Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 01-04-2013, 15:47
hans golf1td hans golf1td is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 4
Default zekeringen en relais golf 1 oud type

Even een vraagje, ik heb een golf 1 diesel en wat problemen met het electrische gedeelte met name.
Na een (noodgedwongen) grote make over van mijn golf loop ik tegen een electrisch probleem aan met mjin zekeringenkast en de relais die erin horen.
Mijn vraag is heeft er iemand een golf 1 diesel met het oude type zekeringskast erin ? Zo ja is het mogelijk een foto van het kastje te posten zodat ik kan kijken welke relais waar horen ? Na zoeken op internet krijg ik namelijk alleen fotos en voorbeelden te zien van benzine en gti modellen en ik vermoed dat er een (klein) verschil zit tussen het aantal relais en waar deze horen te zitten. Bij voorbaat dank, Hans.
Reply With Quote
  #2  
Old 01-04-2013, 15:49
Hight's Avatar
Hight Hight is offline
Volksforum QUATTRO Donor
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,356
Default

Hans,

sinds eergister heb ik een '80 golf 1 diesel, dus kan straks even een foto voor je maken.

ook ik heb nog wat problemen, dus ben opzoek naar schema's.

mvg Mike
__________________
1984 VW Golf mk1 GTI Pirelli Schrick turbo

2000 Seat Arosa 1.4MPI
Reply With Quote
  #3  
Old 01-04-2013, 15:51
Jel Golf 2 GTI's Avatar
Jel Golf 2 GTI Jel Golf 2 GTI is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,365
Default

ik heb hier een vraagbaak liggen en daar staat volgens mij ook een tekening in, weet alleen niet van welk model je moet hebben
__________________
Who am I? => Me

I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Reply With Quote
  #4  
Old 01-04-2013, 18:59
avalkhoff avalkhoff is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 19
Default

misschien heb je hier iets aan...

suc6!
Reply With Quote
  #5  
Old 01-04-2013, 19:01
hans golf1td hans golf1td is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 4
Default

Quote:
Originally Posted by Hight
Hans,

sinds eergister heb ik een '80 golf 1 diesel, dus kan straks even een foto voor je maken.

ook ik heb nog wat problemen, dus ben opzoek naar schema's.

mvg Mike


Mike, dank je voor de snelle reactie. Ik heb wel een schema liggen maar die zijn voor benzine modellen en in het duits dus ik vermoed dat je daar ook weinig aan hebt. Mocht je de zekeringkast hebben met de normale zekeringen, dus niet de steekzekeringen, dan hou ik me aanbevolen voor een foto (zal zelf nog even kijken voor je of je wat aan het schema hebt wat ik heb liggen.) In ieder geval vast bedankt.
Reply With Quote
  #6  
Old 01-04-2013, 19:06
hans golf1td hans golf1td is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 4
Default

Quote:
Originally Posted by avalkhoff
misschien heb je hier iets aan...

suc6!


Dank voor de reactie, helaas heb ik er in dusverre niets aan dat het een cabrio dan wel benzine schema is en ik de bovenste rij relais niet erop heb op mijn diesel (en volgens mij ook nog eens voor `80 mijn dieseltje ondanks dat hij pas in 80 op nl kenteken gezet is). kan alsnog even mailen of bellen naar het bedrijf van de link dus ermee geholpen ben ik wel een stukje dus nogmaals bedankt.
Reply With Quote
  #7  
Old 02-04-2013, 04:49
avalkhoff avalkhoff is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 19
Default

Quote:
Originally Posted by hans golf1td
Dank voor de reactie, helaas heb ik er in dusverre niets aan dat het een cabrio dan wel benzine schema is en ik de bovenste rij relais niet erop heb op mijn diesel (en volgens mij ook nog eens voor `80 mijn dieseltje ondanks dat hij pas in 80 op nl kenteken gezet is). kan alsnog even mailen of bellen naar het bedrijf van de link dus ermee geholpen ben ik wel een stukje dus nogmaals bedankt.

Ik weet zeker dat hij je verder kan helpen! Suc6
Reply With Quote
  #8  
Old 02-04-2013, 14:46
hans golf1td hans golf1td is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 4
Default

Quote:
Originally Posted by hans golf1td
Mike, dank je voor de snelle reactie. Ik heb wel een schema liggen maar die zijn voor benzine modellen en in het duits dus ik vermoed dat je daar ook weinig aan hebt. Mocht je de zekeringkast hebben met de normale zekeringen, dus niet de steekzekeringen, dan hou ik me aanbevolen voor een foto (zal zelf nog even kijken voor je of je wat aan het schema hebt wat ik heb liggen.) In ieder geval vast bedankt.


Mike,
is het mogelijk dat je een foto maakt alsnog en die post voor me ? Zou mij in dit geval denk ik redelijk op weg helpen. Of heb je de zekeringskast met de steekzekeringen ? bvd
Reply With Quote
  #9  
Old 02-04-2013, 16:51
Hight's Avatar
Hight Hight is offline
Volksforum QUATTRO Donor
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,356
Default







hoop dat je hier iets mee kan.

mvg Mike
__________________
1984 VW Golf mk1 GTI Pirelli Schrick turbo

2000 Seat Arosa 1.4MPI
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum