Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Audi
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 22-10-2018, 22:25
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,643
Default S3 1.8-20vt APY How to get to 400pk

Na wat dubben ben ik er vrij zeker van dat ik het vermogen van mijn S3 op wil gaan schroeven naar rond de 400pk. Meer zou fijn zijn maar is niet perse een must.

Ik heb eerst overwogen een andere auto te kopen die om te beginnen al sneller was, maar toch trekt me dat minder dan de S3 sneller maken, het is voor veel mensen een onopvallende wagen met toch best veel potentie. Plus een perfecte daily. En daar streef ik ook naar, voor mijzelf de perfecte daily maken.

Nu wil ik het dus ook zo gaan maken dat je er niets aan ziet, onder de motorkap wil ik het (zover als dat mogelijk is) er zo origineel mogelijk uit laten zien. ook dingen zoals de intercooler, ik wil wel een Frontmount intercooler plaatsen, maar ook die zal dan zo onopvallend mogelijk weggewerkt worden.

Omdat het mijn daily zal blijven wil ik ook de betrouwbaarheid houden, ondanks dat de S3 zo zijn kwaaltjes heeft heeft hij me nog nooit laten staan. Dat hoop ik ook zo te houden. Ik wil dus eigenlijk als ik streef naar een vermogen van 400pk hem zo bouwen dat 500pk bijvoorbeeld ook nog safe zou zijn. of in elk geval een ruime marge.

Mijn plan is eigenlijk om eerst een Rvs uitlaatsysteem te plaatsen vanaf de turbo, en de front mount intercooler te plaatsen, dit zodat ik straks maar kleine aanpassingen hoef te doen aan beide systemen wanneer de rest ge-upgraded is.

Nu vraag ik me alleen af, kan iemand mij vertellen wat voor sport-kat ik nodig zal hebben? de Catback zal een 3 inch van oettinger of Milltek zijn, alleen ik krijg niet zo goed uitgevogeld wat voor kat je nodig hebt (200cells, 400cels etc.) en welk merk maakt nog Downpipes voor deze auto's? ik krijg namelijk bij alle bekende merken geen downpipes gevonden, alleen op ebay e.d. maar die merken ken ik niet en heb ook geen idee wat voor kwaliteit het is.

In elk geval, wanneer dat allemaal gedaan is, wil ik een Motorblok erbij kopen (Fabrieks nieuw of met weinig kilometers) maar Welke motorcode van de 210-225pk's kan ik het beste pakken (AMK,APY,BAM etc?) ik weet dat de BAM VVT heeft, maar is dat straks ook echt voordeliger of is bijv. de APY waar al die dingen nog niet op zitten (VVT, Variabele turboschoepen) beter...?

Nu heb ik al wat research gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat ik de volgende dingen zal moeten veranderen om dit veilig te kunnen bereiken. Graag hoor ik het als ik iets mis heb, iets vergeten ben of welk merk het beste is, des te meer informatie ik kan verzamelen des te makkelijker het wordt.

- H-profiel drijfstangen
- Drijfstang lagers
- Compressie verlagen
- Wanneer je over de 350pk gaat andere zuigers
- Andere koppakking
- Andere kopbouten (ARP?)
- Andere Turbo (geen K04 Hybrid want die flow zou niet optimaal zijn voor dat vermogen). Op internet lees ik dat er vaak een GT28(71/60?) gebruikt wordt.
- Uitlaatspruitstuk
- Injectoren
- Inlaatspruitstuk
- Brandstofpomp
- Koprevisie
- Fuel pressure Regulator
- Ik lees ook veel over de kop van een AGU dat die een betere flow heeft door grotere in en/of uitlaatpoorten? Correct me if i'm wrong
- Intake airbox aanpassen
- Koppeling
- Catchcan
- Zuigerringen
- Blow off valve

op een gegeven moment natuurlijk ook remmen etc. maar dat is voor later.


Ik begrijp dat er al veel op internet staat, en heb ook al veel informatie gevonden, maar het staat er nergens duidelijk bij wat je precies nodig hebt. En alle informatie die ik kan krijgen helpt Er zijn zoveel getunede 1.8t's dat er vast wel iemand wat meer informatie over heeft.

Alvast bedankt!
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote
  #2  
Old 23-10-2018, 08:46
Van Limburg's Avatar
Van Limburg Van Limburg is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 2,180
Default

Heb nu een AJQ (TT180pk) staan. Dit is een smallport zonder VVT.
Wel heeft deze een gesmede krukas, is weer wat lichter.
Verder zitten hier nieuwe JE-zuigers in en H-profiel drijfstangen in.
Deze zal volledig opnieuw opgebouwd worden. (kan verkocht worden)

Maar mogelijk bouw ik dat blok op voor mijn A4. Aangezien beide 06A blokken zijn kan ik veel uitwisselen.
In mijn A4 zit een AWT (150pk). Deze zou wel VVT hebben. Na overleg met mijn tuner geeft hij aan deze wel te behouden indien mogelijk.

Ik kies wel voor een k04-064 hybrid. Heb liefst zo vroeg mogelijk een hoog koppel. Is namelijk mijn daily..
Zit nu een op maat 2,5" downpipe met 200cell kat en deze gaat in 2,5" volledig verder tot achter.
Intercooler traject zal op maat worden gemaakt. Voor de A4 zijn er namelijk niet zo'n mooie intercoolers in het aanbod als de S3.
Hierop zal getest worden met de Nuke 50mm BOV. Instelbare FPR, 550cc Bosch injectoren, 044 Bosch pomp. Inlaat en gasklep behoud ik origineel.

Ken je deze guide?

Last edited by Van Limburg : 23-10-2018 at 09:01.
Reply With Quote
  #3  
Old 23-10-2018, 10:51
Bluepower Bluepower is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 935
Default

Aangezien je de motor toch opnieuw moet/gaat opbouwen, pak een AGU, zet hier stalen stangen in(ik heb nog een nieuwe set Carrillo stangen te koop!), zet VVT over in de kop(met nieuwe Supertech uitlaatkleppen), verder een leuke turbo(zijn diverse mogelijkheden), en beslis dan wat je wilt: stand-alone management, of een ME7.5 wideband management..
Mocht je verder vragen hebben, kun je me altijd ff een PB sturen!
Reply With Quote
  #4  
Old 23-10-2018, 11:55
Van Limburg's Avatar
Van Limburg Van Limburg is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 2,180
Default

Valt VVT langs de buitenkant te zien? Waar zit die stekker?
Volgens mijn motorcode heb ik hem wel.

Ketting regeling (VVT) 058109088E / 058109088D
Ketting spanner (NON VVT) 058109217B

Last edited by Van Limburg : 23-10-2018 at 11:59.
Reply With Quote
  #5  
Old 23-10-2018, 12:48
Bluepower Bluepower is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 935
Default

Als je voor de motor staat, aan de rechterzijkant van het kleppendeksel moet dan een zwarte sigaar vormige koker zitten, dat is de VVT:
https://www.audi-sport.net/xf/threa...ry-2002.194464/
de foto in de 2e post
Reply With Quote
  #6  
Old 23-10-2018, 23:00
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,643
Default

@ Van Limburg thanks! Die site kende ik nog niet!

Wat ik gehoord heb over die Hybrid Turbo's is dat die ook maar goed zijn tot ongeveer 350pk en dat je daarna ook zo'n K04 op het randje aan het belasten bent. Dan heb ik liever een Gerrit die het op zn gemak aan kan.

Wat de Inlaat betreft zie ik dat diverse mensen een aftermarket installeren, maar het grootste deel zie ik gewoon de originele inlaat gebruiken... wordt deze dan nog aangepast?

@Bluepower thanks! Als ik nog wat meer echt specifieke info nodig heb zal ik je een pb sturen.

Waarom een complete AGU? Is dat dan omdat je de juiste kop hebt en het onderblok is hetzelfde als alle andere motoren?

Als ik het goed begrijp zijn normaal gesproken bij de 210/225pk de zuigers, drijfstangen en lagers sterker, maar is de rest van het onderblok dan identiek aan bijvoorbeeld een APY?

Want dan is dat inderdaad zo gek nog niet als ik de zwakke onderdelen van de AGU toch vervang... ik twijfel alleen of ik dan ook echt een nieuw of een blok met weinig kilometers moet kopen.. de kop moet toch gereviseerd worden en de rest vervang je eigenlijk als het ware, uitgezonderd van de krukas. Als de motor dan 150.000km gedraaid heeft maakt dan ook niet eens uit ofwel?

En is er echt een voordeel aan de VVT? Want ik zie dat ook nergens echt specifiek beschreven dat dat voordeliger is kwa vermogens winst, of is het meer om de motor straks perfect af te kunnen stellen?

Is de normale ECU Niet her programmeerbaar om de motor straks af te kunnen stellen? Of moet je dan naar een halltech (of iets vergelijkbaars) toe?
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'

Last edited by wessel97 : 23-10-2018 at 23:04.
Reply With Quote
  #7  
Old 24-10-2018, 07:29
Bluepower Bluepower is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 935
Default

AGU heeft een grote kanalen kop en 20mm zuigers. de OEM zuigers kunnen nog wel tot 400pk mee, daarboven moet je deze ook wel gaan vervangen. Of je een nieuw of een oud blok koopt, ligt er maar helemaal aan wat je doel is: ga je de zuigers ook gelijk upgraden, dan zou ik persoonlijk een blok kopen waar al km op staan, deze boren en honen op de juiste zuiger-maat en daar de zuigers op kopen. Het voordeel van een blok met al km's erop, is dat gietfouten en stress al uit het blok is.
Voordeel van VVT is dat je hiermee je powerband kunt verbreden, en help je de spool van de turbo.
De OEM ecu is natuurlijk herprogrammeerbaar(neem dan echt wel een ME7.5 met wideband lambda ivm lambda meting over het gehele toerenbereik) maar als je dan iets verandert, moet je weer naar een tuner toe die deze kan herschrijven. Bij een stand-alone kun je (na hele flinke verdieping) bepaalde zaken zelf (iets) aanpassen..
Reply With Quote
  #8  
Old 24-10-2018, 10:37
16-ventiler 16-ventiler is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 368
Send a message via ICQ to 16-ventiler
Default

Voor een nette en goed passende uitlaat

https://www.fahrzeugtechnik-zinram....54165KW210225PS
__________________
Gr Arnold

Golf 2 GTI 16v 1986
Golf 2 GTI 8V 1991 "Edition Blue"
Reply With Quote
  #9  
Old 24-10-2018, 14:23
Van Limburg's Avatar
Van Limburg Van Limburg is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 2,180
Default

Eens met Bluepower. Geen nieuw blok nemen. Kleine opmerking: Je koopt eerst de zuigers en boort erna je blok naar deze maat. Andersom kan nog wel eens tegenvallen

Denk dat je voor bovenstaande prijzen ook wel een opmaat systeem hebt.
Turbo flens moet ook kloppen.

Bij een K04-064 hoef je dus al geen worgen meer te maken om het spuitstuk. Enkel een adapterplaat kit.

Een aangepaste inlaat kan, maar ik zou het niet interessant vinden tot 400PK.

Last edited by Van Limburg : 24-10-2018 at 14:40.
Reply With Quote
  #10  
Old 24-10-2018, 21:53
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,643
Default

@Bluepower mijn plan is wel om de zuigers te upgraden inderdaad.Ik wil het eigenlijk zoveel mogelijk bouwen strevend naar dat het blok zelf niet meer uit elkaar hoeft mocht ik beslissen dat ik nog meer power wil. Ik vind een vermogens toename van 100-135pk al best flink en het lijkt me verstandiger daar eens mee te beginnen. mocht ik straks aan de 380pk zitten en besluiten dat ik toch nog meer wil. Wil ik eigenlijk alleen hardware moeten upgraden.

Met 350pk neem ik ook genoegen (om te beginnen) maar ik wil vooral dat het een betrouwbare setup wordt. Ik moet hem toch nogsteeds dagelijks gebruiken. Als ik de juiste basis eenmaal heb, heb ik een makkelijk startpunt om meer power te maken. AGU is wel weer een meevaller want die blokken zijn een stuk goedkoper dan de BAM's of APY's

Geld is natuurlijk (zoals altijd bij iedereen) wel iets wat mee telt, maar ik heb liever dat het iets meer kost en dat het goed gedaan is dan het half doen en het later weer opnieuw te moeten doen. dat kost me aan het eind van het liedje toch meer geld.

Ik heb nu een ME7 (dacht ik) ME7.5 is van een BAM? Stand alone klinkt ook wel goed, maar ik denk dat dat meer een upgrade is voor wanneer alles een beetje werkt, een beetje halltech (o.i.d.) kost namelijk al gauw €1500,- of is het verstandiger dat toch meteen mee te nemen..

Ik lees eigenlijk verder nergens wat over de versnellingsbak, ik neem aan dat die het eigenlijk gewoon aan zou moeten kunnen? Hij is 20.000km geleden gereviseerd en toen zijn er ook bouten in het diff gezet i.p.v. klinknagels.

@Van Limburg waar komt de K04-064 vanaf? Bij mij zit er momenteel een K04-020 op.

1 vraagje,

- Hoe kan ik zien wat voor sportkat ik nodig heb? een 100,200,400cells? Krijg daar niet echt iets duidelijks van gevonden.
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote
  #11  
Old 25-10-2018, 08:01
Van Limburg's Avatar
Van Limburg Van Limburg is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 2,180
Default

Turbo komt van Slimturbo. Balanceren door C&E turbochargers.
Aangepaste K04-064, Hybrid billet compressorwiel, groter turbinewiel.
Volgens mij zijn die 100cells alleen voor de racerij als de regels dit opleggen. Maar waarom wil je zo graag een kat?

Nog een handige linkje om eens door te nemen

Last edited by Van Limburg : 25-10-2018 at 08:05.
Reply With Quote
  #12  
Old 25-10-2018, 12:41
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,643
Default

Quote:
Originally Posted by Van Limburg
Turbo komt van Slimturbo. Balanceren door C&E turbochargers.
Aangepaste K04-064, Hybrid billet compressorwiel, groter turbinewiel.
Volgens mij zijn die 100cells alleen voor de racerij als de regels dit opleggen. Maar waarom wil je zo graag een kat?

Nog een handige linkje om eens door te nemen


Omdat hij van 1999 is, moet er als ik het goed heb voor de APK fysiek een Katalysator onder zitten.. nu heb je wel katvervangers, maar ik weet eigenlijk niet precies wat voor effect het heeft op mn Co etc. Niet dat ik dadelijk niet meer door de APK kom omdat de uitstoot te hoog is

Ik heb gelukkig wel maar een lambdasonde dus als het goed is zou die in elk geval geen motorstoring moeten geven als ik er een katvervanger onder zet.
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote
  #13  
Old 25-10-2018, 21:32
Bluepower Bluepower is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 935
Default

Gewoon een kat met flensen ertussen plaatsen voor de APK, en daarna weer een rechte pijp
Reply With Quote
  #14  
Old 28-10-2018, 20:31
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,643
Default

@Bluepower dat zou inderdaad ook nog een optie zijn, maar wel weer een hoop gedoe haha

Ik heb in elk geval wat meer onderzoek gedaan en met een 200 cells sport kat kan de auto gewoon nog door de APK komen.

De einddemper wordt zoals het er nu uitziet van Oettinger. Is wel duurder maarja, mooie spullen kosten nu eenmaal geld. Het enige nadeel (of voordeel omdat het groter is) is wel dat de aansluiting na de kat 2,75 inch is in plaats van 2,5 inch, het lijkt er namelijk op dat alle aansluitingen van Downpipes 2,5 zijn. Maar dat is niet zo'n probleem dat is wel op te lossen met een reduceer stukje.

Waar ik minder makkelijk uit kom is welke downpipe ik het beste kan pakken. Geen enkele van de bekende merken (Milltek, Oettinger, Supersprint, Powersprint, Simons) Lijkt een Downpipe te hebben voor de 1.8t. Het enige wat ik tegen kom zijn de volgende dingen:

JT Products

Downpipe met 200cells Cat : €349,-
Zonder cat: €199,-

Vagnetics:

Geen Decat beschikbaar, Met Cat: €495,-

TA-Technix Decat: €349,-

en dan Nog Bull-X een merk wat ik dan weer wel ken, maar ook geen ervaring mee heb

Decat: €499,-
Met Cat: €749

en dan de link die 16-ventiler plaatste natuurlijk.

Deze zijn ook aanzienlijk duurder, maar dat het duurder is wil ook niet altijd wat zeggen over de kwaliteit. Dus mocht iemand ervaring hebben met een van deze merken hoor ik het graag.
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'

Last edited by wessel97 : 28-10-2018 at 20:44.
Reply With Quote
  #15  
Old 29-10-2018, 08:06
Van Limburg's Avatar
Van Limburg Van Limburg is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 2,180
Default

De downpipes die ik volgens JT aangeboden zie hebben een aansluiting voor een K04. En dat is dus volgens mij de originele K04?
Dan moet die achteraf alsnog aangepast worden.

De link van 16-Ventiler ziet er 10x beter uit.
Ziet er om te beginnen niet eens uit als Ebay..
En zij bieden al meteen de V-band setup aan.

Maar als ik al deze prijzen zie dan ben ik nog steeds voorstander van een uitlaat op maat. Prijs is ongeveer het zelfde maar wel rechtstreeks voor jou setup en wensen.


Kijk eens op onderstaande site, weet niet of S3 ook mogelijk is:
Volgens mij heet een vriend van me die demper nog gebruikt liggen.
https://www.supersprint.com/ww-en/a...-hp-99--02.aspx
Reply With Quote
  #16  
Old 29-10-2018, 11:14
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

downpipe en Uitlaat, Zinram.. no brainer. Heb ik ook op de rs4
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
  #17  
Old 29-10-2018, 12:44
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,643
Default

@van limburg,

Dat die achteraf nog aangepast moet worden dat weet ik, maar ik wil nu alvast de uitlaat eronder hebben zodat het me zo min mogelijk tijd kost om uiteindelijk de motor erin te hangen. En de aansluiting aanpassen aan de Turbo dat is niet zo heel veel werk. Beetje passen en meten, moet goedkomen

Een uitlaat op maat kan opzich ook nog, maar is dat inclusief installatie net zo duur? Denk dat met de manuren erbij je ook aardig wat kwijt bent... of valt dat mee.

@Richard Zinram kende ik nog niet, maar ziet er supergoed uit eigenlijk en ze kunnen het compleet leveren voor mijn auto, zowel downpipe als de rest.

Wat ook wel een voordeel is is dat het laatste stukje ook met een V-ban klem is. Als ik straks een andere turbo heb hoef ik dan met een beetje geluk alleen het laatste stukje aan te passen.
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote
  #18  
Old 29-10-2018, 13:02
Van Limburg's Avatar
Van Limburg Van Limburg is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 2,180
Default

Haha Als je op die link van 16-Ventiler klikt, staat er in het groot Zinram! Dus eigenlijk kende je die wel al

Een uitlaat op maat wordt net onder de auto gemaakt. Die wordt dus 10x gemonteerd.
Vergeet nooit dat een uitlaat op maat geen enkele gekke overgang krijgt.
Denk dan al aan die opties die een uitlaat maker zo aanbied. Dat moet altijd passen..
Het is dan ook ronduit belachelijk als mensen een 2,5" downpipe monteren op hun 55mm uitlaat systeem.

Heb alvast een richtprijs opgevraagd.

Last edited by Van Limburg : 29-10-2018 at 13:05.
Reply With Quote
  #19  
Old 29-10-2018, 15:12
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,643
Default

Een bril heb ik al, maar moet toch nog een keertje terug denk ik

Helemaal niet meer naar het merk gekeken, vond de prijzen al zo overeen komen hahaha.

Ik ben benieuwd naar de prijs van het op maat systeem,

Als ik een Zinram zou pakken van voor tot achter kom ik uit op 1200 euro. Moet ik hem wel zelf monteren natuurlijk, maar vind dat eigenlijk ook wel leuk om te doen.

Die zinram gaat ook niet van 3 inch naar 2,5 en dan weer naar 2,75 ofzo

Hij begint bij 3,5 inch en vanaf de kat is alles 3 inch. Dus dat is denk ik ideaal dan? Hoe sneller de uitlaatgassen weg kunnen hoe beter natuurlijk, maar is 3,5 inch niet een beetje over de top? Wel goed natuurlijk gezien de plannen die ik heb met de motor maar is dat voor nu ook gewoon prima?
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote
  #20  
Old 30-10-2018, 07:54
Van Limburg's Avatar
Van Limburg Van Limburg is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 2,180
Default

downpipe met 200cell kat, flens volgens turbo, simons eind- en middendemper, RVS flexibel, V-band montage, rubbers voor ophanging en montage inclusief garantie. Tussen de 1800-2100 euro.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum