|
|||
|
|||
Nieuwe kabelboom GTI
Hallo allen,
Na 44 jaar begint de oorspronkelijke kabelboom van de GTI toch fameus "droog" te worden. Vele kraakjes etc. Misschien het moment om deze eens te vernieuwen. Is een GTI van '80 met de oudere zekeringskast. Meer dan 10j geleden tijdens de restauratie had ik er eentje bij Kabelgross besteld. Deze was gewoon niet goed en hebben we niet gebruikt toen. Uit noodzaak de oude opgefrist en herbruikt. In Duitsland zijn er wel enkele die dat lijken te doen, maar is het dan goed gedaan? Iemand die tips heeft? Bedankt. |
|
||||
|
||||
Als je zelf handig bent kan rdae.nl je n heel eind brengen!
Ik kan je wel wat tips en tricks geven als je wil, heb t bij mezelf ook(deels) gedaan |
|
||||
|
||||
ik maak ze
|
|||
|
|||
@roelgts: bedankt voor het aanbod, maar zelf ga ik er niet aan beginnen. De kennis ontbreekt mij daaraan. En ook de tijd om het grondig te bekijken helaas...
@golfcabriolet: vele stekkers etc zijn na al die jaren echt wel broos geworden. Kan jij die orgineel nog bekomen en correct reproduceren? Zowel qua draad soort/type als stekkers? |
|
||||
|
||||
Heb de meeste stekkers voor motor (GTI) en lichtkabelboom liggen nieuw en ook nog nieuwe rubbers
|
||||
|
||||
Quote:
Hier heb ik ook interesse in. Ik begin ook binnenkort aan mijn kabelboom. |