Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 17-09-2004, 16:21
g-1power g-1power is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 5
Default Help iemand? de problemen zijn terug.

hallo mede vw rijders,
ik heb problemen met mijn benzine hij voegt steeds te weinig toe.
als ik dan in zijn 2 gas geef dan hapert hij dan ga ik stil staan en dan geeft ik gas en kijk bij mijn tussenfilter geeft geen benzine maar lucht de problemen zijn niet altijd soms rijd hij gewoon goed de auto heeft ook 1/5 jaar stil gestaan ik heb hem voor deze problemen naar garage gebracht hij heeft gekeken maar de leidingen zijn schoon pakt geen valse lucht zegt hij heeft de benzine filter die bij de tank zit schoongemaakt er zit een nieuwe benzinepomp maar wnnr die er op is gezet weet ik ook niet voor die 1/5jaar of er na?kan de pomp ondanks dat hij nieuw is kapot zijn gegaan door de roest in de tank die nu veel minder is door dat de garage hem schoon gemaakt heeft?ik heb na dat hij terug is gekomen van de garage (was de derde x) rijd hij weer goed heb er van dat schoonmaak spul ingedaan voor je leidingen enzo.Maar de garage zei ook dat accumulator niet kapot is nu weet ik het ook niet meer??help iemand
Reply With Quote
  #2  
Old 17-09-2004, 17:43
arthurgti's Avatar
arthurgti arthurgti is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 270
Default

Filter in je benzinetank er tuusen uit halen en gewoon een slangetje in hangen.
En even een grotere filter in de motorruimte monteren.Dan ben je gegarandeerd van al je gezeik af.
Voorlopig.
Begint het weer doe je het opnieuw.!!!
suc6
__________________
het wordt nu eindelijk wat!!!!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 01:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum