Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 19-07-2012, 20:09
Victor-J Victor-J is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 8
Default Victor-J

Hallo allemaal,
Mijn naam is Victor Jansen en ik woon in Zwolle.
Ik ben 19 jaartjes oud en heb mijn rijbewijs sinds vorig jaar September. Ik heb jaren daarvoor al rond zitten kijken voor auto's en ben dat nog steeds veel aan het doen. Nu begint het mij overdreven te knagen om toch eens een eigen auto aan te gaan schaffen. Ik heb nooit echt een bepaalde band met een merk gehad. Na veel zoeken blijkt een Volkswagen Polo 86c de perfecte uitkomst voor mij. Weinig gewicht, goedkoop in de verzekering, je snapt het wel
Nu zit ik alleen nog met een dilemma van het kiezen van een model. Ik heb al veel rond gereden in mijn ouders Mondeo (1.8 Station) en dat gaat gewoon vervelen op den duur. Dus ik zat wat rond te kijken en een G40 leek mij een perfecte uitkomst. Nu is mijn budget niet zo breed helaas (+-1900 euro) voor de aanschaf, en moet ik straks per maand ook niet honderden euro's geld in de auto investeren om te blijven rijden. Dus toen ging ik wat meer in de richting zoeken van een 'gewone' 86c met veel minder vermogen. Nou heb ik dus een beetje de vraag of je voor een G40 veel meer per maand kwijt bent (aan onderhoud enz) en of een 'gewone' 86c met bijv 55 pk nog een beetje vooruit te krijgen is.

Nou, een heel verhaal, maar ik hoop dat ik wat handige informatie kan verkrijgen van jullie, en dat ik binnen nu en 2-3 maanden hier met trots mijn auto bij kan plaatsen

Ps. Fora als deze zijn een geweldige uitkomst voor mensen die het zelf allemaal niet precies weten.
Reply With Quote
  #2  
Old 19-07-2012, 20:18
Dokter D's Avatar
Dokter D Dokter D is offline
Draaideur donateur - MKII=Life
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 3,846
Default

Welkom!
Reply With Quote
  #3  
Old 19-07-2012, 21:00
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

welkom,als je niet erg ruim in je geld zit is een g40 niks voor je.een 55pk loopt best redelijk en is met wat aanpassingen ook nog wel vlotter te krijgen[ik doel nu niet op dubbele dtm uitlaat en open luchtfilter van de halfords].
met een beetje mazzel lukt het je om een 75pk gt te vinden binnen je budget,maar ik zou als ik geen sleutelruimte etc tot mijn beschikking had liever een nette 55pk hebben en die naderhand wat aanpassen.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #4  
Old 20-07-2012, 13:24
Victor-J Victor-J is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 8
Default

Ah thanks. En maandelijks, zitten daar ook veel grote verschillen in tussen een G40 en een GT? Zal vast wel wat zijn, maar is een GT veel en veel goedko[B]per? (Onderhoud etc)
Reply With Quote
  #5  
Old 20-07-2012, 13:30
LRR's Avatar
LRR LRR is offline
Getting there...
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 7,567
Default

Welkom Victor,

Marcus BBS hier op het forum heeft nog een Prego uitvoering te koop ! Advertentie staat hier ook op VF.
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster)
Reply With Quote
  #6  
Old 20-07-2012, 13:42
arnus71's Avatar
arnus71 arnus71 is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,936
Default

__________________
'10 Skoda Yeti
'12 Skoda Citigo
Reply With Quote
  #7  
Old 20-07-2012, 13:51
Victor-J Victor-J is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 8
Default

Ik ben op het moment ook al aan het praten met iemand van het forum met een erg nette GT! ()
Reply With Quote
  #8  
Old 21-07-2012, 10:11
Victor-J Victor-J is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 8
Default

Ik zit er over te denken om ook gewoon eens een kijkje te nemen bij deze:
http://www.speurders.nl/overzicht/f...html?q=Polo+G40

Is helemaal niet duur, heeft niet veel gelopen en ziet er over het algemeen netjes uit. En het bedrag wat ik noemde is puur de aanschaf he
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum