|
||||
|
||||
Quote:
Is zeker goed, maat van mij met zijn type 2 geweest. En de vorderingen zien er goed uit!!
|
||||
|
||||
Dat ziet er netjes uit!
Heb je een prive berichtje gestuurd |
|
||||
|
||||
Goeie vooruitgang !! En mooi zwart van onderen. Klasse werk kerel.
|
|||
|
|||
Ziet er allemaal goed uit
|
|
|||
|
|||
Ik hoop deze weg ooit ook nog in te gaan om een golfje zo aan te pakken
|
|||
|
|||
Even een update
Onderkant is bijna klaar. pedalbox zit er in. nieuwe schokbrekers Bilstein/Eibach Remklauwen gereviseerd met nieuwe rubbers, zuigers en blokken Nieuwe remschijven. Gaat eind mei terug naar de spuiter voor de buitenzijde en de aanbouwdelen Last edited by Inkedami : 21-04-2021 at 20:40. |
|
||||
|
||||
MOOI !! En ontzettend veel respect van een, ook iets oudere , Volkswagenman.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ziet er goed uit! Hoe bevalt de 3M Bodyschutz? Ik zoek ook nog wat voor de onderkant van mijn golf namelijk. Zou je het weer gebruikten of zou je toch voor wat anders gaan? |
|
|||
|
|||
Quote:
Het verwerkt erg makkelijk . Wel zie ik dat als je er flink tegen aan stoot met gereedschap, dat het beschadigd. Voordat ik de wagen terug op z'n wielen zet, werk ik dat wel nog eerst bij. Ik heb geen ervaring met andere producten. |
|
||||
|
||||
Prachtig werk
|
|
||||
|
||||
Schitterend !
|
|||
|
|||
Geweldig!
Doe zo verder. Leuk om te volgen |
|
||||
|
||||
Mooi werk!
|
|
|||
|
|||
heb in middels de achterremmen en lagers vernieuwd , nieuwe handremkabels gemonteerd
En hij staat voor het eerst sinds lange tijd weer op eigen benen. |
|
||||
|
||||
Awesome work
|
|
||||
|
||||
Dat is ook apart, die remblokken met verschillende afmetingen.
Ik zie wel dat ie mooier wordt als af-fabriek
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
||||
|
||||
super netjes man!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Ziet er heel netjes uit
Het opbouwen is toch wel het mooie werk |
|
|||
|
|||
Heel netjes(Y)
|
|
|||
|
|||
Na deze zomer eigenlijk niks aan de auto gedaan te hebben, nu van plan deze winter weer langzaam de draad op te pakken.
In de tijd dat ik de wagen in bezit had zo'n 25 jaar geleden, ging de versnellingsbak kapot, aangezien er toen meer dan voldoende vervangings bakken waren, is er een andere bak onder gekomen. echter achteraf bleek dit een bak van een Diesel te zijn met te lange overbrengingen. Na lang zoeken voor een 7G bak( niet makkelijk aan te komen) uiteindelijk een 9A bak gevonden met dezelfde verhoudingen. Flenzen van deze bak zijn 100mm , dus deze van m'n oude bak overgezet (90mm). Ondertussen netjes gemaakt(laten glasparelen en aluminium lak gespoten) en volledig laten reviseren met nieuwe lagers , keringen. Verder gelijk de boutenset laten plaatsen en de 2e synchromesh laten vervangen. Last edited by Inkedami : 13-11-2021 at 12:03. |