|
|||
|
|||
Dennis 356 stelt zich voor
Hallo
Ik ben Dennis 53 jaar uit Zuid Holland en sleutel al sinds mijn 17 an voornamelijk Vw kevers. Ook een T2 en een T1 in het bezit gehad en nu een porsche 356 coupe replica aan het bouwen. Ik heb in Zweden een Groene 1.6 Golf I uit 1975 gekocht die nog naar Nederland moet komen. Hier zit ook nog een gele 1.5 Golf GLS bij gekeurd tot 8-2025. Helaas heb ik voor deze geen ruimte. |
|
||||
|
||||
Hi Dennis! Welkom!
Zijn er wat foto's van de auto's? Zeker geinteresseerd om meer van de 356 replica te zien! Welke weg bewandel je voor het verkrijgen van het kenteken?
|
||||
|
||||
ben ook benieuwd naar de foto's! welkom hier
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Ik weet niet zo goed hoe ik hier foto's moet plaatsen. Ben ook nog niet ver met het project. De body staat nu vast op het chassis en ben nu bezig met de binnenportieren op te hangen en de ruitmechanismes en raamsponningen te fabriceren. Hij staat al op porsche 356 coupe kenteken. Ik kon nog een chassis met de juiste papieren kopen.
|
|
||||
|
||||
Hier vind je hoe je foto's kunt plaatsen: https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
|
||||
|
||||
Welkom hier en we zijn wild van de foto's
|
||||
|
||||
Welkom!
En ook benieuwd naar de foto's! |