Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #541  
Old 06-02-2013, 12:21
LRR's Avatar
LRR LRR is offline
Getting there...
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 7,567
Default

Quote:
Originally Posted by passatje2
ik heb laats nog wat foto's ingescan,vet om te zien...

http://s288.photobucket.com/albums/...mview=slideshow


HELD Eindelijk een oude foto van mijn GTI:




Thanx man !!
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster)
Reply With Quote
  #542  
Old 06-02-2013, 17:16
vw roadwarrior's Avatar
vw roadwarrior vw roadwarrior is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,794
Default

Reply With Quote
  #543  
Old 06-02-2013, 20:30
The Skinnmeister's Avatar
The Skinnmeister The Skinnmeister is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,262
Default

Krijg nog steeds heimwee als ik de pics zie......
__________________
'88 Golf II VR6
'91 Golf II G60
'86 Golf II 16V New Project
Reply With Quote
  #544  
Old 06-02-2013, 22:10
passatje2 passatje2 is offline
VW Addict
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 635
Default

Quote:
Originally Posted by LRR
HELD Eindelijk een oude foto van mijn GTI:




Thanx man !!



graag gedaan
Reply With Quote
  #545  
Old 06-02-2013, 22:10
passatje2 passatje2 is offline
VW Addict
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 635
Default

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior


was dit die van jou?
Reply With Quote
  #546  
Old 06-02-2013, 22:12
passatje2 passatje2 is offline
VW Addict
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 635
Default

vind het zelf ook leuk voor die oude foto's te plaatsen,soms ziet iemand zijn auto terug en dat is ook de bedoeling ervan,ware top tijden ik ben er 5 keer heen geweest en een keer naar valkenswaard daarna niet meer gegaan naar een gti holland meeting
Reply With Quote
  #547  
Old 06-02-2013, 22:18
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,213
Default

We hebben in het begin van dit topic een aantal oude meeting albums aangemaakt die door leden gevuld zijn met foto's "van toen". Misschien heb je nog foto's van dezelfde meetings of heb je genoeg om nog een extra album te vullen.
Als iemand een nieuw album aangemaakt wil hebben horen We het graag.
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Reply With Quote
  #548  
Old 07-02-2013, 07:11
passatje2 passatje2 is offline
VW Addict
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 635
Default

Quote:
Originally Posted by Tjaap
We hebben in het begin van dit topic een aantal oude meeting albums aangemaakt die door leden gevuld zijn met foto's "van toen". Misschien heb je nog foto's van dezelfde meetings of heb je genoeg om nog een extra album te vullen.
Als iemand een nieuw album aangemaakt wil hebben horen We het graag.



ik zal eens kijken of ik nog wat heb,ben ook wel eens in duitsland geweest en zo.
Reply With Quote
  #549  
Old 07-02-2013, 09:50
LRR's Avatar
LRR LRR is offline
Getting there...
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 7,567
Default

Quote:
Originally Posted by passatje2
ik zal eens kijken of ik nog wat heb,ben ook wel eens in duitsland geweest en zo.


Als je de moeite zou willen nemen......erg graag !!!!!
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster)
Reply With Quote
  #550  
Old 07-02-2013, 09:51
vw roadwarrior's Avatar
vw roadwarrior vw roadwarrior is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,794
Default

Quote:
Originally Posted by passatje2
was dit die van jou?



Idd,met achtereenvolgens een 1800 8v,een 1800 8v emming getuned,die opgeblazen toen weer normale 8v,vervolgens een 16vkr en geeindigt met een g60.
Reply With Quote
  #551  
Old 07-02-2013, 21:47
passatje2 passatje2 is offline
VW Addict
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 635
Default

cool,flink wat mee geknutseld dan,hehe
Reply With Quote
  #552  
Old 07-02-2013, 21:52
passatje2 passatje2 is offline
VW Addict
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 635
Default

Quote:
Originally Posted by Tjaap
We hebben in het begin van dit topic een aantal oude meeting albums aangemaakt die door leden gevuld zijn met foto's "van toen". Misschien heb je nog foto's van dezelfde meetings of heb je genoeg om nog een extra album te vullen.
Als iemand een nieuw album aangemaakt wil hebben horen We het graag.



van mij mag je die foto's allemaal in een album zetten,je kunt mijn link ervoor gebruiken,kijk maar
Reply With Quote
  #553  
Old 09-02-2013, 23:44
Dennis-Mash's Avatar
Dennis-Mash Dennis-Mash is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,388
Default

Prachtig topic dit! Een tijdje terug in een opwelling een aantal video's van de Baarlo meetings gekocht en ik heb gewoon met veel bewondering zitten kijken. Echt super.

