Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 06-03-2013, 21:48
Mk1-Addict's Avatar
Mk1-Addict Mk1-Addict is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,029
Default Terugroepactie dealer pompverstuiver 2.0tdi

Gents,

er is een (mogelijk) interessante terugroepactie actief voor alle 2.0 tdi pompverstuiver motoren met code BMA, BKP, BVE, BWV, BMR, BUZ, BMN

Biedt je auto aan bij de dealer ter controle, als hij in de actie valt dan worden de verstuivers op letter van het onderdeel gecontroleerd en alle verstuivers met D en M worden kosteloos vervangen!

Doe er je voordeel mee!

ps: als je recent een verstuiver hebt laten vervangen in de werkplaats, ook gaan en laat de dealer deze alsnog reclameren, wij hebben al meerdere klanten alsnog kosteloos kunnen stellen
__________________
Huibert

VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged
VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family

Last edited by Mk1-Addict : 06-03-2013 at 21:53.
Reply With Quote
  #2  
Old 06-03-2013, 22:54
Spierings Spierings is offline
No personal life
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 2,399
Default

Hier nog meer info met wat linkjes om je wagen te checken (weet niet of die werken??)
http://www.vwforum.nl/volkswagen-pr...rs-t159876.html
__________________
'11 Skoda Fabia TSI
'04 Suzuki SV650
Reply With Quote
  #3  
Old 06-03-2013, 23:06
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

die reden die op vwforum staat waarom die pd kapot gaan lijkt me ook wat vergezocht?
'door vuil in de vervuilde olie'

wat heeft de olie er mee te maken?
het verhaal wat verderop staat,over sluiting in de magneetklep heb ik vaak zat meegemaakt,en wat vaak voorkomt dat de opbrengst buiten bereik gaat lopen.ik ben wel benieuwd naar de uitleg achter het olie verhaal.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #4  
Old 06-03-2013, 23:43
Spierings Spierings is offline
No personal life
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 2,399
Default

Quote:
Originally Posted by De Pul
die reden die op vwforum staat waarom die pd kapot gaan lijkt me ook wat vergezocht?
'door vuil in de vervuilde olie'

wat heeft de olie er mee te maken?
het verhaal wat verderop staat,over sluiting in de magneetklep heb ik vaak zat meegemaakt,en wat vaak voorkomt dat de opbrengst buiten bereik gaat lopen.ik ben wel benieuwd naar de uitleg achter het olie verhaal.

Van het olieverhaal ook nog nooit gehoord, meestal maakt de magneetklep kortsluiting naar massa zoals je zelf al aan gaf.
__________________
'11 Skoda Fabia TSI
'04 Suzuki SV650
Reply With Quote
  #5  
Old 08-03-2013, 21:36
Fryslan Fryslan is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 399
Default

Tsja.. lulkoek olie aanslag.. Ze zeggen dat door de olie aanslag de piezo elementen afwijken, of vollopen met gevolg dat er sluiting ontstaat!

Overgens.. het is GEEEN Terugroepactie, het is een Werkplaatsactie. Achteraf schadeloosstellen mag NIET, en zal vaak ook niet gebeuren. Actief klanten benaderen door de dealer mag ook niet. Alleen als de auto aangeboden wordt ivm problemen, diagnose, of reparatie moet deze actie uitgevoerd worden. (Breng de auto dus heen met klachten over inhouden etc..)

Doe er je voordeel mee!
Reply With Quote
  #6  
Old 08-03-2013, 22:13
Mk1-Addict's Avatar
Mk1-Addict Mk1-Addict is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,029
Default

Quote:
Originally Posted by Fryslan
Tsja.. lulkoek olie aanslag.. Ze zeggen dat door de olie aanslag de piezo elementen afwijken, of vollopen met gevolg dat er sluiting ontstaat!

Overgens.. het is GEEEN Terugroepactie, het is een Werkplaatsactie. Achteraf schadeloosstellen mag NIET, en zal vaak ook niet gebeuren. Actief klanten benaderen door de dealer mag ook niet. Alleen als de auto aangeboden wordt ivm problemen, diagnose, of reparatie moet deze actie uitgevoerd worden. (Breng de auto dus heen met klachten over inhouden etc..)

Doe er je voordeel mee!


Dit is gewoon niet waar, je hoeft geen klachten te hebben om voor de werkplaatsactie in aanmerking te komen en er wordt wel degelijk achteraf schadeloos gesteld, ik werk zelf bij de dealer en heb het al zien gebeuren.. voorwaarde is wel dat je aantoonbaar kunt maken dat het gebruikte onderdeel origineel VW is en dat het in een werkplaats is gemonteerd (hoeft niet eens de dealer werkplaats te zijn, mag ook een andere BOVAG garage zijn)

Op 1 punt heb je inderdaad gelijk, het is geen terugroepactie in de zin dat klanten actief worden aangeschreven, de term werkplaatsactie wordt gewoon niet zo veel gebruikt.
__________________
Huibert

VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged
VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum