Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Advertenties op MP, eBay of andere sites
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 31-07-2014, 17:55
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default MK1 GTI binnen 1 dag weg...

Reply With Quote
  #2  
Old 31-07-2014, 18:03
Erik Baas's Avatar
Erik Baas Erik Baas is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,561
Default

Quote:
Zondag ben ik vanaf 13:00 uur ook op MIVW met de auto
Hm, dat zal dan ook wel niet doorgaan... ;-)
Reply With Quote
  #3  
Old 31-07-2014, 20:02
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Nee MIVW zal idd wel niet doorgaan...
Tof ding, heerlijke 80's tuning met die spoilerkit, zender velgen, zelfs cassettebox in t dashboard. En niet te vergeten mooie 8V motortuning door Dennert! Zal destijds een klein vermogen gekost hebben... Daarna is er vast menig sprintje mee getrokken op Baarlo

Last edited by NielsDub : 31-07-2014 at 20:12.
Reply With Quote
  #4  
Old 31-07-2014, 21:38
Rinus66's Avatar
Rinus66 Rinus66 is offline
No personal life
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,102
Send a message via MSN to Rinus66
Default

Realistische vraagprijs doet wonderen
__________________
88 cabrio 2.0
83 golf gl 1.5
Reply With Quote
  #5  
Old 31-07-2014, 22:10
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Deze golf stond ook al te koop in november 2009 voor 7500. Ik had toen net een andere golf gekocht maar toch even de eigenaar gebeld. De gti was nog niet verkocht en had toen met de verkoper afgesproken dat als hij hem zou verkopen hij aan mij zou denken. Heb hem tussendoor nog 2 keer gebeld maar wilde hem toen niet meer weg doen. Sinds 1998 staat deze gti al in een garage en is in die tijd niet de weg op geweest. Nog geen 6 weken geleden stond hij weer op Marktplaats en nu voor een prijs van 2500. Echt ongelofelijk. Hij heeft geen 150 maar 200 PK. Heb meteen gebeld maar er was al een afspraak met een ander die zou komen kijken. Heb toen telefonisch 3250 geboden. Weet niet waar hij voor verkocht is maar voor zo'n gti met originele 1.6 gti motor met 200 pk is dat geen geld. Baalde dan ook enorm. Ben dan ook zeer verbaasd dat hij nu weer te koop staat. Had hem graag willen hebben maar je kunt niet alles hebben natuurlijk.
Reply With Quote
  #6  
Old 31-07-2014, 22:22
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Quote:
Originally Posted by NielsDub
Nee MIVW zal idd wel niet doorgaan...
Tof ding, heerlijke 80's tuning met die spoilerkit, zender velgen, zelfs cassettebox in t dashboard. En niet te vergeten mooie 8V motortuning door Dennert! Zal destijds een klein vermogen gekost hebben... Daarna is er vast menig sprintje mee getrokken op Baarlo


Hij is zeker weten op Baarlo geweest heb de eigenaar, voor de eigenaar die hem nu te koop zet(heeft hem nog geen 2 maanden in bezit gehad), enige malen gesproken. Deze gti was in die tijd een van de snelste van de gti club holland. In de Golf Gti Club Holland bladen stond hij ook altijd als een van de snelste vermeld als er ergens slalom of sprintjes waren. En om deze reden had ik hem ook graag willen hebben. Echt een uniek stukje nederlandse gti tuning geschiedenis. Hij is nu voor de 2de keer voor een veel te lage prijs verkocht. Zo iets aparts vind je nooit meer. Denk dat 7500 een meer realistischer prijs is voor een roestvrije gti met 200 pk uit een 1.6 blokje.

Last edited by turbojo2 : 31-07-2014 at 22:56.
Reply With Quote
  #7  
Old 31-07-2014, 22:24
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Hij is zeker weten op Baarlo geweest heb de eigenaar voor de eigenaar die hem nu te koop zet(heeft hem nog geen 2 maanden in bezit gehad) heb ik enige malen gesproken. Deze gti was in die tijd een van de snelste van de gti club holland. En om deze reden had ik hem ook graag willen hebben. Hij is nu voor de 2de keer voor een veel te lage prijs verkocht. Zo iets aparts vind je nooit meer. Denk dat 7500 een meer realistischer prijs is voor een roestvrije gti met 200 pk uit een 1.6 blokje.


Alleen de motortuning kost je nu al 10.000.
Reply With Quote
  #8  
Old 31-07-2014, 22:25
Hight's Avatar
Hight Hight is offline
Volksforum QUATTRO Donor
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,356
Default

netjes geld, knappe wagen volgens de 'eerlijke' woorden van de verkoper, chapeau!
__________________
1984 VW Golf mk1 GTI Pirelli Schrick turbo

2000 Seat Arosa 1.4MPI
Reply With Quote
  #9  
Old 31-07-2014, 22:45
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Quote:
Originally Posted by Hight
netjes geld, knappe wagen volgens de 'eerlijke' woorden van de verkoper, chapeau!


Klopt is zeker netjes geld en een eerlijke wagen. En gefeliciteerd voor de gelukkige koper, het zij je gegund zo'n koopje.
Reply With Quote
  #10  
Old 01-08-2014, 05:46
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Hij is zeker weten op Baarlo geweest heb de eigenaar, voor de eigenaar die hem nu te koop zet(heeft hem nog geen 2 maanden in bezit gehad), enige malen gesproken. Deze gti was in die tijd een van de snelste van de gti club holland. In de Golf Gti Club Holland bladen stond hij ook altijd als een van de snelste vermeld als er ergens slalom of sprintjes waren. En om deze reden had ik hem ook graag willen hebben. Echt een uniek stukje nederlandse gti tuning geschiedenis. Hij is nu voor de 2de keer voor een veel te lage prijs verkocht. Zo iets aparts vind je nooit meer. Denk dat 7500 een meer realistischer prijs is voor een roestvrije gti met 200 pk uit een 1.6 blokje.



das raar dan?...
ik ken die auto eigenlijk niet..zal het ding best wel eens gezien hebben..was zelf grofweg vanaf 1993 tot begin 1999 zowat op elke meeting aanwezig..
hoe heette de eerste eigenaar dan?
als het ding getuned was door Dennert was dat zeker gedaan met of door Peter van der Maden..(Car finish Doetinchem)...
en 200 pk uit een 8v op Kjet is wel heeel optimistisch...grenzend aan onmogelijk..in een straat auto...
Reply With Quote
  #11  
Old 01-08-2014, 07:35
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Ik ken(de) m eigenlijk ook niet. Maar kan komen omdat ik zwart niet zo denderend vind voor n MK1, doet voor mij niet veel voor dit model. Maar voor deze wil ik wel een uitzondering maken . En idd 200 pk is wellicht wat te mooi om waar te zijn, sowieso zullen er van de oorspronkelijke paardjes een aantal gesneuveld zijn in de loop der jaren.

Last edited by NielsDub : 01-08-2014 at 07:39.
Reply With Quote
  #12  
Old 01-08-2014, 15:36
The Skinnmeister's Avatar
The Skinnmeister The Skinnmeister is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,262
Default

Wel een gaaf ding, heb m nooit in het echt gezien, maar wel weinig geld iig...
__________________
'88 Golf II VR6
'91 Golf II G60
'86 Golf II 16V New Project
Reply With Quote
  #13  
Old 01-08-2014, 16:06
yuli's Avatar
yuli yuli is offline
Forum junkie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,846
Default

@NielsDub
Er gaat niets boven zwart hoor. Zelfs niet dat vieze slangen groen of die alpine grondlak

Ik hoop voor de koper dat deze auto net zo netjes is als de advertentie en foto's.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
Reply With Quote
  #14  
Old 01-08-2014, 17:11
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Quote:
Originally Posted by heinz74
das raar dan?...
ik ken die auto eigenlijk niet..zal het ding best wel eens gezien hebben..was zelf grofweg vanaf 1993 tot begin 1999 zowat op elke meeting aanwezig..
hoe heette de eerste eigenaar dan?
als het ding getuned was door Dennert was dat zeker gedaan met of door Peter van der Maden..(Car finish Doetinchem)...
en 200 pk uit een 8v op Kjet is wel heeel optimistisch...grenzend aan onmogelijk..in een straat auto...


De vorige eigenaar heette Roger Lemstra, hij heeft de gti van zijn vader overgenomen. Als je oude gti clubbladen doorleest kom je deze naam wel eens tegen. De auto is vele malen in Duitsland bij Dennert geweest en was toen echt tot het uiterste getuned. Het blok is opgeboord en in combinatie met een langere slag krukas kwam de motorinhoud op 2 liter en niet 1,9 zoals in de advertentie staat. Had de auto graag willen hebben maar heb mn geld hard nodig voor mn zaak, vind het dus niet zo erg meer. In de tuning is ongelofelijk veel geld gestopt dus zoiets vind je echt nooit meer. Of hij moet natuurlijk weer te koop staan over enige tijd.
Reply With Quote
  #15  
Old 01-08-2014, 17:32
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Quote:
Originally Posted by turbojo2
De vorige eigenaar heette Roger Lemstra, hij heeft de gti van zijn vader overgenomen. Als je oude gti clubbladen doorleest kom je deze naam wel eens tegen. De auto is vele malen in Duitsland bij Dennert geweest en was toen echt tot het uiterste getuned. Het blok is opgeboord en in combinatie met een langere slag krukas kwam de motorinhoud op 2 liter en niet 1,9 zoals in de advertentie staat. Had de auto graag willen hebben maar heb mn geld hard nodig voor mn zaak, vind het dus niet zo erg meer. In de tuning is ongelofelijk veel geld gestopt dus zoiets vind je echt nooit meer. Of hij moet natuurlijk weer te koop staan over enige tijd.


Kon het niet laten en heb de verkoper opgebeld. Het blijkt toch een 1,9 te wezen met 150 PK. In de advertentie van 2009 stond echt 200 pk en 2 liter en dat is wat mij ook meerdere keren is verteld, zo zie je maar hoe graag mensen opscheppen/overdrijven over het vermogen van hun auto. De auto schijnt in het echt veel minder mooi te wezen als op de foto's.
Reply With Quote
  #16  
Old 01-08-2014, 17:47
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

ik wilde al zoiets zeggen..
ik dacht dat je het over de auto van Wilbert van Lith had..die had 1 van de snelste 8v's toendertijd..deed ook aan veel sprints mee in binnen/buitenland..
en die kwam in de clubbladen regelmatig voorbij..

150 pk is inderdaad een stuk realistischer...al leent daar een DX zich een stuk beter voor..in de basis
maar goed hij is toch verkocht dus ...
Reply With Quote
  #17  
Old 01-08-2014, 21:06
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Dus.... mooi jammer....
Reply With Quote
  #18  
Old 01-08-2014, 21:44
golf fahrer golf fahrer is offline
VW Guru
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 737
Default

Had al een vermoeden dat die snel ging wegzijn.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum