|
||||
|
||||
Quote:
hoop voor jullie op nog meer foto's van de vakantie en niet op nog meer foto's van sleutelwerkzaamheden. :p
|
|||
|
|||
Hele mooie en gave foto's !!
Wij hebben soortegelijke foto's,uit 1996,alleen dan met een gehuurde Renault Megane |
|
||||
|
||||
Super foto's Erwin maar hoe krijg je het toch voor elkaar met je kever elke keer.... succes daar!!
|
||||
|
||||
Hey Erwin, super foto's weer man!! Helemaal top!!
En toch weer moeten sleutelen... ik zou de naam 'Keverpech' idd maar gewoon aanhouden :p Ik ben weer in volle afwachting van je nieuwe foto's. Ik laat je foto's iedere X heel enthousiast aan mijn vriendin zien, in de hoop dat wij ook ooit zoiets gaan ondernemen (moet alleen wel haar rug eerst tegen het lange zitten kunnen...). PS. Ook wel weer toevallig en geluk dat je zo'n keverfreak tegenkomt die je uit de brand kan helpen...
|
||||
|
||||
Quote:
Wat voor elkaar? De kever slopen of 'm rijdend houden? :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
Slopen natuurlijk.... dat je hem kan maken weten we nu onderhand wel... is het misschien handig een werkplaathandboek mee te nemen en de reeds vervangen of gerepareerde delen door te strepen. Zo kan je bijna gaan voorspellen wat er als volgende kapot gaat en alvast reserve delen meenemen :p Gast de Mazzel en veel plezier!!
|
||||
|
||||
Hey KEVERPECH
Dazijn goeje fotoz man. Wil zelf ook een keertje die kant op met het bussie! Ben nog even een weekendje weg geweest hier in England maar niet zo spectaculair als daar! Hou ons op de hoogte. Alex.
|
|||
|
|||
Quote:
Hey Alex, Volgend jaar de Noordkaap met een ritsje luchtgekoelde VW'tjes ?? |
|
||||
|
||||
Quote:
'K ga trouwen in february en dan op huwelijksreis, denk niet dat ik nog veel vrije dagen overhou! Maar klinkt goed!
|
|||
|
|||
Quote:
stel je toch je huwelijksreis uit tot begin juni 2005 ?? (ik ben vandaag precies 5 jaar getrouwd,en heb Miss L. ook nog een "reisje" belooft ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey gefeliciteerd man. Cuba in february of Norwegen in Juli!
|
||||
|
||||
Quote:
He feesie!!! Gefeliciteerd namens E en B uit Zeeland.
|
||||
|
||||
Ja, gefeliciteerd, Kruk@b!
|
||||
|
||||
Quote:
Een riesje ? User X is van mijn !!! Is dat al weer 5 jaar geleden ? Toen was ik nog gelukkig getrouwd LOL Gefeli |
|
||||
|
||||
Back to topic!
De rest van mijn vakantie belevenissen en dan vooral die op aircooled gebied zijn samengevat op mijn site. Hier alvast een voorproefje.. Fraaie lucht! (en hok van een kever :biggrin: ) Dit waren dus o.a. de wegen in Noor....uh...wegen. Super!!! En dan zit er zo'n kut hollander voor je die iedere haarspeld in z'n 1 moet nemen en dan met 1800 toeren naar z'n 2 schakeld Heb maar eventjes gewacht tot tie weg was. En wat we zoal onderweg langs en op de weg zagen staan: Have fun!!! |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit gozer !!!!
Komen er nog meer op ??
|
||||
|
||||
Quote:
Er staan ook foto's op van de meeting in Zweden. De rest komen jullie gezellig bij ons thuis bekijken toch? Op mijn site staan vooral de vw-gerelateerde foto's. |
|
||||
|
||||
Je was nog aan het uploaden volgens mij.............nu staat er al meer op ja !!
hahahaha was weer te snel Geen reet te doen op mijjn werk, zit een beetje te "surfen".............
|
||||
|
||||
strakke bakken rijden daar in het wild rond zeg!
ook wel een stoer kenteken op die KG (lekker kort)
|
||||
|
||||
Heeel erg gaaf Erwin.
Zo te zien een (air)coole vakantie. dit is nummer 2 op de aircooled vakantie in de toekomst, nummer 1 is luxemburg.