![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goedemorgen,
Ik ben bezig met de restauratie van de 1303 van mijn vriendin. Is er iemand die een 1303 heeft staan waar bepaalde delen van het plaatwerk nog heel zijn. Het is waarschijnlijk zoeken naar een speld in een hooiberg maar toch. Het zou gaan om de plaatwerk delen rondom de achterruit. Deze zijn dusdanig verrot dat er nieuw plaatwerk in moet. Dit is niet te koop. Dus of een donor of zelf maken is de optie. ![]() ![]() Mocht je een donor hebben staan hoor ik het graag. Mvg Johan Steiger
T1 panel 1964 Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981 Last edited by vwjopie : 13-01-2025 at 10:03. |
|
|||
|
|||
![]() Zo dan, wat een project.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Flink project! ik ben het met Scully eens tijd voor een topic
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet vrijwel zeker dat delen van een andere kever ook passen. Dat maakt het zoeken misschien wat gemakkelijker. Dit zijn wel stukken die dikwijls verrot zijn. SUCCES !!!
|
|
||||
|
||||
![]() Een resto topic.
Daar ga ik als ik tijd heb eens rustig voor zitten hahah. Voor nu is hij in iedergeval te volgen in het blad van de Keverclub Nederland. De stukken daar ga ik wel aankomen denk, en anders zelf kloppen en vouwen als is een donor voor deze delen makkelijker. Voorlopig als ik wat meer slechte delen eruit heb de carrosserie naar de straler dan kan ik zien wat er verder nog meer onder vandaan komt.
|
||||
|
||||
![]() Mooi project, pakt het iig goed aan. Er zal idd nog wel iemand zijn met donor delen, succes!!