||||
|
||||
heb zelf een einzer cabrio van 81. en een radio wou ik er niet in. maar toch maar gedaan. heb ook geen deurbakken en de hoedenplank was ook geen optie. dus heb de tweeters op het dashboard met een stukje dubbelzijdig tape. ziet er strak uit en zo weer los te halen. en de bijbehorende boxen zitten onder het dashboard. bij de bijrijders kant zat bij mij zo'n afdekplaat onder het dashboard, heb daar een gat ingemaakt en heb er vervolgens een box ingezet. aan de bestuurderskant zat niet zo'n ding maar heb zelf van mdf een soort van houder gemaakt en daar de box op vast geschroeft en met 1 bout door een stukje kniebalk gemaakt. past net bij de pedalen. het geluid is net zo goed als dat je ze in de deuren plant. en als je ze eruit haalt zie je er niks van terug. heb ook nog een versterker en sub achterin liggen maar zonder zou het ook prima gaan.
poeh, wat een verhaal.
|
||||
|
||||
Verlagingsveren mensen, wat is 40mm en wat is 60mm onder zoon auto?
Zijn er voorbeeldfoto's? Schroefset doe ik niet bij deze, verniel je alles mee ben ik van mening.
|
||||
|
||||
Ziet er kreas uit Jurjen
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo? Je bepaald toch zelf hoe laag je ermee gaat? Jan
|
||||
|
||||
Ja maar ik bedoel te vragen wat nog netjes lijkt, zijn er voorbeeldfoto's van 40/40 en 60/60?
|
||||
|
||||
Quote:
Originele radio zit er bij mij nog in, staat wel ff fraaier dan zo'n glimmend front met 2 miljoen kleuren. ik heb een mp3 speler in de dashkastje geplaats, 2 hoge toon speakers op de plek van de oude enkele centrale speaker. Vanuit de kofferbak steuntjes gemaakt zodat ik onder de hoedenplank 2 speakers kwijt kon, sub in de trunk (dies groot zat) en bekabeling onder tapijt onzichtbaar gemaakt, versterker zit op de sub vast, gaat prima zo en het geluid is aardig mag ik wel zeggen. succes. Last edited by Edward : 20-05-2009 at 10:57. |
|
||||
|
||||
Succes gewenst met de wielen
|
|
||||
|
||||
Kogel inmiddels alweer uit de kerk, de verlaging zit eronder. Precies goed zoals ik het voor ogen heb.
De wieltjes van bovenstaande passen er ook super bij nu. Burgum here we come
|
||||
|
||||
pica's ???
|
||||
|
||||
ja laat ns wat zien.
|
|
||||
|
||||
Zondag in live te zien he
Daarna mag iedereen zijn gemaakte foto's hier plaatsen
|
||||
|
||||
Mooie Jetta ben benieuwd naar de pics met de wielen.....
|
||||
|
||||
Vraag me trouwens ook af of de bumpers origineel grijs zijn bij deze of toch gewoon zwart horen te zijn...