Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 21-06-2020, 19:29
Ruben JH Ruben JH is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 41
Default Golf 4 TDI 4Motion Highline 2002

Van een liefhebber voor een liefhebber

Met pijn in mijn hart zoek ik een liefhebber voor mijn golf 4 TDI 4motion Highline met 130 pk. Na bijna 10 jaar trouwe dienst en ruim 250dkm samen gereisd te hebben moet ik afscheid nemen. Het afscheid valt me dan ook zwaar, zal ik de auto weg zetten…… nee, ik heb besloten dat 5 auto's wel iets teveel van het goede is. Eigenlijk is dus de vraag, rijdt u deze auto tot de 1 miljoen kilometers? De auto kan het aan!

Golf 4 TDI 4Motion Highline
Kenteken 67-JN-BN
Kilometerstand +/- 415.000km zie RDW site logisch NAP
APK tot februari 2021
Laatste onderhoudsbeurt 2 nieuwe Michelin banden

Onderhoud tot 383dkm bij officiële Volkswagen dealers (Volkswagen Maas in Uithoorn en Centrum Garage in Amersfoort). Helaas slechte ervaring met Centrum Garage gehad waarbij ik ben uitgeweken naar Audi Servicemonteur van Pouw in Harderwijk. Onderhoud 412.000km in februari dit jaar. Alle facturen aanwezig van het onderhoud!
- Alle facturen voor de laatste 2 beurten kunnen gewoon doorgelezen worden, ik ga ze niet allemaal uitschrijven.
- Auto heeft 2 serviceboekjes gestempeld. Eerste boekje is volledig vol en ik ben dus verder gegaan in een tweede boekje. Deze moet je kopen wat ik als liefhebber heb gedaan.
- Beurt bij 383dkm Centrum Garage 373 euro in december 2017
- Beurt bij 412dkm Garage Jansen 579 euro in februari 2020

Eigenaren
- 1e eigenaar heeft de auto 1 jaar gehad (gekocht voor chalet in Zwitserland)
- 2e eigenaar heeft de auto 7 jaar gehad (eigenaar overleden, overgenomen van erfgename)
- 3e eigenaar heeft de auto 10 jaar gehad (dat ben ik dus)

Wat zijn de problemen van de auto. De auto heeft voornamelijk last gehad van andere mensen in file parkeer vakken. Geen deuken gelukkig maar wel krassen op de bumperhoeken en het nummerbord voor van andere trekhaken. Zelf parkeer ik niet in insteekvakken ivm mogelijke schade aan de zijkant van de auto. Daarnaast is het linker voorscherm aangetast door roest. Echt een golf 4 kwaal en met deze kilometerstand helaas niet te voorkomen. Het interieur is nog geheel heel en ook de stoelverwarming, climate control werken nog volledig. In het verleden is de aircopomp reeds vervangen. Nogmaals al het onderhoud is terug te lezen op de facturen.

Op de foto's is te zien dat de ruitensproeierkapjes van de koplampen er niet zijn. Dit klopt deze zijn gestolen. Heb reeds nieuwe in bezit maar nog niet in kleur laten spuiten.

Waarom verkoop ik de auto. Ik rijd nu echt te weinig kilometers om deze diesel te blijven rijden. Daarnaast heb ik al geruime tijd een andere dagelijkse auto. Het lukte mij niet om eerder afscheid te nemen.

Heeft u interesse dan kunt u contact met mij opnemen door een bericht te sturen of te bellen op 0655565093.

Vraagprijs € 1550,- of teab



























Last edited by Ruben JH : 21-06-2020 at 21:54.
  #2  
Old 10-07-2020, 16:09
Ruben JH Ruben JH is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 41
Default

Niemand interesse?
  #3  
Old 17-07-2020, 13:28
Ruben JH Ruben JH is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 41
Default

Verkocht! Mag een slotje op.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 08:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum