Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 29-07-2009, 18:54
The Skinnmeister's Avatar
The Skinnmeister The Skinnmeister is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,260
Default

Vind het een dikke Jetta!! Hopen dat de nieuwe eigenaar er zuinig mee omgaat.
__________________
'88 Golf II VR6
'91 Golf II G60
'86 Golf II 16V New Project
  #42  
Old 29-07-2009, 19:03
cartman cartman is offline
VW Addict
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 524
Default

pure p@rno
  #43  
Old 29-07-2009, 19:05
erik_jetta's Avatar
erik_jetta erik_jetta is offline
VW Guru
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 922
Default

vind de velgen er helemaal niet bij staan! en ik hou persoonlijk niet zo van dikke bumpers op een jetta...
  #44  
Old 29-07-2009, 22:30
oldscool's Avatar
oldscool oldscool is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,051
Default

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Waar moet je complimenten voor hebben? Voor 't feit dat je een kant en klare auto van iemand hebt overgekocht en hem weer met winstoogmerk te koop zet?

Straks komen alle handelaren hier zeuren dat ze complimenten en respect voor hun werk willen hebben.




Nee kant en klaar was ie niet en daarbij , deze auto is zo goed gebouwd door ramoe dus motor bak kabelboom (geen storingen enz enz ) waarom dan zelf bouwen maarja jij bent iemand die altijd commentaar op alles heeft en daarbij heb zelf al genoeg autos gebouwd en die heeft daarna ook iemand anders gekocht en de dingen veranderd die hij zelf wilde . En moet ik jou nou een lijstje op gaan noemen wat ik er aan gedaan heb nee dus .

En iedereen weet dat het een vraagprijs is krijgen wat je vraagt gaat toch niet .


En daarbij wil ik van jou al helemaal geen compliment of opmerking of whatever we praten er wel eens over face to face beterwetertje

__________________
"Four wheels One love"

http://www.facebook.com/dropandwheels
  #45  
Old 30-07-2009, 00:08
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by oldscool
Nee kant en klaar was ie niet en daarbij , deze auto is zo goed gebouwd door ramoe dus motor bak kabelboom (geen storingen enz enz ) waarom dan zelf bouwen maarja jij bent iemand die altijd commentaar op alles heeft en daarbij heb zelf al genoeg autos gebouwd en die heeft daarna ook iemand anders gekocht en de dingen veranderd die hij zelf wilde . En moet ik jou nou een lijstje op gaan noemen wat ik er aan gedaan heb nee dus .

En iedereen weet dat het een vraagprijs is krijgen wat je vraagt gaat toch niet .


En daarbij wil ik van jou al helemaal geen compliment of opmerking of whatever we praten er wel eens over face to face beterwetertje



Kleine-dokus-synroom?

De auto was af. De motor was omgebouwd, en alles werkte. De auto was compleet overgespoten, en de keuring was in orde. Wat velgen vervangen is daarna een klusje van niks.

Dat jij zelf auto's hebt gebouwd vind ik helemaal geweldig voor je, maar dat zorgt er niet voor dat je complimenten krijgt voor het verkopen van andermans werk puur voor de centen.

Je koopt auto's op en binnen enkele weken (binnen 'n maand) staan ze alweer te koop. Sorry, kan aan mij liggen, maar daar vind ik niet veel liefhebberij bij. Ik heb nu commentaar op het feit dat mensen als jij een hobby kapot maken met acties als deze. En als je dan kritiek krijgt op je handelarij ben je op je pikkie getrapt en zet je direct een grote mond op. En als ik eens op iets anders commentaar heb, gaat dat om compleet buiten proporties getrokken prijzen, of slecht uitgevoerde verbouwingen / reparaties. Als iets niet mijn smaak is, zeg ik dat, maar laat wel weten dat ik er respect voor heb.

Ik ga geen respect tonen, of complimenten geven, voor 't feit dat jij genoeg geld verdiend hebt aan auto's verhandelen dat je in staat bent andermans werk op te kopen.

En face to face? Denk je dat ik je recht in je gezicht ga lopen slijmen omdat ik te laf ben m'n mond open te trekken als je tegenover me staat? Dacht dat we allemaal toch wel redelijk volwassen mensen waren hier.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
  #46  
Old 30-07-2009, 08:01
schweinhund's Avatar
schweinhund schweinhund is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 764
Default

Mmm, deze 'dikke poep' begint al aardig op diaree te lijken... mods?
__________________
Quote:
Originally Posted by marcelmk1
ze zeggen wel dat de wijzen uit het oosten komen, maar dat gaat voor jou zeker niet op
  #47  
Old 30-07-2009, 08:27
oldscool's Avatar
oldscool oldscool is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,051
Default

Je koopt auto's op en binnen enkele weken (binnen 'n maand) staan ze alweer te koop. Sorry, kan aan mij liggen, maar daar vind ik niet veel liefhebberij bij. Ik heb nu commentaar op het feit dat mensen als jij een hobby kapot maken met acties als deze. En als je dan kritiek krijgt op je handelarij ben je op je pikkie getrapt en zet je direct een grote mond op.


[B]och man jij hebt altijd gelijk, ben blij dat er zo iemand is hier op het volksforum

jij bent net oom agent van hier om de hoek !!!
__________________
"Four wheels One love"

http://www.facebook.com/dropandwheels
  #48  
Old 30-07-2009, 08:36
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,793
Default

@oldschool: dat opgeblazen intimiderende gedrag hier van je

Quote:
Originally Posted by oldscool
En daarbij wil ik van jou al helemaal geen compliment of opmerking of whatever we praten er wel eens over face to face beterwetertje



wat denk je, is dat goede reclame voor de firma Lucar?

;-)
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
  #49  
Old 30-07-2009, 09:03
lager lager is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 785
Default

Quote:
Originally Posted by Type 17
@oldschool: dat opgeblazen intimiderende gedrag hier van je



wat denk je, is dat goede reclame voor de firma Lucar?

;-)


tja
  #50  
Old 30-07-2009, 09:17
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

het is wel mooi geweest zo..

het is een dikke auto, daar zijn we het allemaal over eens, slotje dus



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 23:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum