|
||||
|
||||
Quote:
sinds de jaren 80 komen er al jaren opels, bmw's etc.. dus niet miepen
|
|||
|
|||
Dit jaar ook weer geweest. Lekker hotel centraal in velden. Het was heerlijk rustig en relax dit jaar 👍🏻 Andere jaren was de politie nog wel eens op jacht en heel veel drukte makers, maar dat viel dit jaar reuze mee.
|
|
||||
|
||||
Dit evenement staat al 20 jaar op mijn lijstje maar het is er nog nooit van gekomen... Misschien volgend jaar...
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Quote:
prachtig zulke vragen ben er zelf nu 3x geweest blijft een bijzonder evenement volgend jaar probeer .... ik er nog eens heen te gaan maar of ik het nu echt mis ..... was de 1e keer dat we gingen het mooiste Last edited by Alberto : 15-06-2019 at 12:41. |
|
||||
|
||||
@Alberto: Die zijn wel mooi in stijl naar Oostenrijk gebracht !!
|
||||
|
||||
@alberto ik heb me laten wijsmaken dat het nogal lastig kan zijn om de documenten en formaliteiten in orde te brengen om 'eigen' auto's te verschepen?
een maat van me die ieder jaar mee gaat en in de autotransport zit heeft het gevraagd aan zijn baas of het kon maar die krabde even in zen haar ... iedere auto moest alvast getaxeerd worden ook ... kan zijn dat hij dat als smoesje gebruikt heeft om het niet te moeten toestaan ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja idd , dit is iets voor mij en wat kameraden volgend jaar
|
||||
|
||||
Quote:
Kan me voorstellen dat het verzekeringstechnisch wat haken en ogen heeft als er onderweg iets met de vrachtwagen gebeurd... Alberto weet dit vast wel..
|
||||
|
||||
Quote:
ieder jaar komt het zelfde idee boven om een trailer te vullen met auto's hier uit de regio, om dan mooi terug opgeborgen te worden tot ... het jaar erna. zou inderdaad leuk zijn om wat meer info hier rond te hebben |
|
|||
|
|||
Quote:
X2 Ook Scania liefhebber iirc uit een ver forumverleden ?
|
||||
|
||||
Misschien een gekke vraag maar is de datum van 2021 al bekend?
Gr Johan
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
O echt hahah daar had ik nog nooit bij stil gestaan. Thanks.
|
|||
|
|||
Dit jaar ook weer geweest een kleine week voor het officiële treffen. Heb een leuke week gehad, lekker rondgereden en genoeg moois gezien. Ook nog tripje Slovenië Italië gedaan. Met een stop bij het bunkermuseum. Over een paar jaar gaan we weer.
|
|||
|
|||
Niemand mighty car mods gezien in Wörthersee? Zij waren er met een zwarte golf 4 gti
|
|
||||
|
||||
Dan moeten ze wel heeel erg opvallen tussen de 400.000 bezoekers,
Maar nee ik heb ze niet gezien |
|
|||
|
|||
Quote:
Zij stonden in de belangstelling. En hun Golf 4 stond op het podium. Kijk maar eens naar de video. |
|
||||
|
||||
Nog een foto van toevallig?
|
||||
|
||||
Dit jaar waren ook die gasten van MCM er met een Golf 4 GTI van 3000 Euro (de goedkoopste die ze konden vinden). Als je het niet gezien hebt is wel grappig, gaan er ook netjes mee langs de TUV. Werden nog staande gehouden bij de grens. De politie man gaf aan lage golf, hoodies en rijden in het grensgebied dus moeten wel drugsdealers zijn