Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf,Bora en New Beetle MK IV
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 16-06-2005, 14:03
64_be 64_be is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 351
Default Installatie CDlader VW

Heeft iemand een foto, of handleiding/beschrijving voor de inbouw van een originele VW cdlader, de mijne is vandaag toegekomen, inkl ijzeren inbouwframe, en die zou dus achteraan links in het opbergvak kunnen geplaatst worden, maar heb er niet direct een zicht op hoe ik tewerk moet gaan ...

ik heb wel een variant, en denk dat het frame uit een gewone golf 4 komt ... maakt dat verschil uit?
Reply With Quote
  #2  
Old 16-06-2005, 15:01
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,428
Default

Quote:
Originally Posted by retromk2
Heeft iemand een foto, of handleiding/beschrijving voor de inbouw van een originele VW cdlader, de mijne is vandaag toegekomen, inkl ijzeren inbouwframe, en die zou dus achteraan links in het opbergvak kunnen geplaatst worden, maar heb er niet direct een zicht op hoe ik tewerk moet gaan ...

ik heb wel een variant, en denk dat het frame uit een gewone golf 4 komt ... maakt dat verschil uit?
Die van mij hadden ze in de kofferbak ruimte zelf geschroeft, aangezien ik een hekel heb aan dit soort prutswerk heb ik de wisselaar gelijk eruit laten trekken!
lol

Dus wat ik eigenlijk wil zeggen neuh ik heb geen idee :biggrin:
Ken je een beetje duits?? www.golfiv.de ff aanmelden daar staat zo'n beetje alles wat je wil weten over de Golf IV en V, succes :p
ik weet ook helemaal niet of er verschil zit in die linker kofferbak ruimte tussen een variant en een golf IV
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 02:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum