|
||||
|
||||
andere luchtinlaat op 2h motor van mijn cabrio
Goedendag,
ik ben wat aan het oriënteren wat ik wil onder de motorkap van mijn cabrio met 2h blok. alles gaat er ieder geval uit en wordt gereviseerd schoongemaakt en gespoten/gecoat. het uiteindelijke doel is zo min mogelijk terug plaatsen. 1 van de dingen waar ik aan zit te denken is het plaatsen van een luchtinlaat van een golf 2 gti 8v (reeds in mijn bezit met gasklep) luchtmassameter is het zelfde met uiteindelijk denk ik een openluchtfilter. een andere kleppendeksel heb ik ook nodig daar de gaskabel vastzit op de luchtinlaat. dit alles zodat deze aan de andere kant komt te zitten. zijn er mensen hier die dat reeds hebben gedaan en waar loop ik nog meer tegen aan ? |
|
|||
|
|||
Mooi project kan je evt help met de motor revisie
|
||||
|
||||
Quote:
dank je wel voor het aanbod mocht ik hulp nodig hebben weet ik waar ik moet zijn |
|
||||
|
||||
Wat is het idee erachter om de inlaat naar de andere kant te leiden?
Ben het er trouwens wel mee eens dat de motorruimte van de 2H niet je-van-het is om aan te zien. Ook met die stationairregeling op het (vrij lelijke..) kleppendeksel enzo.. |
|
||||
|
||||
Quote:
in eerste instantie was het om open lucht filter te plaatsen en niet achter de accu uit te komen. maar nu ik alles langzaam aan het verwijderen ben. is het ook om de boel wat te verleggen en het makkelijker minder in het zicht komt. onder andere de vacuüm slangetjes en slag van vacuüm pot naar koolfilter (zit links maar gaat ook naar rechts verplaatst worden) ook kun je een kleppen deksel van golf 2 monteren (zijn er in mooiere uitvoeringen en zonder de lelijke beugel voor de gaskabel. en ik wel hou van net even anders ... |