Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 08-02-2023, 14:42
Driesco01 Driesco01 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2023
Posts: 10
Default Comfort module artikel nummer

N-106-KX

Goedemiddag ik ben op zoek het artikel nummer van de comfort module polo 9n 2007 1.2 54kw
5 deurs alle ramen electrisch, fabrieks radio, airco

Is er ook een site waar ik eventueel op kan zoeken?
Bovenstaand kenteken.

Groeten,

Andries
Reply With Quote
  #2  
Old 09-02-2023, 09:34
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,800
Default

Je kunt bijvoorbeeld even hier kijken:

Link

Let op dat je de juiste chassisnummer range pakt (anders 1 pagina terug en de pagina voor de andere range nemen) en dan moet je vooral even kijken naar de optiecode aan de rechterzijde (Bijvoorbeeld: PR-0FB), deze moet overeenkomen met je auto. Om dit te checken kijk je in je serviceboekje of in je kofferbak naar de servicesticker. Dit is een sticker waar het model van de auto, het chassisnummer en ook deze codes op staan. Je moet er voor zorgen dat je de module met de juiste optiecode hebt.

Hou wel even in de gaten dat de 9N ook zonder klapsleutel/afstandsbediening geleverd is, dus het is niet per definitie zo dat het op de auto van je vriendin gezeten heeft.
__________________
Reply With Quote
  #3  
Old 19-02-2023, 13:59
Driesco01 Driesco01 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2023
Posts: 10
Default

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
Je kunt bijvoorbeeld even hier kijken:

Link

Let op dat je de juiste chassisnummer range pakt (anders 1 pagina terug en de pagina voor de andere range nemen) en dan moet je vooral even kijken naar de optiecode aan de rechterzijde (Bijvoorbeeld: PR-0FB), deze moet overeenkomen met je auto. Om dit te checken kijk je in je serviceboekje of in je kofferbak naar de servicesticker. Dit is een sticker waar het model van de auto, het chassisnummer en ook deze codes op staan. Je moet er voor zorgen dat je de module met de juiste optiecode hebt.

Hou wel even in de gaten dat de 9N ook zonder klapsleutel/afstandsbediening geleverd is, dus het is niet per definitie zo dat het op de auto van je vriendin gezeten heeft.


Bedankt voor je reactie! Heb in het verleden zelf een polo 9n3 1.4tdi 2005 gereden met minder opties waaronder geen fabrieksradio.. deze had zelfs de klap sleutel met vergrendeling, daarom gaat het er bij echt moeilijk in dat deze betreffende auto (meer opties/nieuwer bouwjaar) dat niet zou hebben.. Wat is de manier om hier achter te komen, contact met de dealer??
Reply With Quote
  #4  
Old 19-02-2023, 15:41
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,800
Default

Via dezelfde sticker die ik in mijn andere post al noemde. Hier staan al je opties op.
__________________
Reply With Quote
  #5  
Old 19-02-2023, 16:51
Driesco01 Driesco01 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2023
Posts: 10
Default

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
Via dezelfde sticker die ik in mijn andere post al noemde. Hier staan al je opties op.



Top!! Dankjewel ga het checken
Reply With Quote
  #6  
Old 19-02-2023, 17:40
Rick's Avatar
Rick Rick is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,569
Default

Zoals ik in een ander topic ook aangaf is zelfs de Polo 6R zonder klapsleutels en zelfs zonder airco geleverd.
__________________
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2
2022 SEAT Leon ST 1.5 TSI DSG FR
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum