|
||||
|
||||
ik ook!
|
|
|||
|
|||
Zou je ons nog eens willen updaten Ruud? Ben erg benieuwd naar de frido's
|
|
||||
|
||||
Quote:
morgen alweer 10 jaar geleden! Fridolin w12 is verkocht naar engeland. en het leven gaat gewoon verder ;-) |
|
|||
|
|||
Enig idee hoe het daar gaat met de frido? Kunnen we dat ergens volgen?
|
|||
|
|||
Zou de fridolin in Engeland wel op kenteken komen? Daar rijden de gekste dingen rond dus zou deze zeker een kenteken moeten kunnen krijgen lijkt mij.
|
|
||||
|
||||
ik heb geen idee wat hij er mee wil doen, ik begreep dat hij daar ook weer te koop staat.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat vind ik altijd zo jammer. Zo gaat het vrijwel iedere keer opnieuw. Kijk maar naar die luchtgekoelde Golf 3. Het aantal eigenaren daarvan is inmiddels niet meer te tellen Wel jammer dat je 'm verkocht hebt Ruud. Als je de Fridolin wel op kenteken had gekregen, was ie dan ook verkocht geworden?
|
||||
|
||||
Ik ben eigenlijk niet echt bezig geweest om hem op kenteken te krijgen.
Kenteken was alleen handiger geweest voor de verzekering en om makkelijker naar het buitenland te kunnen gaan. Ondertussen ben ik helemaal gestopt met de oude auto hobby. Het grootste gedeelte van mijn gereedschap is verkocht. Tevens zijn we overgestapt op 2 elektrische volkswagens. De Id3 max voor de vrouw, deze is ondertussen ook verlaagd en op 21inch orginele audi velgen. En ik rij de id4 Max in Honey yellow. Deze is nog kompleet orgineel. Er is ook nog niets voor te koop :-( |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
zonder gereedschap word dat wel minder makkelijk als het meeste weg is.
zonde dat je gestopt ben met de oude auto hobby vond het altijd mooi om te zien!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Nog wel iets bekend hoe het nu met de status is van de w12 frido?!
|
||||
|
||||
Quote:
Zover ik weet is hij weer doorverkocht en zou nu in Londen zijn. Ik heb geen nieuwe foto's meer op internet gezien sinds hij verkocht is. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Mooi dat er wat mee gedaan wordt, en niet staat te verstoffen in een hoekje
|
|
|||