|
||||
|
||||
Geen idee waarom ze er niet bij stonden Erik....heb vanmiddag nog wel wat gekeurd, maar dat zat die van jou niet bij. Misschien dat een andere mod uitleg kan geven?
|
||||
|
||||
Het was tussen 5 en 6 meen ik, misschien was jij toen alweer weg. Enfin, die ene is er dus nog steeds niet! En die olieleiding is nou juist erg belangrijk voor me...
En tegen de tijd dat die doorkomt staat 'ie zó laag in de lijst met "new posts" dat niemand 'm meer leest! Weet je, ik heb alle begrip voor de redenen achter deze werkwijze, en ook voor het feit dat er niet 24/7 een mod klaarzit om advertenties te keuren, maar je moet toch toegeven dat dit voor de gebruikers geen waarde meer heeft? |
|
||||
|
||||
Zie hem hier wel.
|
||||
|
||||
Klopt, ik nu ook. Geplaatst om 17:24u...
|
|
||||
|
||||
Quote:
En altijd maar weer dat eeuwige commentaar. Er word hier een gratis service verleend voor adverteren. We doen als team ons best om alles goed te keuren en dit is geen betaalde baan. Wel is de verwachting van de heer Erik Baas dat men alla minuut voor hem klaar staat. Mocht het grote haast hebben, dan kan je via een betaalde verkoopsite dit ook proberen. Hier zijn jullie, maar ook wij als mods gebonden aan verkoopregels. Misschien iets meer geduld hebben voor een gratis service, ipv een gegeven paard in de bek kijken en overal op klagen.
|
||||
|
||||
Quote:
Onzin, lees eerst eens wat ik al eerder schreef: "Weet je, ik heb alle begrip voor de redenen achter deze werkwijze, en ook voor het feit dat er niet 24/7 een mod klaarzit om advertenties te keuren, maar je moet toch toegeven dat dit voor de gebruikers geen waarde meer heeft?" Wat mij in dit geval stoorde was dat mijn advertenties tot heel laat in de avond verborgen bleven, terwijl die van anderen al uren eerder goedgekeurd werden. Je schreeuwt wel hard, maar je vergeet me uit te leggen hoe dát dan komt. Ook sla je jezelf flink op de borst over de "gratis service" die je verleent, maar weigert in te zien dat de waarde hiervan voor de gebruikers tot het nulpunt aan het dalen is! PS.: Dit was niet eenmalig, de vorige keer dat ik een advertentie wilde plaatsen gebeurde dit ook al. Last edited by Erik Baas : 07-12-2014 at 14:55. |
|
||||
|
||||
Ah het eerst schijten en dan keutel terugtrekken.
We doen ons best Erik. Als een advertentie die later dan die van jou eerder word geplaatst is dit niet om te pesten, maar waarschijnlijk omdat het druk is. Om dan te reageren dat het zwaar werk is en dat je t nu nodig hebt? Heb eens geduld. En ja t is gratis, maar je stelt wel eisen. Nogmaals ook wij zijn gebonden aan de nieuwe werkwijze.
|
||||
|
||||
Om in jouw stijl te blijven: bullshit! Je leest niet goed. Maar laat verder maar, dit soort discussies gaat toch altijd dezelfde kant op.
Last edited by Erik Baas : 07-12-2014 at 15:34. |
|
||||
|
||||
Nu staat er op pagina 1 twee keer dezelfde auto, alleen de prijs verschilt, is dat de bedoeling van de nieuwe regels?
Want daar gaan we wel naar toe zo...van de eerste pagina af, hopsa nog een keer aanmaken
|
|
||||
|
||||
Die is verwijderd. 2x op de eerste pagina is inderdaad onzin. Bovendien kan je zelf je advertentie beheren en aanpassen.
|
||||
|
||||
Vraagje, Kan nergens vinden hoe ik een advertentie kan uppen.
Of kan dat niet, en moet ik het op nieuw plaatsen? Bedankt al vast
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Uppen kan niet.
|
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=132164
Hier kots ik ook zo van, "geen bla bla bla" zodat ie in iedere search opduikt...
|
|
||||
|
||||
Dat is eruit verwijderd. Idd irritant
|
||||
|
||||
Even weer onder de aandacht...
|
||||
|
||||
Ik vind het erg jammer de nieuwe regels, zoals eerder al eens is aangegeven moet er toch een filter mogelijk zijn om de new posts te zien uitgezondert van de verkoophoek dan.
En voor de rest terug het oude systeem. Iedereen blij denk ik dan. Ik keek vroeger ook bewust op forum achter spullen aangezien hier het van liefhebber voor een liefhebber aan betaalbare prijzen is. |
|
||||
|
||||
Deze advertentie heeft geen woonplaats, terwijl dat verplicht is.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=132827
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb hem even toegevoegd
|
||||
|
||||
Ook liefhebbers willen wel eens snel een ad plaatsen zonder eerst het boek hoe plaats ik een ad op volksforum te hebben gelezen
sorry ik haak af zo langzamerhand.
|
||||
|
||||
|