Ook prachtig om te zien hoe hier de verhalen weer naar boven komen en geplaatst worden door mensen die er ook echt waren. Dat het toch nog zoveel leeft bij de meeting bezoekers van toen. Echt tof!
__________________
Volkswagen Corrado VR6 '92
Volkswagen Transporter 2.5 TDI 174PK '08
Reply With Quote
  #554  
Old 09-02-2013, 23:45
Dennis-Mash's Avatar
Dennis-Mash Dennis-Mash is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,388
Default

Oh ja, en die opmerkingen wat betreft goedkope schroefsetjes en banden die meer op elastiekjes lijken kan ik jullie wel begrijpen. Met mijn Golf ben ik er zelf ook eentje van, met de Corrado niet. Die hou ik in ere.
__________________
Volkswagen Corrado VR6 '92
Volkswagen Transporter 2.5 TDI 174PK '08
Reply With Quote
  #555  
Old 10-02-2013, 11:31
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

Quote:
Originally Posted by Dennis-Mash
Prachtig topic dit! Een tijdje terug in een opwelling een aantal video's van de Baarlo meetings gekocht en ik heb gewoon met veel bewondering zitten kijken. Echt super.

Ook prachtig om te zien hoe hier de verhalen weer naar boven komen en geplaatst worden door mensen die er ook echt waren. Dat het toch nog zoveel leeft bij de meeting bezoekers van toen. Echt tof!


Ja ..het was een andere tijd toen...hoe je het ook went of keert..de komst van de Euromunt heeft gewoon veel kapot gemaakt voor velen...
je kon toen voor ,noem maar iets een paar geeltjes/hondertjes een steengoed weekend hebben bier ,je start en entreegeld..en nog wat leuke onderdelen scoren hier en daar.. ik noem maar wat...dat is voorbij..
(ben je aan benzine al kwijt nu)nu =50€-> +/-110 gulden ....nie vergeten

ook de tijd dat je een GTItje bijkocht voor onderdelen en gewoon in een hoek kon zetten zonder te schorsen en verzekeren etc..kosteloos.... das ook weg

je zag sommige mensen 1 keer per jaar..Internet bestond bijna nog niet.,dus mensen verkochten ook nog geen onzin beloftes kapotte zooi.etc etc
vanachter het toetsenbord
.Gsm's waren er ook bijna niet..HyvesBook en al die gein ook niet...dus je had wel degelijk nog iets te melden aan elkaar op zulke evenementen...
voor de jongere generatie zal dit wel overkomen als ouderwets en ouweschwanzenpraat...maar zo was het wel..
iedere generatie doet het op zijn/haar manier anders...en iedereen vind de zijne weer te gek...denk ik (hoop ik)....
Reply With Quote
  #556  
Old 10-02-2013, 17:20
hummer's Avatar
hummer hummer is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 488
Default

Quote:
Originally Posted by Dennis-Mash
Prachtig topic dit! Een tijdje terug in een opwelling een aantal video's van de Baarlo meetings gekocht en ik heb gewoon met veel bewondering zitten kijken. Echt super.

Ook prachtig om te zien hoe hier de verhalen weer naar boven komen en geplaatst worden door mensen die er ook echt waren. Dat het toch nog zoveel leeft bij de meeting bezoekers van toen. Echt tof!


Die banden zijn echt leuk toch . ik heb ze zelf op DVD gezet.
Reply With Quote
  #557  
Old 10-02-2013, 20:53
passatje2 passatje2 is offline
VW Addict
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 635
Default

Quote:
Originally Posted by heinz74
Ja ..het was een andere tijd toen...hoe je het ook went of keert..de komst van de Euromunt heeft gewoon veel kapot gemaakt voor velen...
je kon toen voor ,noem maar iets een paar geeltjes/hondertjes een steengoed weekend hebben bier ,je start en entreegeld..en nog wat leuke onderdelen scoren hier en daar.. ik noem maar wat...dat is voorbij..
(ben je aan benzine al kwijt nu)nu =50€-> +/-110 gulden ....nie vergeten

ook de tijd dat je een GTItje bijkocht voor onderdelen en gewoon in een hoek kon zetten zonder te schorsen en verzekeren etc..kosteloos.... das ook weg

je zag sommige mensen 1 keer per jaar..Internet bestond bijna nog niet.,dus mensen verkochten ook nog geen onzin beloftes kapotte zooi.etc etc
vanachter het toetsenbord
.Gsm's waren er ook bijna niet..HyvesBook en al die gein ook niet...dus je had wel degelijk nog iets te melden aan elkaar op zulke evenementen...
voor de jongere generatie zal dit wel overkomen als ouderwets en ouweschwanzenpraat...maar zo was het wel..
iedere generatie doet het op zijn/haar manier anders...en iedereen vind de zijne weer te gek...denk ik (hoop ik)....


hehe das unne goeje.....
Reply With Quote
  #558  
Old 10-02-2013, 21:40
Pro FM's Avatar
Pro FM Pro FM is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 508
Default

Quote:
Originally Posted by heinz74
Ja ..het was een andere tijd toen...hoe je het ook went of keert..de komst van de Euromunt heeft gewoon veel kapot gemaakt voor velen...
je kon toen voor ,noem maar iets een paar geeltjes/hondertjes een steengoed weekend hebben bier ,je start en entreegeld..en nog wat leuke onderdelen scoren hier en daar.. ik noem maar wat...dat is voorbij..
(ben je aan benzine al kwijt nu)nu =50€-> +/-110 gulden ....nie vergeten

ook de tijd dat je een GTItje bijkocht voor onderdelen en gewoon in een hoek kon zetten zonder te schorsen en verzekeren etc..kosteloos.... das ook weg

je zag sommige mensen 1 keer per jaar..Internet bestond bijna nog niet.,dus mensen verkochten ook nog geen onzin beloftes kapotte zooi.etc etc
vanachter het toetsenbord
.Gsm's waren er ook bijna niet..HyvesBook en al die gein ook niet...dus je had wel degelijk nog iets te melden aan elkaar op zulke evenementen...
voor de jongere generatie zal dit wel overkomen als ouderwets en ouweschwanzenpraat...maar zo was het wel..
iedere generatie doet het op zijn/haar manier anders...en iedereen vind de zijne weer te gek...denk ik (hoop ik)....



Helemaal mee eens....ouwe lul of niet maar zo was het. Tegenwoordig moet je de meetings echt plannen...anders loop je der op leeg. Effe tanken is voor mij 95 euro en meestal rij je wel een tank per evenement leeg. Samen met entree en natje/droogje loopt het snel op. "vroegah" reed ik gewoon elk weekend naar 1 (of zelfs meerdere) evementen...nu kost dat een half maandsalaris!
__________________
Daily /Work: Caddy Highline TDI 2.0 2018 | Fun: Golf Cabrio MK1 1991 G60
Pro FM 24/7 Nonstop Danceclassics & Dancehits
Reply With Quote
  #559  
Old 10-02-2013, 22:04
SpeedieD SpeedieD is offline
VW Addict
 
Join Date: May 2012
Posts: 586
Default

Inderdaad midden jaren 90 kwam je nog heel ver met een geeltje aan benzine.... En er was altijd wat te ontdekken. Toendertijd had je wel een paar magazines maar meer ook niet.

Was altijd weer spannend om te zien wat ze nu weer bedacht hadden!
Reply With Quote
  #560  
Old 10-02-2013, 23:40
henricarron's Avatar
henricarron henricarron is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 221
Default

De laatste keer Baarlo heb ik bezocht met mijn Golf mk2 GTI Special. Toen was een meeting nog echt iets bijzonders.

Ben benieuwd of er ook nog foto's zijn van de eerste meetings van Golf Club Overijssel op het Midlandcircuit in Lelystad. Dit was ook leuk met slalom en sprints op de oval.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 08:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum