Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 23-03-2009, 22:15
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 4,125
Default Gezocht: elektrische ramen Passat 35i

Zoals de titel al zegt.. Ik ben op zoek naar een complete set elektrische ramen voor een passat 35i, inclusief kabelboom (of die zou er al moeten zitten, heb eerlijk gezegd nog niet gekeken).
Alles aanbieden aub, voor de achterramen kan ik nog wel aankomen. Dus alleen een set voor de voorramen of een set voor 4 ramen is beide welkom.
__________________
'06 A4 1.8T Quattro

'85 Transporter

'85 Golf
  #2  
Old 23-03-2009, 22:39
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

  #3  
Old 23-03-2009, 22:53
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 4,125
Default


Dat is die voor de achter ramen, ben gister bij hem langs geweest om dat leer op te halen. Dat ik ook gelijk de reden dat ik op zoek ben naar elektrische ramen, heb geen zin om gaten in leren panelen te moeten zagen. Roberto had ze niet thuis liggen, anders had ik die voor achter alvast meegenomen.
__________________
'06 A4 1.8T Quattro

'85 Transporter

'85 Golf
  #4  
Old 24-03-2009, 09:14
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

aha, Heb je wel de deurgrepen waar de schakelaars in komen??
of moet je gewoon alles nog hebben.??
  #5  
Old 24-03-2009, 09:19
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

  #6  
Old 24-03-2009, 20:49
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 4,125
Default

Quote:
Originally Posted by Domi
aha, Heb je wel de deurgrepen waar de schakelaars in komen??
of moet je gewoon alles nog hebben.??

Schakelaars in de handgrepen.. Ik kwam er gister achter dat daar ook nog verschil in zat ja. Zijn de 2 varianten niet uitwisselbaar (al dan niet door een ander stekkertje oid)= Voor de duidelijkheid, ik heb dus al handgrepen met schakelaars.
__________________
'06 A4 1.8T Quattro

'85 Transporter

'85 Golf
  #7  
Old 24-03-2009, 20:56
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by Matheo
Schakelaars in de handgrepen.. Ik kwam er gister achter dat daar ook nog verschil in zat ja. Zijn de 2 varianten niet uitwisselbaar (al dan niet door een ander stekkertje oid)= Voor de duidelijkheid, ik heb dus al handgrepen met schakelaars.


Voor moet je echt de grepen nemen van een 35i B3 en de schakelaars dus ook.
Achter moet je de deurpanelen even aan de achterkant bekijken. Daar staat al aangegeven waar het gat komt. De schakelaar die daar komt heb ik in de behuizing gedaan van een corrado-spoiler schakelaar. Die links onder het dash zit.
Past perfect.

Kabelboom leggen wijst zichzelf wel. Let er wel op dat je de massa kabel ter hoogte van B-stijl niet vergeet Die komt daar uit de kabelboom.

Heb je origineel CV op je passat???? Zoja dan ligt onder je achterbank al een draadje (geel-rood) voor je comfort sluiting. Bij het regelapperaat van de elctr ramen bungelt die er ook bij. Gewoon in elkaar klikken. Regelapperaat zit dus onder je achterbank zitting.

Last edited by Domi : 24-03-2009 at 21:01.
  #8  
Old 24-03-2009, 21:23
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 4,125
Default

Quote:
Originally Posted by Domi
Voor moet je echt de grepen nemen van een 35i B3 en de schakelaars dus ook.
Achter moet je de deurpanelen even aan de achterkant bekijken. Daar staat al aangegeven waar het gat komt. De schakelaar die daar komt heb ik in de behuizing gedaan van een corrado-spoiler schakelaar. Die links onder het dash zit.
Past perfect.

Kabelboom leggen wijst zichzelf wel. Let er wel op dat je de massa kabel ter hoogte van B-stijl niet vergeet Die komt daar uit de kabelboom.

Heb je origineel CV op je passat???? Zoja dan ligt onder je achterbank al een draadje (geel-rood) voor je comfort sluiting. Bij het regelapperaat van de elctr ramen bungelt die er ook bij. Gewoon in elkaar klikken. Regelapperaat zit dus onder je achterbank zitting.


Ok, ik heb origineel wel CV ja (alleen met sleutel). Volgens mij ligt er inderdaad een loos draadje onder de achterbank.

De deurpanelen die ik nu heb liggen hebben al elektrische raam schakelaars (in de handvaten), degene die er nu nog inzitten werken nog met slingers dus.

De grote hamvraag is dus: Krijg ik een set elektrische raammechanismen bedoeld voor schakelaars in de deuren ook aan de praat met de schakelaars in de handvaten. Zo nee, waarom niet?
__________________
'06 A4 1.8T Quattro

'85 Transporter

'85 Golf



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 17:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum