Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Luchtgekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 11-07-2005, 15:57
WakeBus-J's Avatar
WakeBus-J WakeBus-J is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 22
Default Goede Taxateur?

Weten jullie misschien een goede taxateur voor het taxeren van onze VWT1.
(in de buurt van Amsterdam)

Dan kunnen we de waarde doorgeven aan de verzekering...
anders is de (dag)waarde 0.

groetjes Jolanda
www.wakebus.com
__________________
Reply With Quote
  #2  
Old 11-07-2005, 16:09
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Verscheidene mensen van dit forum hebben het recentelijk laten doen door iemand . Niet duur en heeft verstand van zaken .
Klaas van de Ijsbus weet wie ik bedoel ...
Reply With Quote
  #3  
Old 11-07-2005, 16:30
stufenheckfahrer's Avatar
stufenheckfahrer stufenheckfahrer is offline
VW Guru
 
Join Date: May 2005
Posts: 881
Default

Ik heb het laten doen door Steijn Sportscar taxaties uit Alphen a/d Rijn
tel.0172-42 15 44.
Die taxeert gewoon bij je thuis

Greetz Ron
__________________
Veni vidi velcro.....
Ik kwam, zag, en bleef hangen
Reply With Quote
  #4  
Old 11-07-2005, 17:44
Original's Avatar
Original Original is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 119
Default

Taxatie bureau Jaquet

0488-453967

Taxeert ook aan huis.
Reply With Quote
  #5  
Old 11-07-2005, 17:45
klaas's Avatar
klaas klaas is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 400
Default

pander taxaties, is wat je bedoelt
deze man struint alle meetings af en bied een taxatie aan voor 55 euro, ziet er zeer verzorgd uit en heeft mijn ijsbus echt op waarde ingeschat!!!
duurt ongeveer 3 weken voordat je het rapport binnen krijgt
webadres is:
www.pandertax.nl
__________________
voor dat je het weet is de zomer alweer om :

www.ijsbus.nl
Reply With Quote
  #6  
Old 11-07-2005, 21:56
VolksKai's Avatar
VolksKai VolksKai is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 445
Default

Quote:
Originally Posted by klaas
pander taxaties, is wat je bedoelt
deze man struint alle meetings af en bied een taxatie aan voor 55 euro, ziet er zeer verzorgd uit en heeft mijn ijsbus echt op waarde ingeschat!!!
duurt ongeveer 3 weken voordat je het rapport binnen krijgt
webadres is:
www.pandertax.nl

3 weken??? Ik heb het op de Zuid-Holland meeting laten doen, en ik heb nog niks ontvangen...:s
Niet echt snel dus...
__________________
Gr. Kai
'58 143
Reply With Quote
  #7  
Old 11-07-2005, 22:11
klaas's Avatar
klaas klaas is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 400
Default

Quote:
3 weken??? Ik heb het op de Zuid-Holland meeting laten doen, en ik heb nog niks ontvangen...:s

ja dat kan wel kloppen, duurde bij mij ook langer dan gedacht, zit ik net te bedenken, maar dat krijg je als je er zoveel doet natuurlijk, zag hem in Schagen ook lopen
maar het ziet er netjes uit nu ik het binnen heb, 3 x gekopierd dus helemaal oke voor dat geld dacht ik
(zo en nu de reklame modus af)
__________________
voor dat je het weet is de zomer alweer om :

www.ijsbus.nl
Reply With Quote
  #8  
Old 12-07-2005, 11:50
Split52's Avatar
Split52 Split52 is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,879
Default

Quote:
Originally Posted by klaas
pander taxaties, is wat je bedoelt
deze man struint alle meetings af en bied een taxatie aan voor 55 euro, ziet er zeer verzorgd uit en heeft mijn ijsbus echt op waarde ingeschat!!!
duurt ongeveer 3 weken voordat je het rapport binnen krijgt
webadres is:
www.pandertax.nl


Sorry,

Kan er niets aan doen maar ik vind deze man op een of andere manier een struner eerste klas. De ene kefah gaat hij taxeren op 4000 euro zonder er ook maar iets onder te kijken, en deze wagen is keihard... De andere is zo gaar als een klontje en krijgt ook de waarde van 4000 euro terwijl hij die wel goed bekijkt. Dan nog eens prijzen van weet ik hoeveel duizendeneuroos.

Ik heb een beetje het idee dat deze man gewoon maar wat uit z'n duim zuigt qua taxaties en handig gebruik maakt van het meeting gebeuren waar mensen snel even voor maar 55 euro een taxatie kunnen laten uitvoeren.

Dit is verder geen offensief tegen pandertaxaties, maar wilde het toch even kwijt...
__________________
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers!

Quote:
dat MSN-en is ook nog nooit een auto van beter geworden
Reply With Quote
  #9  
Old 13-07-2005, 10:14
VWRopie's Avatar
VWRopie VWRopie is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 472
Send a message via MSN to VWRopie
Default

De mijne wordt vandaag getaxeert door RDM Expertisebureau.

070-3686460

www.rdm.nl

Vandaag wordt mijn G60 gedaan en mijn broer zijn Golf 1 (VWjopie/johangolf1)
is daar ook door gedaan. Zeer nette afhandeling!

Kosten: Eur. 107.50

Groetjes Robert
__________________
VW GOLF III Variant 1.9 TDI
Reply With Quote
  #10  
Old 13-07-2005, 10:20
danielle's Avatar
danielle danielle is offline
Postwhore
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,080
Send a message via MSN to danielle
Default

Bel eens naar VolksRepairs en vraag eens wie zij aanbevelen!
VolksRepairs, Industrieweg 36-38, 2651 BD Berkel en Rodenrijs, Tel: 010-5223577, Email: info@volksrepairs.nl
__________________
Kever Club Nederland Regio Zuid-Holland
www.keverclubzh.nl
Reply With Quote
  #11  
Old 20-04-2006, 13:09
Golf 2 R32 Golf 2 R32 is offline
Forum regular
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 66
Default

Mijn auto is 2 weken geleden getaxeerd door Panders en heb vandaag het rapport ontvangen.....beetje teleurstellend! Tijdens de taxatie vond ik het al zo raar dat ik niks uit hoefde te leggen en dat meneer niks vroeg. Hij vroeg alleen of het R32 blok benzine of diesel was... Nu staat er in het rapport dat het een motorblok is met carbrateur. Bij wielen staat staal (tijdens de taxatie en nu zitten er toch echt 16inch 3 delige BBS wielen onder) en het ergste is nog dat meneer de auto getaxeerd heeft op 13.800 euro. Er zit toch wel heel wat meer in de auto. Had zelf een bedrag tussen de 15.000 en 20.000 verwacht...dus ja...Mijn ervaring is dat ze bij Panders niet precies weten waar ze het over hebben.

Weet iemand een taxateur die iets meer gericht is op Volkswagens? Walter de Munnik?
Reply With Quote
  #12  
Old 20-04-2006, 14:06
Reaper Kustoms's Avatar
Reaper Kustoms Reaper Kustoms is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 629
Default

Quote:
Originally Posted by VWRopie
De mijne wordt vandaag getaxeert door RDM Expertisebureau.

070-3686460

www.rdm.nl

Vandaag wordt mijn G60 gedaan en mijn broer zijn Golf 1 (VWjopie/johangolf1)
is daar ook door gedaan. Zeer nette afhandeling!

Kosten: Eur. 107.50

Groetjes Robert



nette prijs zeg. kreeg je daar ook een volledig rapport met fotos bij?

hoe lang is een taxatierapport eigenelijk geldig?
Reply With Quote
  #13  
Old 20-04-2006, 15:20
Brazen's Avatar
Brazen Brazen is offline
Postwhore
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,132
Send a message via MSN to Brazen
Default

Quote:
Originally Posted by danielle
Bel eens naar VolksRepairs en vraag eens wie zij aanbevelen!
VolksRepairs, Industrieweg 36-38, 2651 BD Berkel en Rodenrijs, Tel: 010-5223577, Email: info@volksrepairs.nl


Zij doen zaken met:

Quote:
Originally Posted by stufenheckfahrer
Ik heb het laten doen door Steijn Sportscar taxaties uit Alphen a/d Rijn
tel.0172-42 15 44.
Die taxeert gewoon bij je thuis

