![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan weer even mee zo! Kleppendeksel zal ook goed doen. Een enkele DCOE, dat zie je niet vaak. Ik vermoed dat je huidige brandstof toevoer gewoon voldoet of anders ombouwen naar een Facet Posi Flo.
Nog een B5! Lijkt net op de mijne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanks all!
Quote:
was even nodig. de auto moest naar huis Quote:
de overstap zou vooral zijn om het wat netter te doen ogen ik vind het maar een weerwar van slangen met de originele opvoerpomp enzo zo'n posi flo icm een brandstof druk verdeler staat hier al in de favorieten ik denk dat ik die upgrade maar ga door voeren binnenkort. de B5 is een heerlijke opvolger, mist dat mooie interieur maar prima daily zo vrijdag en zaterdag flink door gewerkt om de auto klaar te maken voor uitlijnen en apk gisteren uiteindelijk was er een wiellager afkeur aan de voorkant. fijn dat ik zelfstandig ben dus heb de middag geskipt en ben bij gesprongen. onderdeel had die al besteld duss gaan halen en hop die kant op. auto stond al gedemonteerd op de brug te wachten op het lager de boel gemonteerd en vlug terug naar de apk. precies nog optijd en hij is goedgekeurd voor zijn laatste keer ![]() ![]() schakelen was nog een ramp,. hinkend in z'n 3 en 4 heen en terug gereden. de 1 en 2 waren niet te vinden, dus eenmaal terug nog even wat aan bijgesteld en dat gaat super nu. nu wat inrijden de aankomende paar maanden. dan kan de carburateur weer uit bruikleen terug. en zal hij even stil staan voor de ombouw naar de 45dcoe weber gok ik en dan nu ook eindelijk een eerste foto van de auto zelf
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Mooi man APK, kun je mooi een beetje toeren.
![]() Mooie auto ook ![]() Heb jij trouwens niet een beetje te grote accu er in? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi hoor. Zwarte bumpers en zwarte velgen in combinatie met het zilver staan hem echt goed.
Kruiskoplampen had ik persoonlijk vervangen voor origineel.
|
|||
|
|||
![]() dikke golf zo
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zou ook eens tijd worden. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks, accu is wat aan de grote kant maar er hangt een behoorlijke hoeveelheid audio in daar kan je nu wel even mee spelen zonder gelijk een lege accu te hebben. Quote:
Thanks, bumpers ed zijn carbon zelfs. kruiskoplampen zijn ook niet mijn eerste keus ook niet icm de xenon dat erin is gebouwd. maar hier heb ik wat andere plannen voor ik zal later nog wat verder over het uiterlijk updaten Quote:
Bedankt man! erg blij mee ![]() Quote:
Thanks! dat werd het zeker. wilde waar hij stond niet teveel foto's maken van alles er omheen ![]() voor werk een dag of 6 naar het buitenland daarna maar eens wat meer en betere foto's ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Zeer mooi golfje! C2's staan hem goed!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Absoluut, nette wagen zo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanks mannen! vandaag had ik na 12 dagen werken een rust dagje
halletje een beetje opgeruimd alle druk en temp sensortjes aangesloten voor de tellers in het middenconsole de carbon lip er nog even terug onder geschroeft klein beetje schoongemaakt en eens een rondje gegaan voor een paar simpele foto's het is een auto van 1 van de oud MIVW organisatoren van de vroegere jaren er is heel veel aan de auto versleuteld rondom 2009/10 auto is geheel opnieuw gespoten geweest diverse delen zijn strak gemaakt enkele wisser aan de voorzijde flinke portie carbon bumpers, spiegels, onderlipje, steenslagkapjes, tankdop het interieur gaat dit nog verder met deurgrepen, asbakje, binnenspiegel knipperlicht hendels etc. volledig opnieuw bekleed interieur in een carbon achtige stof en alcantara hemel, alle stijlen, dashboard etc Porsche stoelen/ stuur/ dashboard kast slotje achterzijde is flink wat werk in gaan zitten.. hier is een set US achterlichten in gekomen welke ook nog eens zijn gecustomized zijn. samen met de kenteken uitsparing welke ook custom is gemaakt met de rondingen etc setje C2 velgen. volledige supersprint uitlaatlijn het lijstje gaat maar door. meer foto's en detailshots zal ik zo nu en dan eens bij plaatsen net zoals wat kleine ideeën die door het hoofd gaan voor de toekomst. voor nu foto's ![]()
|
||||
|
||||
![]() Giga dikke golf!
|