|
||||
|
||||
Olie lampje tellerbak golf 2 GTD werk niet meer
Olie lampje tellerbak golf2 gtd werkt niet meer weet iemand welke kabels het zijn in.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Toch juist goed als die het niet meer doet? Blijft je lampje constant aan of gaat ie op contact helemaal niet meer aan? Nogal een summiere omschrijving van wat er niet werkt eigenlijk.. |
|
||||
|
||||
Idd redelijk beknopt, werkte deze eerst wel? Kan ook een oliedruk sensor op het blok zijn. Of de print achterop de teller, ga zo maar door.....
|
||||
|
||||
Waar ligt de oliesensor aan de cilinderkop zie dat er geen connector is aangesloten .
|
|
||||
|
||||
Kan mij iemand zeggen welke kabels het zijn in de motorruimte voor de indicatie olielampje tellerbak.
|
|
||||
|
||||
Waar heb je al gezocht?
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoeft niet perse aan de cilinderkop te zitten, kan ook het onderblok zijn, tenminste bij de benzine varianten, diesel weet ik niet zeker. Er hoeft niet altijd een stekker los te zijn voor zo'n storing. Die huisjes zijn van kunstof en kunnen lekken, dat zie je snel zat.
|
||||
|
||||
Lampje gaat niet aan oliesensor aan cilinderkop kabels zijn los connector kapotgevreten marter denk ik
|