Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 17-05-2010, 19:50
FunkyF's Avatar
FunkyF FunkyF is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 308
Default alles van mijn oldschool kever

Te koop:

na 2 1/2 jaar plezier wordt het tijd voor iets anders

Omdat de bodem en het huisje niet meer super zijn (vaker aan gelast) en ik geen auto wil verkopen aan iemand die er achteraf problemen mee heeft verkoop ik alles los.

alle onderdelen van mijn 83er mex:

1200 motor, afgelopen jaar dik 4000 km zonder 1 keer problemen. je krijgt er een 2e 1200 bij met 1 kapotte zuiger en kapotte klep. 150 euro.

Versnellingsbak (lang) inclusief assen etc: 150 euro (altijd goed geschakeld)

Zeer mooie wielen met banden (4x130), voor smartbandjes, achter breed, voor zeer goede banden nog, achter redelijk (niet schuin afgesleten). Inclusief Whitewalls in mindere staat. 350 euro (VERKOCHT)

Zwarte deurpanelen voor en achter in zeer goede staat. 50 euro (VERKOCHT)

Rolbeugel, rood, wat lakschade, verder in zeer goede staat. 75 euro

Zonneklep, donkerblauw. Niet die zo plat zit, maar een echte. krasjes op de klep: 75 euro (VERKOCHT)

Versmalde (5 inch)en verlaagde vooras, zonder schokdemperstorens voor de smalle look. In goede staat, nergens kapotgeschaafd of aan het roesten. compleet met originele spindels en trommels met nieuwe remcilinders en remschoenen 175 euro

Originele vooras in goede staat en hard compleet met spindels, remmen en trommels: 100 euro

Strak gemaakt voorspatborden zonder bumpergaten en knipperlichten (zaten in de koplamp)

Goede achterspatborden jaren 70, met of zonder lichten te koop. (VERKOCHT)

Ruiten met oldschoolstickers en nieuwe zwarte rubbers zonder bies, compleet of per stuk te koop.

bestuurdersdeur in goede staat, bijrijdersdeur minder, kofferklep in goede staat, motorklep ook.

Interieur (zwart met witte lijnen/vakjes) met instapschade 50 euro. (VERKOCHT)

Treeplanken in goede staat, wat roest onderlangs 25 euro

En wat er dan nog over blijft is het huisje en de bodem, deze is ook voor een schappelijk prijsje op te halen voor plaatmateriaal.

zijn er vragen of wil je bieden, mail me gerust op frankrijst@hotmail.com

voor een foto kijk op:

http://www.keversite.nl/prikbord/se...=&username=

Last edited by FunkyF : 18-05-2010 at 20:59.
  #2  
Old 17-05-2010, 19:53
FunkyF's Avatar
FunkyF FunkyF is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 308
Default

Quote:
Originally Posted by FunkyF
Te koop:

na 2 1/2 jaar plezier wordt het tijd voor iets anders

Omdat de bodem en het huisje niet meer super zijn (vaker aan gelast) en ik geen auto wil verkopen aan iemand die er achteraf problemen mee heeft verkoop ik alles los.

alle onderdelen van mijn 83er mex:

1200 motor, afgelopen jaar dik 4000 km zonder 1 keer problemen. je krijgt er een 2e 1200 bij met 1 kapotte zuiger en kapotte klep. 150 euro.

Versnellingsbak (lang) inclusief assen etc: 150 euro (altijd goed geschakeld)

Zeer mooie wielen met banden (4x130), voor smartbandjes, achter breed, voor zeer goede banden nog, achter redelijk (niet schuin afgesleten). Inclusief Whitewalls in mindere staat. 350 euro

Zwarte deurpanelen voor en achter in zeer goede staat. 50 euro

Rolbeugel, rood, wat lakschade, verder in zeer goede staat. 75 euro

Zonneklep, donkerblauw. Niet die zo plat zit, maar een echte. krasjes op de klep: 75 euro

Versmalde (5 inch)en verlaagde vooras, zonder schokdemperstorens voor de smalle look. In goede staat, nergens kapotgeschaafd of aan het roesten. compleet met originele spindels en trommels met nieuwe remcilinders en remschoenen 175 euro

Originele vooras in goede staat en hard compleet met spindels, remmen en trommels: 100 euro

Strak gemaakt voorspatborden zonder bumpergaten en knipperlichten (zaten in de koplamp)

Goede achterspatborden jaren 70, met of zonder lichten te koop.

Ruiten met oldschoolstickers en nieuwe zwarte rubbers zonder bies, compleet of per stuk te koop.

bestuurdersdeur in goede staat, bijrijdersdeur minder, kofferklep in goede staat, motorklep ook.

Interieur (zwart met witte lijnen/vakjes) met instapschade 50 euro.

Treeplanken in goede staat, wat roest onderlangs 25 euro

En wat er dan nog over blijft is het huisje en de bodem, deze is ook voor een schappelijk prijsje op te halen voor plaatmateriaal.

zijn er vragen of wil je bieden, mail me gerust op frankrijst@hotmail.com

voor een foto kijk op:

http://www.keversite.nl/prikbord/se...=&username=


Schalbruch ligt bij Sittard (limburg) over de grens maar kom ook op veel treffen.
  #3  
Old 26-09-2010, 17:03
Volksweegel Volksweegel is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 3
Default

Heb misschien wel interesse in:
Versmalde (5 inch)en verlaagde vooras, zonder schokdemperstorens voor de smalle look. In goede staat, nergens kapotgeschaafd of aan het roesten. compleet met originele spindels en trommels met nieuwe remcilinders en remschoenen 175 euro

Past deze onder een 1302 uit 1970?
Is er aan de prijs nog iets te doen?

Mvg

Quote:
Originally Posted by FunkyF
Schalbruch ligt bij Sittard (limburg) over de grens maar kom ook op veel treffen.
  #4  
Old 26-09-2010, 17:45
Zeend's Avatar
Zeend Zeend is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,388
Default

Quote:
Originally Posted by Volksweegel
Past deze onder een 1302 uit 1970?


Yo Weegel,

een 1302 heeft veerpoten voor, zoals een moderne auto, en geen vooras dus.
Een versmalde vooras onder een 02 zetten... wat niet kan is nog nooit gebeurd, maar het is wel veel werk ;-)

Onder een gewone kever uit 1970 past de vooras uit deze advertentie wel; vanaf 1965 t/m einde productie (2003) is dezelfde vooras gebruikt op de duitse en mexicaanse kevers.

Jens
  #5  
Old 26-09-2010, 18:32
FunkyF's Avatar
FunkyF FunkyF is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 308
Default

yes, klopt dit past niet.
Op een 1302 kun je niet voor die smalle look en plat op zijn muil gaan (alles kan, maar zoals gezegd veel werk)

het meeste is inmiddels verkocht,

heb alleen nog een bijrijdersdeur.

complete ruitenset met nieuwe rubbers (+ oldschool stickers)

2x KYB Gr2 schokdempers voor de achterkant.

alle delen van een 1200 motorblok, zonder het carter\

benzinetank

motorkap

mvg
Frank
__________________
Two wrongs don't make a right, but three lefts do.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum