|
|||
|
|||
Golf GTI 1982
Vorige week bij RDW geweest. Zonder opmerking door de keuring en APK!
Auto is bijna klaar in orginele staat. Alleen de orginele velgen nog opknappen en monteren. |
|
||||
|
||||
Mooie auto, veel plezier ermee.
|
|
||||
|
||||
mooi kenteken, uit duitsland gehaald?
|
||||
|
||||
Quote:
Nadeel van deze kentekens is dat tegenwoordig zelfs een leek ziet dat het kenteken niet met het bouwjaar klopt.
|
||||
|
||||
om de een of andere reden vind ik deze niet storend... (misschien omdat de letters laag in het alfabet zitten en vaak op ori kentekens te vinden waren)
|
|||
|
|||
komt gewoon omdat je bent afgeleid door de mooie gti
|
|
||||
|
||||
Prachtige auto!
|
|||
|
|||
Hij komt uit DLD. Ik heb geprobeerd via RDW aan een kenteken uit 1982 te komen maar dat gaat niet. Dan maar helaas een nieuw nummer. Ik ging voor HHH maar ik was net niet op tijd klaar. Dit nummer stoort me ook niet. Tis niet anders. Het is een 5 deurs uitvoering. Dealer zegt dat hij door de zeldzaamheid meer waard is dan een 3 deurs.
|
|
||||
|
||||
tja, de waarde is wat iemand ervoor geeft. 5-deurs is minder gewild.... al heb ik er altijd een zwak voor gehad..
|
|||
|
|||
mooie mk1 en vooral een 5 deurs gti.
|
||||
|
||||
Echt een mooie gti en 5 deurs.
Ik vind t ook wel wat hebben en hij is in de 2007/2008 kleur WIT. Wat het kenteken betreft jammer idd,maar niet echt storend. Veel plezier ermee. groet, Marco |
|
|||
|
|||
ach jammer maar helaas , de auto is er niet minder om
want die ziet er goed uit . leuke family edition |
|
|||
|
|||
Waarde is indd heel relatief. Voor de inruil is hij niks waard. Maar voor een liefhebber iets meer. Moet de auto nog laten taxeren. Heeft iemand een idee wat hij ongeveer waard zou zijn? (verzekeringstechnisch)
|
|
|||
|
|||
Ik ben woensdag weer online! My plane vertrekt zo om 15:00uur to Norway!
Zaken trip! |
|
||||
|
||||
super nette auto, zuinig op zijn
|
|||
|
|||
Hele mooie mk1 !
|
||||
|
||||
verzekerings tecnisch... ik denk een 12K
|
|||
|
|||
Een 5 deurs GTI is inderdaad op papier meer waard ik het er in het verleden ook een gehad raakte hem aan de straatstenen niet kwijt tot dat er een liefhebber kwam die hem kocht en lied taxeren voor 10000,- gulden dit is zo'n 10 jaar geleden en nog spijt van.
mvg JVH |
|
||||
|
||||
hele mooie MK1!!! 5 deuren is juist leuk, zie je niet meer zoveel
|
|||
|
|||
ziet er een propere uit.
komt die niet toevallig uit belgie met duitse papieren? grtz |