Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf,Bora en New Beetle MK IV
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 29-01-2010, 22:40
13bier 13bier is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 2
Default probleem met richting aanwijzers new beetle

Heb al geruime tijd last van het volgende probleem. Als ik m'n beetle parkeer en de alarmlichten aanschakel dan gaan de na verloop van tijd de alarm lampen continu branden. Dit is een geleidelijk proces. Nu heb ik vandaag het alarmlicht knop en relais vervangen omdat de knipperlichten nu ook niet meer functioneerde en ik dacht dat door het vervangen het probleem met de alarmlichten verdwenen zou moeten zijn. Niets minder is het geval nu heb ik ook last van het euvel bij gebruik van de richting aanwijzers. Heeft iemand een idee van wat dit zou kunnen zijn? Heb twee maanden geleden de accu vervangen dus er is voldoende spanning ook zijn alle zekeringen in orde.
Reply With Quote
  #2  
Old 30-01-2010, 00:18
gbgolf2's Avatar
gbgolf2 gbgolf2 is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 580
Default

is je richtingaanwijzers wel goed dan aangezien je de alarmlichtschakelaar hebt vervangen en de relais lijkt me dat je richtingaanwijzerschakelaar niet goed is!
Reply With Quote
  #3  
Old 30-01-2010, 01:11
13bier 13bier is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 2
Default

Quote:
Originally Posted by gbgolf2
is je richtingaanwijzers wel goed dan aangezien je de alarmlichtschakelaar hebt vervangen en de relais lijkt me dat je richtingaanwijzerschakelaar niet goed is!


De schakelaar van de richtingaanwijzer is goed en deze wordt niet gebruikt
bij het inschakelen van de alarmlichten. Het moet zitten na de schakelaar van de richtingaanwijzer en het relais.
Reply With Quote
  #4  
Old 30-01-2010, 01:20
ids ids is offline
VW Addict
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 607
Default

golf 4/beetle heeft vaakproblemen met de hendel...
Passat heeft ook wel eens storing met de richting aanwijzers dat lgt vaak weer aan de alarmlichtschakelaar.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 22:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum