Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 24-12-2016, 16:31
JSB's Avatar
JSB JSB is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2016
Posts: 15
Default

Deze week kwamen er een hoop pakketjes binnen. Spiegelkap in kleur, spiegel zelf en de GLI achterlichten. Donderdag de GLI achterlichten gemonteerd. Klusje van niks, 2x 3 moertjes. Meeste werk was nog nieuwe bolletjes halen omdat er witte knipperlicht bolletjes in zaten en dat zijn net schijnwerpers achter wit glas. Denk dat het wisselen een kwartiertje werk was. Muziekje aan, auto starten en... niks... accu leeg. Die moet ook nog een keer vervangen worden dus. Wacht ook nog op mijn kentekenlampjes. Eentje is nog steeds stuk.




Toen vandaag begonnen met het inbouwen van de lenskoplampen. Bumper er van af is ook bij de Bora appeltje eitje. Alles zit vast met torx 30 of 25. Gelukkig had ik in de koplamp niks verkeerd aangesloten. Dus even testen en alles werkt prima.




Us module aan. Stadslichtje heb ik er uit gehaald. Anders word het helemaal zo'n kerstboom als de SMLs ook nog aan staan. Deze moet ik nog even opnieuw aansluiten. Twijfel nog een beetje of ik de stroom uit de kabelboom haal of dat ik een klein gaatje boor in de kap van de koplamp en daar vandaan haal.




En een met het dimlicht aan. Volgende week nog even af laten stellen of zelf afstellen. Heb het idee dat de lampen te laag staan.




Het lichtbeeld is in ieder geval een heel stuk verbeterd.


Reply With Quote
  #22  
Old 14-01-2017, 19:19
marcoijpelaar's Avatar
marcoijpelaar marcoijpelaar is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 118
Default

Updates zien er heel goed uit!
__________________
Golf MK2 1.6TD 1989 (sold)
Golf MK2 GT Special 2.0
Passat variant 2.0 TFSI 2008
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum