Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 06-01-2012, 19:32
guusvandevenne guusvandevenne is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 679
Default Doe het zelf garage Den Haag

Nadat een van mijn favoriete doe het zelf garages in Zoetermeer gesloten is ben ik ten einde raad

Mijn probleem is namelijk dat ik eigenlijk verder nergens een garage in Den Haag kan vinden waar je een beetje pielen.

Mocht je iets weten, of zelf een schuur heule grote schuur hebben waar voor een schappelijk uur tarief gesleuteld kan worden, dan hoor ik het heel graag.

Alvast bedankt.
Guus
__________________
Golf MkI, 1.4 aex, 268 nokkenstok en spaghetti uitlaat!
Reply With Quote
  #2  
Old 06-01-2012, 19:46
R.icky's Avatar
R.icky R.icky is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 931
Default

Ik weet dat er in Zoetermeer/Pijnacker/Zevenhuizen die kant uit 1 zit waar wete ik niet precies, moet ik ff navragen
Reply With Quote
  #3  
Old 06-01-2012, 19:53
guusvandevenne guusvandevenne is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 679
Default

Ja die ken ik wellicht wel. Sweetlake (zoetermeer) dhz. Maar ik gok dat die niet meer open gaat. Die zijn namelijk gesloten wegens omstandigheden.

maar hoor het graag als je iets weet!
__________________
Golf MkI, 1.4 aex, 268 nokkenstok en spaghetti uitlaat!
Reply With Quote
  #4  
Old 06-01-2012, 19:56
R.icky's Avatar
R.icky R.icky is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 931
Default

Was bij Pijnacker boven eraf links, links paralel aan de snelweg terug over de provinciale weg dan rij je dat dorp in en dan de 4de of 5de rechts dacht ik.
Reply With Quote
  #5  
Old 06-01-2012, 21:35
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

Er zat/zit? een doe het zelf garage op Dekkershoek, bij kerketuinen, achter de carwash..
Weet de naam niet maar die kan je vast googlen
Reply With Quote
  #6  
Old 07-01-2012, 21:32
tim_j's Avatar
tim_j tim_j is offline
Married to PC
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,485
Default

Joh, sweatlake gaat sluiten?

In noordwijk (vlakbij Leiden) schijnt er ook eentje te zitten, weet alleen de naam niet.
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily
'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs.
'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ?
Reply With Quote
  #7  
Old 08-01-2012, 01:44
Oudelut's Avatar
Oudelut Oudelut is offline
No personal life
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,076
Default

In mijn Haagsche tijd zat er eentje in de Meteoorstraat op de Binckhorst, en ook in de 1e Lulofsdwarsstraat of 1e van der Kunstraat (volgens mij de eerste). Maar ik durf je niet te garanderen of die nu nog bestaan, ben er alweer meer dan 10 jaar weg...
__________________
Quote:
Originally Posted by GerardMkIIVR6
Nee dank je zijn net BBS wielen iedereen rijdt ermee
Reply With Quote
  #8  
Old 10-01-2012, 19:53
guusvandevenne guusvandevenne is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 679
Default

Dank jullie voor de reacties!! ik ga eens op onderzoek uit of het een beetje prettige toko's zijn om te klooien.

Mochten er nog meer suggesties zijn, kom maar door !
__________________
Golf MkI, 1.4 aex, 268 nokkenstok en spaghetti uitlaat!
Reply With Quote
  #9  
Old 10-01-2012, 20:50
Area51's Avatar
Area51 Area51 is offline
Draaideur donateur
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,886
Default

Quote:
Originally Posted by Oudelut
In mijn Haagsche tijd zat er eentje in de Meteoorstraat op de Binckhorst, en ook in de 1e Lulofsdwarsstraat of 1e van der Kunstraat (volgens mij de eerste). Maar ik durf je niet te garanderen of die nu nog bestaan, ben er alweer meer dan 10 jaar weg...


In de 1e v/d Kunststraat staat tegenwoordig de megastores, in de 1e Lulofdwarsstraat (ik heb van 1968 -mijn geboortejaar- t/m 1992 in de 2e Lulofdwarsstraat gewoond) staat veel leeg en/of op de nominatie om gesloopt cq gesaneerd te worden.

Op de Binckhorst (daar zitten we met de zaak sinds 1994) zit wel de Binnenstad garage (Meteoorstraat 85), daar kun je tegen schappelijke prijzen binnen sleutelen, gereedschap lenen, een spuitcabine huren en van een brug gebruik maken.
__________________
Alain
Quote:
Originally Posted by Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!!
Reply With Quote
  #10  
Old 10-01-2012, 21:46
guusvandevenne guusvandevenne is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 679
Default

Quote:
Originally Posted by Area51
In de 1e v/d Kunststraat staat tegenwoordig de megastores, in de 1e Lulofdwarsstraat (ik heb van 1968 -mijn geboortejaar- t/m 1992 in de 2e Lulofdwarsstraat gewoond) staat veel leeg en/of op de nominatie om gesloopt cq gesaneerd te worden.

Op de Binckhorst (daar zitten we met de zaak sinds 1994) zit wel de Binnenstad garage (Meteoorstraat 85), daar kun je tegen schappelijke prijzen binnen sleutelen, gereedschap lenen, een spuitcabine huren en van een brug gebruik maken.



Ik ga een dezer dagen eens bij de binnenstad garage kijken, hoop dat dat een beetje nette tent is waar je prettig kunt sleutelen. Heb geen zin in zo'n habbibabbi tent waar iedereen maar loopt op te lappen.

Spuitkabine huren lijkt me prettig!


Bedankt!
__________________
Golf MkI, 1.4 aex, 268 nokkenstok en spaghetti uitlaat!
Reply With Quote
  #11  
Old 17-01-2012, 12:55
guusvandevenne guusvandevenne is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 679
Default

Ik ben even lekker gaan sleutelen in de Binnenstadgarage. Wat een fijne tent is dat!
Het is een normale garage waar je zelf mag pielen, als je vragen hebt, lopen er dus altijd mensen met verstand van zaken rond.

Aanrader dus voor de minder gefortuneerde onder ons die zonder eigen garage zitten!
__________________
Golf MkI, 1.4 aex, 268 nokkenstok en spaghetti uitlaat!
Reply With Quote
  #12  
Old 17-01-2012, 21:59
R.icky's Avatar
R.icky R.icky is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 931
Default

Mag je m ook daar laten staan voor n tijdje voor bijv laswerk?
Reply With Quote
  #13  
Old 17-01-2012, 22:10
guusvandevenne guusvandevenne is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 679
Default

Ik gok van wel, gezien de auto's die er stonden. Maar wat dat zou kosten durft ik niet te zeggen.
om te klussen is een plekje op de grond 12.5 per uur. (brug 17,5 eerste uur, daarna 15)

Je zou ze eens kunnen bellen, waren hele relaxte ouderwetse garagemannetjes. (in stofjassen )
__________________
Golf MkI, 1.4 aex, 268 nokkenstok en spaghetti uitlaat!
Reply With Quote
  #14  
Old 17-01-2012, 22:34
MTyn's Avatar
MTyn MTyn is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 128
Default

Hier een lijstje met adressen van DHZ garages in NL. Geen idee of het up-to-date is.

http://wiki.tdiclub.nl/DoeHetZelfGarage

Zag overigens dat er vlakbij de kruising erasmusweg/troelstrakade in Den Haag ook iets van een DHZ garage lijkt te zitten. Daar zag ik 2e kerstdag activiteiten.. Maar ben er niet zeker van of het een echte DHZ garage is!
Reply With Quote
  #15  
Old 17-01-2012, 22:38
guusvandevenne guusvandevenne is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 679
Default

Weet je toevallig of dat in een heel groot pand was? met iets van 6 grote rode garagedeuren ? is oude brandweer garage, heb ik gewoond, maar zijn nu allemaal (dacht ik) gewone bedrijfjes.
__________________
Golf MkI, 1.4 aex, 268 nokkenstok en spaghetti uitlaat!
Reply With Quote
  #16  
Old 17-01-2012, 22:43
MTyn's Avatar
MTyn MTyn is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 128
Default

Zou heel goed kunnen. Kwam vanaf de kant van het Erasmusplein en het was net voor de kruising met Troelstrakade aan de linkerkant.
Reply With Quote
  #17  
Old 17-01-2012, 22:44
MTyn's Avatar
MTyn MTyn is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 128
Default

Sorry.. rechterkant!
Reply With Quote
  #18  
Old 13-02-2012, 05:38
petje31 petje31 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 294
Default

Dat is op het Willem Dreespark, daar zitten garages. Er zit daar ook een leerschool voor monteurs, daar kan je als je dat durft je auto laten maken door leerlingen die onder toezicht staan van een paar ervaren monteurs. Vriend van mij heeft er wel goede ervaringen mee, maar ik persoonlijk stuur me MKI Cabrio en Bora v5 daar niet heen, maar dat is mijn angst voor het onbekende vrees is ;-)
__________________
Het leven zonder een VW is als leven met een vrouw, kan ik me helemaal niks bij voorstellen.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 17:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum