Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 23-03-2006, 07:45
Zaahied Zaahied is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 17
Lightbulb Grote Vraagbak Voor Project Golf3!

Hoi,

Ik heb wat vragen met betrekking tot mijn (low Budget) Golf3 project wat klaar moet zijn binnen een maand. Ik heb de meeste al liggen, alleen montage e.d.

Echter heb ik hier nog wat vragen over. De search gebruikt niet veel gevonden... Ik vraag gewoon in deze topic alles in 1 keer (i.p.v. apparte topics) Als jullie het erg vinden, haal ik dit meteen weg...

- Graag info over waar de ophangpunten liggen van de voorbumper.(sluit niet goed aan, wil het los halen en weer recht terug zetten)

- Welk vet te gebruiken voor het schroefdraad van een schroefset voor montage?

- Hoe golf4 voorstoelen en achterbank in te bouwen in een golf3.
(of misschien iemand die het kan doen voor een prijsje?)

- Hoe zitten de zwarte wiel-lijsten vast? Achter is het losgekomen met het passen (en moeizaam testritje) met 10,5J velgen achter

Dit is het voorlopig,... Ik hoor het graag!

Alvast bedankt!

P.S. ik weet, ik weet... FOTO'S volgen...

Last edited by Zaahied : 24-03-2006 at 07:33.
Reply With Quote
  #2  
Old 23-03-2006, 11:55
Mick007 Mick007 is offline
Forum regular
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 51
Default

- voorbumper recht hangen.......lees ff goed door

haal je gril eruit
lampen eruit
bumper loshalen (heb je waarschijnlijk al gedaan dus dat hoefi k je niet te vertellen....

je bumper moet je aan de zijkant in 2x plastic "geleiders" schuiven" deze geleider kan je loshalen.
Hieronder zit een sleufgat en zodoende kan je je geleider iets naar boven of naar beneden halen, op deze manier kan je je bumper dichter bij je carosserie brengen!

suc6
Reply With Quote
  #3  
Old 23-03-2006, 11:57
Mick007 Mick007 is offline
Forum regular
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 51
Default

zwarte wiellijsten:

deze zitten aan de binnenkant vast met popnagels, maaaar......als je je wielkastverbreders zo hebt beschadigd dat ze er vanaf zijn "gescheurd" is het lastig om deze weer te gebruiken. Je zou ze eventueel vast kunnen zetten met ruiten kit, of je laat je wielkasten zo, (ik vindt zonder die rand mooier namelijk)
Reply With Quote
  #4  
Old 23-03-2006, 22:37
Zaahied Zaahied is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 17
Default

thanx mick007,

Daar kan ik wat mee. Wat de lijsten betreft, denk ik dat kitten niet een goede oplossing is. Ik probeer anders nog met popnagel, anders gaan ze eraf...

En als ik toch met de bumper bezig ben, kan ik meteen ook de koplampen vervangen...
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 03:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum