![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goede middag,
Ik heb een golf 2 uit 86 en uit 89. Ik wil graag de 1.3 NZ injectie uit mijn 89er halen (deze is warm gelopen, gaat wel weer rond maar verzuipt ) en hier de 1.6 carburateur in hangen uit de 86er. Is dit zo te doen of moet de kabel boom ook omgezet worden? Last edited by Jaydenvdbregg : 03-02-2025 at 15:07. |
|
|||
|
|||
![]() Nou wat denk je zelf? Carburateur vs injectie?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik bedoelde meer qua sensoren en eventuele andere meuk. Want zit er niet echt op te wachten om de hele auto uit mekaar te toveren. Vandaar de vraag
|
|
|||
|
|||
![]() Mijn advies. Haal een andere NZ motor, en vervang die. Dat is al lastig genoeg.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat Scully zegt, beter een andere NZ erin gooien. Gezien de jaartallen zul je ook tegen het probleem in het verschil tussen de CE1 en CE2 zekeringkast aanlopen.
Als je tijd teveel hebt kan het natuurlijk best, maar dan moet je of je bedrading aanpassen naar CE2 of alles van de 86er overzetten, ook de interieurboom etc. Maar net waar je zin in hebt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoe pas je dit aan?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oh gewoon ff je hele motorkabelboom ompinnen ![]() ![]() Connectors zijn anders, pinbezetting is anders, alles is ongeveer anders. Tenzij je automotive Elektromonteur bent, gewoon lekker niet aan beginnen. |
|
|||
|
|||
![]() Kut dus haha
Dat word dan een ander blok. Volgens die man is het blok wat erin zit warm gelopen aleen gaat die wel weer rond en oogt het allemaal niet zo erg. Hij verzuipt aleen verschrikkelijk. Is hier nog wat aan te doen anders laat ik dit blok er lekker in. Blok heeft wel sowieso 1.5 jaar stil gestaan |
|
||||
|
||||
![]() Is die carburateur nog wel goed?
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
|||
|
|||
![]() Het is een injectie
1.3 nz Injectoren werken wel er komt aleen echt een joekel van een straal uit lijkt mij niet zo te horen |
|
||||
|
||||
![]() Dat lijkt niet goed idd. Die moeten vernevelen.
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
|||
|
|||
![]() Jup of hij moet zoveel in spuiten dat duwt een straal word, ze vernevelen uit eindelijk wel aleen het eerste stuk is een best straatje
|