|
|||
|
|||
schuren schuren schuren en zinkspray erop....
Daarna verder gegaan aan de wielkuipen, ZUCHT wat een taaie troep |
|
||||
|
||||
hahaha keep on going..
|
||||
|
||||
ziet er goed uit mark ! Ben echt benieuwt hoe het gaat worden gr joey
|
|||
|
|||
Zo vandaag weer een aar uurtjes gerommeld...
Ben eens naar de schade gaan kijken bij de achterste wielranden.. En alweer een meevaller Ook de wielkasten zien er nog super uit, ben zelfs er achter gekomen dat kaal maken teveel werk wordt en het eigenlijk niet nodig is... Foto's: Het echte laswerk wat ik aan de wagen ontdekt heb is dit: A-stijl Front: klein gaatje accubak: en dan de binnenste voorschermen: En nog een sfeer foto genomen Heb ook nog nieuwe spulletjes binnen gekregen Last edited by mark2fpolo : 22-03-2008 at 15:16. |
|
||||
|
||||
Laswerk valt gelukkig mee !! Maarja dat had ik je al voorspeld.
Ziet er goed uit.
|
|||
|
|||
vers setje velgen gekocht
|
|
||||
|
||||
Geweldig mooie wieltjes, zal goed staan straks!
Veel succes met het opknappen. |
|
||||
|
||||
die set gaat je wel bevallen ik heb die er ook onder is lekker stug maar ook weer niet "te" stug..
kunt er lekker mee hoeken,. die wielen zijn erg mooi voor er onder.. gr ronnie
|
|||
|
|||
geen roest onder de raamrubber
Ook bij de ventilatie roosters geen roest Veerpoten aardig roestig hamerite mooi over roest |
|
||||
|
||||
Zaten die poten er al onder??? Zijn 2f poten en geen 1 poten...
|
|||
|
|||
Nee die poten heb ik los gekocht.. Daar maak ik mijn verlagingset op en op de originele poten wil in de toekomst een originele set op maken.. En dan ergens ver weg op zolder weg stoppen tot ik zo oud ben dat ik niet meer in de verlaagde polo kan stappen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Goed id, zo heb ik t ook... En ik heb er ook zo'n FK setje onder, is goed spul...
|
|||
|
|||
Achterklep geen roest na het verwijderen van de ruit..
Deze week gaat hij naar de spuiter |
|
||||
|
||||
Zie dit topic nu pas! Wat een mooi project, fijn dat er weer een mooie oude Polo een goed verdiende beurt krijgt. En wat voor een Polo zeg...zeldzaam goede staat dit!
|
||||
|
||||
Ding heeft idd wel erg weinig roest
|
|
||||
|
||||
Ja heeft volgens mij veel binnen gestaan, ziet er goed uit ben benieuwd naar de foto`s van het spuitwerk, ga je`m in de zelfde kleur spuiten??
Of in een andere kleur? Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Inderdaad bizar gewoon, zo weinig roest.
Veel plezier er mee! |
|
||||
|
||||
Bizar hoe goed dat ding nog is zeg
Ik hoop echt dat je heb dezelfde kleur spuit, super kleur dit... succes ermee. Wat gaat er met de motor etc gebeuren? |
|
|||
|
|||
De kleur blijft hetzelfde..
De deuren, achterklep, en motorkap worden van 2 kanten opnieuw gespoten.. De binnenkant ziet er nog goed genoeg uit... De motor die er nu bij zit is een 0.9 liter met 69.xxx gelopen incl boekjes.. Die moet me de eerste tijd gaan rond brengen.. Het auto potje is ff leeg als hij in elkaar staat De planning is wel om me te gaan verdiepen in een blokje met carbs. Vind wel dat het iets moet worden wat bij de wagen past.. Maar dat zijn verre toekomstplannen |
|
|||
|
|||
is hier nog leven?
Ja er is nog leven Ben een week of 6 stil komen te liggen ivm met 2 naast elkaar lopende schema's van mij en de loods eigenaar Vandaag de laatste hand gelegd aan de polo.. Heb de wielkasten aan de voorzijde zo goed en kwaad als het ging ontdaan van de smurie.. Dit ivm een laag overspuitbare bodyshutz die erop komt.. Weer was goed zichtbaar hoe goed de staat van de polo is (ik schep hier graag mee op ) Zie de de foto's 8 Augustus gaat ie weg! Zou dit passend te maken zijn?? En dit is de trouwe klushond genaamt: Turbo! Ziet er lief uit, is opzich ook wel lief.. Maar als hij moet bijten vreet ie je op |