Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Auto's te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 04-04-2019, 20:40
Dirk's Avatar
Dirk Dirk is offline
Volksforum Crew - Ik laat het hierbij.....
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,163
Default VW BORA Variant 1.8T AUM Highline 2003

Te koop:

VW Bora Variant 20V 1.8T AUM H5 uit 2003
KM-stand: 197.800 (wordt nog mee gereden)
APK: t/m 25 april 2020 (probleemloos door de APK gekomen vandaag)

Het betreft een Highline uitvoering incl. volleder beige interieur, originele xenonkoplampen, originele RNS MCD incl. CD-wisselaar en navigatie CD, CLIMAtronic, cruise control, stoelverwarming (voorstoelen), verstelbare lende steunen, dimmende binnenspiegel, regensensor, MFA/FIS, multifunctioneel lederen stuur, werkende rollo, elektrisch bedienbare ramen v+a, middenarmsteun v+a, een reservewiel, etc.

De Bora staat nu op de zomerset Dunlop SportMaxx 225/40-R18 , VW Touareg Manhattan wielen. (18” 5x130 ET 57 8j) en ik heb als winterset Audi A3 5x100 15” gesmede winterwielen met Dunlop SP Winter Sport 195/65-R15.

Wij hebben de auto gekocht in 2013 bij km-stand 136.080 en zijn de tweede particuliere eigenaar. De Bora is onderhouden door o.a. VW-dealers, VAG Techniek en een zeer kundig VF crewlid. Bij VAG Techniek heeft hij andere software gekregen waardoor er iets meer dan de standaard 150 pk 210 nm in zit. Hij heeft niet op een rollenbank gestaan dus ik weet de exacte cijfers niet (en meten is weten!). Maar het zal rond de 200 pk en 310 nm liggen. Er ligt een set Eibach verlagingsveren onder (30/30). Verder heb ik privacyshades gemonteerd zodat de kinderen iets minder in de zon zitten.

De staat van de auto:

Optisch: voor een auto van 16 jaar oud heeft hij natuurlijk her en der een krasje, klein deukje, steenslag etc. niet meer dan normaal voor een gebruiksvoorwerp van deze leeftijd. Ik wijs ze wel voor je aan bij de auto. De zomervelgen zijn ook niet heel netjes meer en er missen wat VW logo’s op de naafkapjes. Het interieur is nog redelijk netjes, natuurlijk ook wat slijtage maar het valt mee. Geen rokersauto en hij ruikt ook niet naar hond.

Technisch: zo nu en dan mag je wat olie bijvullen, geen schrikbarende hoeveelheden. Verder heeft hij de longlife beurten gehad zodra de boordcomputer dit aangaf. De secundaire luchtpomp is door VAG techniek softwarematig weggeschreven tijdens de remap. Deze is nog wel aanwezig maar doet het dus (gelukkig) niet meer. De distributie-set is vervangen bij 144.000km. Beide zijruiten voor zijn al een keer omlaag gevallen dus de ruitmechaniek is ook vervangen. De CLIMAtronic heeft service/vulling gehad in juni 2016. De voorremmen en achterremmen zijn in 2017/18 voorzien van nieuwe schijven en blokken. De achterbanden mogen vervangen worden, deze kunnen nog wel maar als ik verder zou rijden met de auto dan kwamen er nieuwe op.

Ik durf het gewoon een redelijk unieke auto te noemen, je ziet ze eigenlijk niet in deze uitvoering en met zoveel opties.

Dan de vraagprijs:

Alles compleet: auto, zomerset/winterset/privacyshades/map met nota’s/flesje olie/flesje KV/wat losse spullen die ik nog heb liggen. €3200,-
Minus de winterset €3050,-
Minus de privacyshades €3000,-


AutoScout advertentie met foto's

Auto is te bezichtigen in Breda. Graag contact via PB.

Last edited by Dirk : 04-04-2019 at 21:54.
Reply With Quote
  #2  
Old 10-04-2019, 22:22
Dirk's Avatar
Dirk Dirk is offline
Volksforum Crew - Ik laat het hierbij.....
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,163
Default

Verkocht!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum