|
|||
|
|||
Vliegwiel balanceren waar te doen ?
Ik heb van mijn 4 cilinder auto een 6 cilinder vliegwiel die ik wil laten balanceren.
Ik krijg hem met geen mogelijkheid ingespannen op het balanceer apparaat waar de banden mee gebalanceerd worden Wie kan mij helpen ? Graag regio rotterdam aangezien ik zonder niet kan rijden nu
|
|||
|
|||
Meeste motorrevisie of tuning bedrijven kunnen dit wel, meeste willen er echter ook de krukas bij om alles in zijn geheel te kunnen balanceren.
Balanceren op een bandenbalanceerapparaat is niet echt de manier |
|
|||
|
|||
Hmmmm krukas eruit lijkt me geen goed idee.
Beetje zonde om mn blokje open te schroeven.
|
|||
|
|||
Iemand ?
Dacht dat er wel wat meer kennis rond zwierf hier :P
|
||||
|
||||
Bij een revisie bedrijf wil men ook wel alleen je vliegwiel balanceren.
Balanceren doe je in principe alleen als het vliegwiel afgedraaid is. Maar waarom een vliegwiel van een 6 cilinder,en waar komt die van af? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja ik wil gewoon een adres hebben dat iemand zegt daar bij die.
Niet teveel gevraagd toch ? Vliegwiel wordt afgedraaid namelijk. Waarom 6 cilinder ? omdat anders ik mijn VR6 Syncro bak niet op mijn R32 motor krijg. Vliegwiel komt dus van een VR6 af. @Eito , wat je opgeeft is niet echt in de buurt van Rotterdam helaas
|
||||
|
||||
Quote:
Nu is het duidelijk,wat het vliegwiel betreft. Google eens motoren revisie zuidholland |
|
||||
|
||||
deze kan het wel maar zit niet bij jou in de buurt
technotrans in veendam http://www.technotransbv.nl/ is ook niet duur
|
||||
|
||||
biesheuvel kan het ook, maar nieuwendijk is ook niet echt om de hoek
|
|
|||
|
|||
Dat is het nou juist ze zitten allemaal uit de buurt.
Maar eens verder surfen denk ik Uiteraard had ik hem niet geprobeerd op een banden balanceerapparaat he :P
|
|||
|
|||
Biesheuvel?? En balanceren pff nou kan je vertelen doen helemaal niks zelf ..
Zit hier om de hoek is meer voor veelste duren onderdelen ... Van geffen balanceer techniek den Bosch Maar zal je 1tip geven als jij je vr6 vliegwiel achter een R32 gaat zetten zal ik hem niet afdraaien daar ga je spijt van krijgen...Of je moet genoegen nemen met max 200km/h Leg een oem r32 2massa maar is naast een vr6 vliegwiel op de weegschaal...succes!
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
Hmmmm vertel daar eens wat meer over ?
|
|||
|
|||
Verkaik in Delft al geprobeerd ??
Rotterdamseweg 370-A Tel : 015 - 2560058 Ps : mannen weet echt wat ze doen daar, maar trek niet je netste broek aan als je langsgaat . . . |
|
||||
|
||||
die kunnen het ook niet heb het al eens gevraagt aan ze
|