Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 16-05-2010, 20:33
gtipower's Avatar
gtipower gtipower is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 386
Send a message via MSN to gtipower
Default mk3 tdi 1997 cleand,rh e.d.

kogel is door de wel bekende kerk

de mk3 TDI gaat weg voordat ik mij plan door zet hem in onder delen te verkopen hoop ik dat er iemand is die de gehele auto wel ziet zitten

the facts

MK3 TDI
bouwjaar 1997
km stant 313000km
net grote beurt gehad
distr riem moet over ong 20d km evt in overleg te vernieuwd
het is een 1,9 tdi met 90pk niks aan gerotzooit loopt als een zonnetje heeft bij net 2500kmter de wörtersee rond getourd zonder probs

de auto is in maart 2009 volledig over gespoten op motor ruimte na helaas zitten er een paar maars bij de lak, voor kan redelijk wat steenslag opgelopen en la wiel rand moet hersteld worden dit is gescheurd

de auto is deels gecleand en custom made, voor bumper is usa en half clean, achter klep is half clean , spatborden gecleand, motorkap gecleand.

vento front met 8000k bi xenon

ook aan de achterzijde is rest een vers gespoten usa bumper op gekomen

verder zit er een bordaux rood interieur in de bestuurders stoel heeft aandacht nodig

er zit een gti/vr6 onderstel onder dus 5x100 met een jaar oude set geboorde en gegroefde schijven van stroeve met ebc remblokken dit verkeerd in goede staat, en een supersport schroefset in goede conditie

de wielen zijn rh zw1 randen moeten aan gepakt worden er zitten 195/40-17 en 205/40-17 banden onder

kort door de bocht het is een auto met werk vooral interieur wat nog aardig origineel is op stoelen en a bank na

voor meer info gelieve alleen te bellen naar 06 46 29 19 18 na 18u

vraag prijs 4750e dit is bespreekbaar evt is de auto ook te koop zonder bijv wielen, intr , schroefset daar valt wel het eea mee te doen























Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 16:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum