Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 21-07-2022, 15:19
rajawali_63 rajawali_63 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2017
Posts: 9
Default SEAT Toledo 1.8 GL RATROD daily driver te Koop

Hierbij bied ik mijn RATROD-Look daily-driver SEAT Toledo GL 1.8 ltr. 8V bouwjaar: 03-1994 te koop aan. Hij heeft mij vanaf september 2006 tot op heden maar 2 keer in de steek gelaten. Eénmaal door een slechte accu en éénmaal door een kapotte opvoerpomp in de benzinetank. Beide keren zeer eenvoudig op te lossen. Ik heb in de jaren verschillende upgrades aangebracht waaronder een Weitec sportonderstel waarbij de voor- en achterassen met 40 mm zijn verlaagd. Er zitten voor 2 x G60 toplagers en of taatspoten zoals ze ook genoemd worden. Verder zitten er bij de voorste stabilisatorstang en torsiestangen rode PU rubbers gemonteerd, zit er een group N uitlaat vanaf de katalysator gemonteerd, short-shifter, geventileerde en geperforeerde remschrijven voor en nieuwe remklauwen van Até + EBC remblokken, Beru UXT6 bougies gemonteerd, K&N open luchtfilter + 76mm aanzuigbuis + extra green luchtfilter + housing. Auto staat nu op stalen 14 inch 6,5J velgen met 185/60HR14 FaIken banden voor met Links 5,5 mm en Rechts 5,5 mm profiel, achter zitten 185/60HR14 Toyo banden met Links 7,0 mm en Rechts 7,0 mm profiel. Ik heb ook nog een lichtmetalen set 15 inch velgen van 7J en 195/50HR15 banden waarvan het profiel als volgt is Lv 3,0 mm, Rv 3,0 mm, La 5,5 mm, Ra 5,5 mm. Ik doe er tevens bij het originele luchtfilterhuis en andere originele onderdelen en tevens nog heel veel andere onderdelen. Waarvan ik de waarde schat op tussen de € 800,- en € 1.000,- die ik als één geheel verkoop met de auto. Maar om niet een hele waslijst hier te hoeven schrijven doe ik maar een paar foto’s erbij. Die zeggen immers meer dan woorden. Er is ook een complete en uitgebreide onderhoudshistorie aanwezig vanaf 2007. Inclusief brandstof bonnen als men dat wenst. Ik heb steeds hoogwaardige olie gebruikt van het merk Castrol en BERU en of Bosch voor de ontstekingsdelen, ook zit er een speciale bougiekabelset van Magnecore op vanuit de racerij. Er gaat E5 benzine in en het verbruik is binnen de bebouwde kom 12 ~ 13 km en op de snelweg is deze 15~ 16 km per 1liter benzine. MRB in de drie maanden komt op € 98,- omdat auto maar 1020 kg weegt op kenteken. Kortom een auto voor de liefhebber waarvan de kosten voor het onderhoud niet extreem hoog zijn en die bovendien best nog een aantal jaren mee kan. En dat allemaal voor de lage zeer lage prijs van € 1800,- !

https://www.marktplaats.nl/v/auto-s...l-e2-1994-grijs

Price drop € 1450,-

Price drop € 995,- zonder alle extra's prijs is nu voor auto zoals deze erbij staat, "wat you see, is what you get" auto moet weg anders haal ik alle bruikbare onderdelen eraf en gaat hij naar de sloop!

Last edited by rajawali_63 : 04-08-2022 at 21:38. Reason: toevoegen van fotos
  #2  
Old 15-08-2022, 10:13
rajawali_63 rajawali_63 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2017
Posts: 9
Default

@administrator; Mag slotje op Auto wordt naar sloop afgevoerd.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum