Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 27-01-2013, 21:40
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
  #22  
Old 27-01-2013, 21:43
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
  #23  
Old 27-01-2013, 22:26
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by Richard


Deze ben ik mee bezig geweest. Heeft een scheur in de bumper, zitten andere velgen onder, grote gaten in de hoedenplank gezaagd voor grotere speakers en een voorscherm heeft schade gehad en is slecht gespoten. Ik weet nog niet of ik dit zie zitten, maar misschien als er niks anders te vinden is.

Last edited by DutchBuild : 27-01-2013 at 22:29.
  #24  
Old 27-01-2013, 22:28
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by Richard


Lijkt mij een eerlijke originele auto, maar is zilver grijs waar ik even aan moet wennen misschien en moet ik invoeren. Eerst nog even wat geduld hebben denk ik. Ze zullen allemaal wel wat mankeren en zal daar een keuze uit moeten maken. Ben nog maar kort op zoek waardoor ik nog even zal wachten in de hoop dat er nog wat beters te koop komt, maar toch voelt deze wel goed

Last edited by DutchBuild : 27-01-2013 at 22:32.
  #25  
Old 27-01-2013, 22:34
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

Was de netste die ik kon vinden
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
  #26  
Old 27-01-2013, 23:05
Audi1981's Avatar
Audi1981 Audi1981 is offline
5 Cylinder Turbo Donateur
 
Join Date: May 2011
Posts: 5,859
Default

En ik had hem ook al gepost...
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
  #27  
Old 27-01-2013, 23:45
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by Audi1981
En ik had hem ook al gepost...



Oja idd, Ik denk dat ik deze auto in antraciet toch wel het mooist vind al is dit de meest voorkomende kleur. Delen zoals de achterlichten komen hier wel het mooiste uit vind ik.
  #28  
Old 28-01-2013, 12:56
d-ick's Avatar
d-ick d-ick is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 264
Default

Bij autobedrijf van varik in woerden staat er ook 1.Een rode met lx nummer.Ze adverteren er niet mee,maar staat er al heel lang op hun terrein.En dat is een mooie auto.Auto reed altijd bij ons in de omgeving.Volgens mij hebben hun hem gekocht met diefstalschade.En grote klapper heeft die volgens mij niet gehad.misschien is dat wat voor je?
  #29  
Old 28-01-2013, 13:32
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by d-ick
Bij autobedrijf van varik in woerden staat er ook 1.Een rode met lx nummer.Ze adverteren er niet mee,maar staat er al heel lang op hun terrein.En dat is een mooie auto.Auto reed altijd bij ons in de omgeving.Volgens mij hebben hun hem gekocht met diefstalschade.En grote klapper heeft die volgens mij niet gehad.misschien is dat wat voor je?


Daar heb ik wat aan, thanks

Ik heb met hun gebeld en zij hebben deze auto nog staan.
De man die hier alles vanaf weet zou mij over een uurtje terug bellen.

Ik weet niet of rood mijn favoriete kleur is, maar dit schijnt een mooie metalic rood te zijn.

Wat vinden jullie van een auto als deze in het rood ?
  #30  
Old 28-01-2013, 13:56
d-ick's Avatar
d-ick d-ick is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 264
Default

hij is gewoon uni kleur rood,en geen metallic.
  #31  
Old 28-01-2013, 14:03
Vains's Avatar
Vains Vains is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 5,487
Default

Hier een rode competition voor het idee... Hij heeft op de foto's wel een rare metallic glans terwijl ze normaal uni rood zijn

http://suchen.mobile.de/auto-insera...Features=EXPORT
__________________
Bmw e61 530d touring
  #32  
Old 28-01-2013, 14:31
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by d-ick
hij is gewoon uni kleur rood,en geen metallic.



Goed om te weten dat deze gewoon uni-rood is want ik ken de rode kleur ook van het opgegeven linkje waar hij echt metallic lijkt te zijn.

Ik ben er al wel achter dat ik dit beter zo'n 5 jaar geleden kon bedenken, want het valt mij erg tegen om nog een eerlijke en nette Competition te vinden, maar ik heb nog wel wat geduld gelukkig.

Ik ben helemaal wild van de beginjaren 90 toering-cars, maar heb nooit echt in de gaten gehad dat er naast de M3 en 190 Evo enz ook deze Audi werd gebruikt.
Ik denk dat dit komt doordat deze voornamelijk in Italie heeft gereden en nooit heeft meegedaan in de BTCC.
In de BTCC kwam Audi pas voor het eerst met de A4 STW
  #33  
Old 28-01-2013, 14:34
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by Vains
Hier een rode competition voor het idee... Hij heeft op de foto's wel een rare metallic glans terwijl ze normaal uni rood zijn

http://suchen.mobile.de/auto-insera...Features=EXPORT



Deze rode Competition blijkt een Originele Nederlandse te zijn en heeft een lange tijd te koop gestaan voor nog geen 4000 Euro. Ik denk dat hier iemand wat probeert te verdienen. Hij lijkt wel erg netjes te zijn en heeft weinig gelopen, dat wel

Last edited by DutchBuild : 28-01-2013 at 14:39.
  #34  
Old 28-01-2013, 14:43
Vains's Avatar
Vains Vains is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 5,487
Default

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Goed om te weten dat deze gewoon uni-rood is want ik ken de rode kleur ook van het opgegeven linkje waar hij echt metallic lijkt te zijn.

Ik ben er al wel achter dat ik dit beter zo'n 5 jaar geleden kon bedenken, want het valt mij erg tegen om nog een eerlijke en nette Competition te vinden, maar ik heb nog wel wat geduld gelukkig.

Ik ben helemaal wild van de beginjaren 90 toering-cars, maar heb nooit echt in de gaten gehad dat er naast de M3 en 190 Evo enz ook deze Audi werd gebruikt.
Ik denk dat dit komt doordat deze voornamelijk in Italie heeft gereden en nooit heeft meegedaan in de BTCC.
In de BTCC kwam Audi pas voor het eerst met de A4 STW


Een goede competition is inderdaad moeilijk te vinden...
Misschien eens kijken voor een V8? Ook een echte 90er touring car
__________________
Bmw e61 530d touring
  #35  
Old 28-01-2013, 14:58
d-ick's Avatar
d-ick d-ick is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 264
Default

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Goed om te weten dat deze gewoon uni-rood is want ik ken de rode kleur ook van het opgegeven linkje waar hij echt metallic lijkt te zijn.

Ik ben er al wel achter dat ik dit beter zo'n 5 jaar geleden kon bedenken, want het valt mij erg tegen om nog een eerlijke en nette Competition te vinden, maar ik heb nog wel wat geduld gelukkig.

Ik ben helemaal wild van de beginjaren 90 toering-cars, maar heb nooit echt in de gaten gehad dat er naast de M3 en 190 Evo enz ook deze Audi werd gebruikt.
Ik denk dat dit komt doordat deze voornamelijk in Italie heeft gereden en nooit heeft meegedaan in de BTCC.
In de BTCC kwam Audi pas voor het eerst met de A4 STW


Ik denk dat dit wel een nette competion is,misschien goed om te weten dat hij een keer overgespoten is onder garantie van audi ivm verkrijten van de lak.
Bedrijf die hem nu te koop heeft staan staan hier in de omgeving goed bekent.
  #36  
Old 28-01-2013, 15:10
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by Vains
Een goede competition is inderdaad moeilijk te vinden...
Misschien eens kijken voor een V8? Ook een echte 90er touring car



Ik moet je eerlijk zeggen dat ik hier ook al stiekem naar gekeken heb

Het enige nadeel is dat ik hem best wel groot vind en ik bang ben dat het sportief rijden wat ver te zoeken is. Een Audi 80 geeft mij nog wel het GTI-gevoel. Ook de voorwielophang is erg twijfelachtig van een V8, want is niet echt stijf te noemen en zou niet weten hoe dit te kunnen verbeteren.
  #37  
Old 28-01-2013, 16:05
Vains's Avatar
Vains Vains is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 5,487
Default

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik hier ook al stiekem naar gekeken heb

Het enige nadeel is dat ik hem best wel groot vind en ik bang ben dat het sportief rijden wat ver te zoeken is. Een Audi 80 geeft mij nog wel het GTI-gevoel. Ook de voorwielophang is erg twijfelachtig van een V8, want is niet echt stijf te noemen en zou niet weten hoe dit te kunnen verbeteren.


Er zijn verschillende mensen die een V8 gepakt hebben voor circuitgebruik.
Ik denk dat je met een goede KW schroefset en HP2 remmen een heel eind komt. Ze zijn niet voor niks weltmeister geweest met een V8

Ik weet dat een V8 DTM destijds goed was voor meer dan 300 km/u en een flinke acceleratie.. Moet ik wel zeggen dat ze er een paar honderd kg vanaf gestript hadden

Maar een leuke V8 is een stuk makkelijker te vinden voor weinig geld, er worden er ook genoeg gesloopt voor onderdelen. En het geluid is zoooo lekker

Alleen een handgeschakelde is wat moeilijker te vinden...
__________________
Bmw e61 530d touring

Last edited by Vains : 28-01-2013 at 16:10.
  #38  
Old 28-01-2013, 17:18
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by d-ick
Ik denk dat dit wel een nette competion is,misschien goed om te weten dat hij een keer overgespoten is onder garantie van audi ivm verkrijten van de lak.
Bedrijf die hem nu te koop heeft staan staan hier in de omgeving goed bekent.



Ik heb met deze man gesproken en deze auto is wel een verhaal apart.
Het is een originele Hollandse auto en is pas in 97 op kenteken gezet.
Hij heeft wat vandalisme schade gehad wat bestond uit een paar ramen stuk en wat krassen over de auto. Zij hebben hem in zijn geheel overgespoten in een 2-laags systeem waardoor de kleur niet meer verschiet zoals deze origineel deden.
Hij heeft maar 87.000km gelopen wat natuurlijk uniek is.
Ook is deze voorzien van een fabrieks-schuifdak wat ik wat vreemd vind aangezien dit de eerste is waarvan ik dit weet. Ik weet niet of ik dit als positief of negatief moet zien omdat een racer dit niet hoort te hebben en van mij ook niet hoef. Ik had voor een paar jaar terug een Mercedes 190E EVO2 en deze hadden bijna allemaal een schuifdak en vond ik niet hinderlijk.
Hij heeft nergens in elkaar gezeten en is overgespoten omdat hij bekrast was wat in mijn ogen geen negatieve gevolgen heeft op het chassis en als voordeel nu beter goed gespoten is in de originele lak.
Ik ga hier woendag-avond bij kijken en ben benieuwd of ik deze 80 in het rood wel mooi ga vinden.
Ik ga nog wel verder met zoeken, maar dit ziet er op zich wel positief uit

Vraagprijs is 6000 Euro, maar heb ik er wel voor over als hij echt zo netjes is, maar weet niet of het em gaat worden ivm de rode kleur.

Last edited by DutchBuild : 28-01-2013 at 19:22.
  #39  
Old 29-01-2013, 12:50
d-ick's Avatar
d-ick d-ick is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 264
Default

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Ik heb met deze man gesproken en deze auto is wel een verhaal apart.
Het is een originele Hollandse auto en is pas in 97 op kenteken gezet.
Hij heeft wat vandalisme schade gehad wat bestond uit een paar ramen stuk en wat krassen over de auto. Zij hebben hem in zijn geheel overgespoten in een 2-laags systeem waardoor de kleur niet meer verschiet zoals deze origineel deden.
Hij heeft maar 87.000km gelopen wat natuurlijk uniek is.
Ook is deze voorzien van een fabrieks-schuifdak wat ik wat vreemd vind aangezien dit de eerste is waarvan ik dit weet. Ik weet niet of ik dit als positief of negatief moet zien omdat een racer dit niet hoort te hebben en van mij ook niet hoef. Ik had voor een paar jaar terug een Mercedes 190E EVO2 en deze hadden bijna allemaal een schuifdak en vond ik niet hinderlijk.
Hij heeft nergens in elkaar gezeten en is overgespoten omdat hij bekrast was wat in mijn ogen geen negatieve gevolgen heeft op het chassis en als voordeel nu beter goed gespoten is in de originele lak.
Ik ga hier woendag-avond bij kijken en ben benieuwd of ik deze 80 in het rood wel mooi ga vinden.
Ik ga nog wel verder met zoeken, maar dit ziet er op zich wel positief uit

Vraagprijs is 6000 Euro, maar heb ik er wel voor over als hij echt zo netjes is, maar weet niet of het em gaat worden ivm de rode kleur.


Rood is het nieuwe wit,de kleur van 2013 Ik weet nog dat die auto afgeleverd is en daarna vaak bij mij in de straat stond.ik werkte toen bij een schadebedrijf die de schades verzorgde van de lokale vw dealer.Zodoende kregen we ook de auto om hem over te spuiten.Als hij van 1 eigenaar is geweest zal de complete historie ook wel aanwezig zijn.Ben benieuwd,succes
  #40  
Old 29-01-2013, 13:20
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Ik heb met deze man gesproken en deze auto is wel een verhaal apart.
Het is een originele Hollandse auto en is pas in 97 op kenteken gezet.
Hij heeft wat vandalisme schade gehad wat bestond uit een paar ramen stuk en wat krassen over de auto. Zij hebben hem in zijn geheel overgespoten in een 2-laags systeem waardoor de kleur niet meer verschiet zoals deze origineel deden.
Hij heeft maar 87.000km gelopen wat natuurlijk uniek is.
Ook is deze voorzien van een fabrieks-schuifdak wat ik wat vreemd vind aangezien dit de eerste is waarvan ik dit weet. Ik weet niet of ik dit als positief of negatief moet zien omdat een racer dit niet hoort te hebben en van mij ook niet hoef. Ik had voor een paar jaar terug een Mercedes 190E EVO2 en deze hadden bijna allemaal een schuifdak en vond ik niet hinderlijk.
Hij heeft nergens in elkaar gezeten en is overgespoten omdat hij bekrast was wat in mijn ogen geen negatieve gevolgen heeft op het chassis en als voordeel nu beter goed gespoten is in de originele lak.
Ik ga hier woendag-avond bij kijken en ben benieuwd of ik deze 80 in het rood wel mooi ga vinden.
Ik ga nog wel verder met zoeken, maar dit ziet er op zich wel positief uit

Vraagprijs is 6000 Euro, maar heb ik er wel voor over als hij echt zo netjes is, maar weet niet of het em gaat worden ivm de rode kleur.

oude van mijn neefje had ook schuifdak..
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 22:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum