![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gekocht in Portugal. Wilde perse geen roestbak en deze was v/d 2de eigenaar met alle boekjes en keurrapporten erbij.
Helaas bleek technische kant problematisch. ![]() Motor en bak bleken niet fris..... :shock: ![]() ![]() Na een hoop werk : ![]() Na flinke wasbeurt. ![]() ![]() Nu rustig inrijden. En ik zoek oud type grill of verstralers....voor normale prijs :mrgreen: Motor loopt geweldig mooi en trekt nu al merkbaar beter onderin. Grt Yal |
|
|||
|
|||
![]() Mooi exemplaar, laat je m zo of heb je nog wilde plannen?
|
|||
|
|||
![]() Zo goed mogelijk in originele staat terug brengen.
Ik heb de beste gekocht die ik kon vinden , al jaren op zoek maar gezien de prijs v/d auto viel de technische staat nogal tegen... |
|
|||
|
|||
![]() Helemaal origineel en een top kleur! Gaaf! Ik ben jaloers!
|
|
|||
|
|||
![]() Op mk2 Elite zojuist een stand met twee grilles, pre facelift, dubbele lampen, rode rand. €60. Vind ik een nette prijs!
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() Nog 1 foto voordat het geheel erin ging....dit keer super de luxe met motortakel en brug. Ook de hulp was super en weer veel bijgeleerd! @Berrychello , dat is zeker een nette prijs! Vandaag heb ik een set lampen opgehaald , nieuwe grill had ik al. De originele gril heb ik nog liggen maar daar is e.e.a. van afgebroken. Alle boekjes zitten erbij en dealer onderhouden tot ca. 20.000km terug , voor wat het waard is...... Heb alle keurrapporten erbij en 1 sleutel voor alle sloten. Interieur is super mooi evenals de bekleding. Wel hoop vervangen , kapotte kapjes , stoel geleiders en contactslothuis was verrot etc. Stoel vulling was aardig verteerd net als bij de mk1 GTI , das een nadeel van warme landen. Bedankt voor de reacties. Grt Yal |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maar wel met afgebroken clips |
|
||||
|
||||
![]() Niks waard dan.
|
|||
|
|||
![]() Nee idd , ga geen kapot spul monteren.
|
|
||||
|
||||
![]() Knappe GTI, Yal!!
|
|||
|
|||
![]() Kleur is Polaris zilver metallic LA7V , beetje champagne kleur.
![]() Interieur is ook keurig , wel stoelvulling passagierskant vervangen , pookhoes , pookknop glaasje vervangen en kapjes contactslot. Lampen in de nieuwe gril en dan kan deze gemonteerd worden ![]() ![]() Ik zoek nog een net origineel stuur 191 419 091 B , degene die ik nu heb zit de rand van los..... Last edited by yal : 01-09-2015 at 10:05. |
|
||||
|
||||
![]() Knappe 16 klepper!
Nu voor het mooie nog het oud type gti 16v logo monteren. Verder een knappe 16 klepper! |
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding! Mooi origineel ook!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Topper Yal. Mooi dat je er zoveel voor doet om 'm origineel en perfect te krijgen!
|
|||
|
|||
![]() @Nuytjuh : enig idee waar ik dat logo kan kopen?
@RobvR : ja erg he ![]() Er zitten inmiddels zoveel uren in. Motorblok kaal maken was de rotste klus.....wat een bende daarvan af kwam ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heey yal
Is dat mijn ouwe grilletje of alleen de lampen? |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb even op marktplaats gekeken en in wat web-shops maar kan er zo geen vinden. Plaats anders hier een gezocht advertentie?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee grill van jou had een afgebroken clip en gekit logo maar dat maakt mij niet uit aangezien ik al een nieuwe gril had. De lampen zijn helemaal roestvrij/kaal gemaakt en in de zinkspray gespoten. Lampen zien er prima uit ![]() @Nuytjuh zal ik doen. Bedankt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ze gezien op de app .
Echt als nieuw mooi man!! |