|
||||
|
||||
Het is een beetje gestagneerd om eerlijk te zijn, ik hoop dat ik snel weer wat kan toevoegen aan dit topic.
|
|||
|
|||
Quote:
Inmiddels al verder gekomen met het project? |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou, dit jaar is een rollercoaster geweest. December getekend voor een nieuwbouwhuis, wat voor mij qua financiën de voorrang kreeg, drie maanden later gaf mijn toenmalige vriendin aan het toch liever met iemand anders te willen voortzetten. Dat is mijn 2024 in een notendop. Ik probeer later dit jaar weer stappen te gaan zetten met dit project.
|
||||
|
||||
goed begin van 24 wel... klote man
maar.. been there done that! komt wel weer goed en uit ervaring kan ik zeggen voor mij op alle fronten beter als er voor benieuwd als hier weer aan verder word geprutst. goede motivatie voor de jetta dit
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Hmm da’s rot zeg! Rustig aan de draad weer oppakken en lekker aan jezelf denken. Maar geef dit project niet op, deze moet af! Dat interieur is geniaal, zeker in combi met dat blok!
EX: Up! TSI Last edited by Sjoemelfrei : 25-09-2024 at 18:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
Leuk is inderdaad anders, dat de relatie over is vond ik nog niet eens zo'n issue, het feit dat je weer bij nul moet beginnen viel mij zwaarder. Gelukkig nu een relatie met iemand die mij ook in de bouw van zo'n auto steunt en het alleen maar mooi vind wat andere er tot nu toe van gemaakt hebben, want laten we eerlijk zijn: Ik heb er zelf niet heeel veel aan gedaan, ben voornamelijk afhankelijk van anderen. Quote:
Dankjewel, heb zo'n interieur toen een keer bij Wörthersee gezien en vond dat best gaaf gedaan, ook een "Ferdinand"-member heeft zo'n gelijk interieur erin. Deze stof op de bovenste foto was helaas niet meer te krijgen. Ik ben toen opzoek gegaan naar een interieur combinatie welke dezelfde deurpanelen en stof gebruikt. Na een korte zoektoch kwam ik bij de Golf "Function/Boston" uit, Deze stof was gelukkig nog wel leverbaar. Mijn Golf is gebaseerd op de "Manhattan". Ik had wel een wat modernere stoel voor ogen om mijn idee op toe te passen. Ook omdat die klassieke Recaro's tegen het onbetaalbare aan zitten. Je kan ze eventueel wel uit een Ford toveren als je zou willen. De stoel dit ik heb gebruikt lijkt op die van een Audi S3 8L/RS6 C5. En dat past wat meer bij de techniek die erin moet komen. De specifieke set kwam uit een Transit kampeerauto volgens mij, en was €190,- kwijt voor de twee. Zijn door de bekleder na laten kijken, maar alles was nog goed. Begint gelukkig wel steeds meer en meer te kriebelen.
|
||||
|
||||
Sterkte man, succes ermee. Goed dat je de draad weer oppakt.
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |