![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb al een paar afbeeldingen voorbij zien komen met verstralers waar een blauw Hella stickertje op zit. Is dit origineel zo? en zo ja waar zijn deze nog te krijgen?
|
||||
|
||||
![]() Is inderdaad origineel, zitten erop als je ze nieuw koopt........
|
|
||||
|
||||
![]() niet los te verkrijgen? want heb in mijn grill wel originele Hella verstralers zitten maar zonder stickertje?
|
|||
|
|||
![]() Op www.golfmk2.be stonden ze toen te koop, ik weet niet of hij ze nog heeft namelijk.
![]()
|
||||
|
||||
![]() kijk eens op deze link
normaal verkoopt hij die maar zijn wel geen originele http://www.golfmk2.be/forum/viewtop...t=7882&start=15 |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ze nog!
![]() pm bij interesse! ![]() Last edited by volkswagenmk2 : 16-06-2011 at 17:50. |
|
||||
|
||||
![]() Of anders via eBay
|
|
|||
|
|||
![]() Kan natuurlijk ook, maar een beetje een stickerboer heeft wel wat anders te doen dan voor iemand 2 stickers te maken van 2x2 cm.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die 100 heb ik er niet, maar laat ik de rest nou net hierboven aanbieden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() 2 nieuwe verstralers bestellen en klaar is kees heb ik ook gedaan
|
|
|||
|
|||
![]() Die wie ze op Golfmk2.be aanbieden zijn anders dat de originele...
![]()
|
|||
|
|||
![]() heeft er iemand originele? anders wilk wel een setje of twee
grtjs |
|
|||
|
|||
![]() Origineel zijn ze niet, heb er zelf ook naar gezocht maar niet gevonden.
Onderstaande heb ik te koop, net erop geplakt, en foto gemaakt. Pm bij interesse ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben ze nog niet allemaal kwijt, wel een aantal al.
ze kosten 5 euro voor 2 en 7,50 voor 4 stickers incl verzenden! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zijn deze er nog 😅