Greetz Ron


Ben er best tevreden over...mooi rapportje met heuze foto's. Ik doe het meestal meteen met de keuring, net zo makkelijk. Daar doen is geloof ik ook iets goedkoper als thuis laten doen. Volgens mij ben ik 90 eur approx kwijt.
__________________
Brazen

;ww aandurven, tarten; ~it out er zich brutaal doorheen slaan, stijf en strak volhouden

Last edited by Brazen : 20-04-2006 at 15:22.
Reply With Quote
  #14  
Old 20-04-2006, 15:22
Brazen's Avatar
Brazen Brazen is offline
Postwhore
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,132
Send a message via MSN to Brazen
Default

Quote:
Originally Posted by Reaper Customs
hoe lang is een taxatierapport eigenelijk geldig?


ligt aan je verzekering. Mijn verzekeraar vraagt om de twee jaar een nieuw rapport. Als je veel upgrades aan je auto doet zou ik tussentijds ook maar een taxatie laten plaats vinden.
__________________
Brazen

;ww aandurven, tarten; ~it out er zich brutaal doorheen slaan, stijf en strak volhouden
Reply With Quote
  #15  
Old 20-04-2006, 22:58
Reaper Kustoms's Avatar
Reaper Kustoms Reaper Kustoms is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 629
Default

Quote:
Originally Posted by Brazen
ligt aan je verzekering. Mijn verzekeraar vraagt om de twee jaar een nieuw rapport. Als je veel upgrades aan je auto doet zou ik tussentijds ook maar een taxatie laten plaats vinden.


als je hem verzekerd hebt via je taxatierapport, welke verzekeringen kun je dan nemen? moet je dan volledig casco (all risk) pakken of kun je ook kiezen voor wa extra?
Reply With Quote
  #16  
Old 20-04-2006, 23:19
Marco's Avatar
Marco Marco is offline
Volksforum Crew - Elekit
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 7,628
Send a message via MSN to Marco
Default

Quote:
Originally Posted by Golf 2 R32
Mijn auto is 2 weken geleden getaxeerd door Panders en heb vandaag het rapport ontvangen.....beetje teleurstellend! Tijdens de taxatie vond ik het al zo raar dat ik niks uit hoefde te leggen en dat meneer niks vroeg. Hij vroeg alleen of het R32 blok benzine of diesel was... Nu staat er in het rapport dat het een motorblok is met carbrateur. Bij wielen staat staal (tijdens de taxatie en nu zitten er toch echt 16inch 3 delige BBS wielen onder) en het ergste is nog dat meneer de auto getaxeerd heeft op 13.800 euro. Er zit toch wel heel wat meer in de auto. Had zelf een bedrag tussen de 15.000 en 20.000 verwacht...dus ja...Mijn ervaring is dat ze bij Panders niet precies weten waar ze het over hebben.

Weet iemand een taxateur die iets meer gericht is op Volkswagens? Walter de Munnik?


Hmmm, dat geeft idd toch wel wat bedenking, getuigt niet van enige kennis in elk geval.

Voor zover ik weet is Walter de Munnik zeer gewaardeerd binnen de GCH (GTI Club Holland) niet dat ik die zo hoog heb, maar heb daar eigenlijk nooit slechte dingen over gehoord. Volgens mij wel wat aan de duurdere kant (meen zo'n 175 euro). Pieter (OakgreenVR6) heeft zijn auto daar ook laten taxeren als ik me niet vergis.
__________________
Passat B1 LS
Passat B8 Businessline R
Reply With Quote
  #17  
Old 20-04-2006, 23:22
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Default

Quote:
Originally Posted by Golf 2 R32
Mijn auto is 2 weken geleden getaxeerd door Panders en heb vandaag het rapport ontvangen.....beetje teleurstellend! Tijdens de taxatie vond ik het al zo raar dat ik niks uit hoefde te leggen en dat meneer niks vroeg. Hij vroeg alleen of het R32 blok benzine of diesel was... Nu staat er in het rapport dat het een motorblok is met carbrateur. Bij wielen staat staal (tijdens de taxatie en nu zitten er toch echt 16inch 3 delige BBS wielen onder) en het ergste is nog dat meneer de auto getaxeerd heeft op 13.800 euro. Er zit toch wel heel wat meer in de auto. Had zelf een bedrag tussen de 15.000 en 20.000 verwacht...dus ja...Mijn ervaring is dat ze bij Panders niet precies weten waar ze het over hebben.

Weet iemand een taxateur die iets meer gericht is op Volkswagens? Walter de Munnik?


Al steek je er een ton aan euro's in aan onderdelen.... hij zal het niet waard worden. Als je een aanrijding krijgt word je auto ook getaxeerd, ook dan zullen ze niet tussen de 15 á 20.000 euro komen voor een ouwe golf 2. Het is en blijft een blokhut op wielen uit de jaren 80/90.

Verder is het natuurlijk slecht dat hij niets vraagt, geen rekeningen wil inzien enz enz...
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
Reply With Quote
  #18  
Old 21-04-2006, 06:28
vwjopie's Avatar
vwjopie vwjopie is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,918
Send a message via MSN to vwjopie
Default

Quote:
Originally Posted by VWRopie
De mijne wordt vandaag getaxeert door RDM Expertisebureau.

070-3686460

www.rdm.nl

Vandaag wordt mijn G60 gedaan en mijn broer zijn Golf 1 (VWjopie/johangolf1)
is daar ook door gedaan. Zeer nette afhandeling!

Kosten: Eur. 107.50

Groetjes Robert


ik heb hier dus ook mijn Golf 1 laten taxeren...
is een heel relaxte vent die bij ma langs kwam...
bekeek alles op zijn gemak stelde vragen schreef veel op en keek me bonnenboekje in om te kijken wat er allemaal gedaan was...
zelfs alle onderdelen die ik zonder bon heb gekocht wilde hij weten...

toen hij alles gezien had nog even naar buiten gereden voor leuke foto's...

ook heeft hij een custom made motorfiets getaxeerd die bij ons op de zaak gespoten is en dat is ook heel goed en netjes gedaan...

ik kan hem aanbevelen als je een taxatie wil laten uitvoeren...
__________________
T1 panel 1964

Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981
Reply With Quote
  #19  
Old 21-04-2006, 08:17
Vonkr's Avatar
Vonkr Vonkr is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 44
Default

Het kan blijkbaar nog goedkoper, kwam net dit tegen op marktplaats:

Quote:
Snel, eenvoudig, betrouwbaar en voordelig de taxatie van uw klassieker regelen. Dat kan nu met Taxatie-online!!
Hoe werkt dit: U vult onze online vragenlijst in aan de hand van ons speciaal ontwikkelde 3-stappenplan met duidelijke instrukties. Onze taxateur ontvangt en analyseert de gegevens, bepaalt de waarde van uw auto en verwerkt dit in het taxatierapport. Binnen 3 dagen na het insturen ontvangt u het taxatierapport via de post in huis.

De kosten voor een Taxatie-online zijn € 50,-.

Daarvoor krijgt u een uitgebreid, officieel en gegarandeerd taxatierapport (in tweevoud: met een geldigheidsduur van twee of drie jaar) Kijk ook op website: taxatieklassieker.nl


Heb hier geen ervaring mee, maar de "waarde" van de taxatie lijkt me vrijwel nul. Je kunt de boel volgens mij gemakkelijk besodemieteren (wie je besodemietert moet je zelf maar bedenken ).
Heb zelf mijn klassiekers altijd bij Steijn laten taxeren, heb hier goede ervaringen mee. Toch heb ik ook gemerkt dat de ene taxatie de andere niet is, de ene taxateur wil meer weten en kijkt uitgebreider dan de andere.....
Reply With Quote
  #20  
Old 21-04-2006, 10:05
Brazen's Avatar
Brazen Brazen is offline
Postwhore
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,132
Send a message via MSN to Brazen
Default

Quote:
Originally Posted by Reaper Customs
als je hem verzekerd hebt via je taxatierapport, welke verzekeringen kun je dan nemen? moet je dan volledig casco (all risk) pakken of kun je ook kiezen voor wa extra?



Zou maar voor all risk gaan. Dan krijg je altijd de waarde van de taxatie, bij wa extra heb je wellicht eigen risico en andere beprkingen/risico's.
__________________
Brazen

;ww aandurven, tarten; ~it out er zich brutaal doorheen slaan, stijf en strak volhouden
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum