Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 02-06-2013, 22:06
Quynten Quynten is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 81
Default Golf 2 1.3i NZ Beige Twingo Open Air

Ik verkoop mijn Golf 2. Er is redelijk veel aan gedaan en het is een keiharde auto! Het is dat ik redelijk druk ben met studeren en ik volgend jaar stage ga lopen, anders had ik 'm zelf graag gefixt. Geen Volkswagens voor mij eventjes de komende tijd dus . Net voor het terrein van Dub Inn begaf mijn drukgroep namelijk het. Voor de handige klusser of hij gaat in onderdelen weg:

Wat er aan gedaan is:

- Compleet nieuwe uitlaatlijn van spruitstuk tot einddemper (Geen kat). Einddemper is wel iets aangepast :mrgreen: .
- Waterpomp
- Bougie's
- Bougiekabels
- Kleppen + pakking
- Olie en oliefilter
- Distributieriem vervangen bij 168
- Nieuwe draagarmrubbers
- Remblokjes voor
- V-snaar
- Ruitenwissers (door vorige eigenaar)
- Bakolie
- Koppelingskabel

Is verlaagd met een V-Maxx schroefset. Zit een Twingo Open Air dak in. Blauw bijbehorend interieur in top staat (komt inclusief 4 reserve deurpanelen)! Front is een zeldzaam Lesther grill. Zit een 5-bak onder met de code 8P 085, en schakelt prima! Stuurtje is mij teveel waard, die komt op de schouw als aandenken Het originele stuur komt er in terug.

Auto reed altijd prima en blokje loopt supergoed! Gezien de toch wel prijzige onderdelen wil ik er 600,- euro voor hebben of een goed bod. Anders gaat ie onderdelen weg, kom ik er ook wel mee. PB bij voorkeur!












Last edited by Quynten : 03-06-2013 at 08:09.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 19:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum