Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > VAG Exotics
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 12-06-2006, 22:01
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,789
Default

Quote:
Originally Posted by Jeroentjuh
Maar die 1.4 heeft een compressor en turbo, duz over een veel groter toeren gebied veel koppel....


tja, ik heb laatst een vergelijkingstest gelezen in Auto-Bild (= de duitse versie van Auto-week), daarin moest de Golf 5 GT met de 170PK 1.4 TSFI motor het opnemen tegen de Golf 5 GTI, dus met die 2L motor met 200PK, tot 180km/h kon de GT de GTI toch behoorlijk bijhouden, daarboven moest de 1.4 GT het toch echt afleggen, ondanks compressor en turbo, hij heeft niet voor niets ca. 600 cc minder dan de GTI.....
maar waar praat ik eigenlijk over????? Met zo´n GX3 zal men sowieso niet veel sneller willen gaan dan 180 km/h, en als, dan zal het bijna niet lang uit te houden zijn,
voor die GX3 zal dat 1400 motortje met 170PK bij nader inzien idd ruimschoots voldoende zijn.....
Reply With Quote
  #22  
Old 24-03-2008, 22:21
Elco-polocoupe Elco-polocoupe is offline
Forum regular
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 70
Default

was mooi geweest als apparte raceklassen voor electro auto's ofzo. ziet dr tog al uit als speelgoed
Reply With Quote
  #23  
Old 08-11-2012, 15:18
Emiel's Avatar
Emiel Emiel is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 907
Default

Quote:
Originally Posted by René
kvind de Carver leuker

en mocht deze VW in productie gaan, dan mag je er met een autorijbewijs niet eens mee rijden....zoiets word volgens de Nederlandse regelgeving ook als motorfiets gezien.....

toch wel grappig...."ik heb een motorfiets...." "wat voor eentje?" "een volkswagen"


Ik denk dat dit als auto gezien wordt wettelijk, aangezien de piaggio MP3 ook een auto is voor de wet.
__________________
Renault Clio 2014
Dodge W200
Harley Davidson Electra Glide 1987
Reply With Quote
  #24  
Old 08-11-2012, 15:48
maniacmark's Avatar
maniacmark maniacmark is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,541
Default

A of B rijbewijs: helmplicht of gordelplicht, misschien in combinatie met de spoorbreedte zijn volgens mij daarin factoren
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 00:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum