|
||||
|
||||
Wat een gaaf project, je pakt het goed aan!
|
|
||||
|
||||
Ik ben zo benieuwd naar het eind resultaat! Die kleur is sowieso al gaaf (heb hem ook gehad op een Mk1 Pirelli), maar de Mk2 staat hem ook erg mooi!
|
|||
|
|||
Thanks!
Vind het zelf ook een mooie kleur die je niet vaak ziet De onderdelen zijn inmiddels binnen dus binnen niet al te lange tijd een major update als het goed is ! Ook heb ik mijn originele (nieuwe) '84er gti grill compleet gemaakt, op het midden logo na dan Last edited by FlorisH : 23-09-2016 at 08:21. |
|
||||
|
||||
Nice, en blijf posten!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Lekker bezig Floris!!
|
|||
|
|||
Thanks!
Gisteren weer wat verder gegaan: Last edited by FlorisH : 19-10-2016 at 08:25. |
|
||||
|
||||
Echt een super project, wat een pracht exemplaar heb je!
|
|||
|
|||
Enn weer verder.
Achterbumper er ook op , antenne erop, originele nieuwe VW buitenspiegels erop, onderlip erop voor en de aandrijfassen erop! (1 moet ik er nog goed vastzetten) bijna klaar om te rijden denk ik... (achterbumper lijkt wat scheef maar dat komt door de foto |
|
|||
|
|||
En weer een update. De assen zitten allebei eronder ! hij kan dus rijden nu !
|
|
|||
|
|||
Zie dat je hem te koop hebt gezet, jammer dat je dan niet meer van je eigen werk kan genieten zeg!
|
|||
|
|||
Klopt, maar zou ook alleen weg gaan als ik er ongeveer voor krijg wat ik er voor vraag . Alles aan de auto is gewoon nieuw, ook alles aan bijvoorbeeld de deuren: deurvangers, sloten, handgrepen etc.
|
|
|||
|
|||
Niet weg doen. Ga je enkel maar spijt van krijgen.
|
|
|||
|
|||
Je moet 'm echt houden en er van gaan genieten. Je vader heeft 'm tenslotte nieuw gekocht.
|
||||
|
||||
Klein beetje eens met bovenstaande. Ga je spijt van krijgen, niet doen. Desnoods schorsen en later weer eens tevoorschijn toveren!
Golf II Madison 1.8 '90 SOLD Golf II GTI 16v KR '86 SOLD Corrado 1.8 T '89 SOLD Golf I Cabrio G60 Kompr '89 SOLD Golf II CL 1.6 '85 SOLD Golf II VR6 '91 SOLD Golf II Fire and Ice GTD '91 5-deurs SOLD Golf II GTI 8v EV '84 1984 |
|
||||
|
||||
Als je de ruimte niet nodig hebt gewoon schorsen en laten staan.....
|
|||
|
|||
Denk idd dat het zonde is...
Vanavond weer wat kleine dingetjes aan de auto doen, vooral even veel checken zodat ik morgen hopelijk een heel klein eerste test rondje op het terrein kan doen als het mee zit |
|
||||
|
||||
Ik had deze auto echt nooit meer weggedaan. Het feit dat je vader de auto nieuw heeft gekocht is denk ik voor het meerendeel van ons forummers een droom.
Succes met de beslissing als deze nog niet helemaal is genomen ;-)
|
||||
|
||||
Quote:
Eens!!
Golf II Madison 1.8 '90 SOLD Golf II GTI 16v KR '86 SOLD Corrado 1.8 T '89 SOLD Golf I Cabrio G60 Kompr '89 SOLD Golf II CL 1.6 '85 SOLD Golf II VR6 '91 SOLD Golf II Fire and Ice GTD '91 5-deurs SOLD Golf II GTI 8v EV '84 1984 |
|
|||
|
|||
Lp-22-yt
Floris
ik wil je een foto sturen. of hier posten ..(weet niet hoe het moet) ik heb een golf gehad met bijna hetzelfde kenteken en dezelfde kleur. je mag ook een prive mail sturen. r.terhorst2@chello.nl grt |