|
|||
|
|||
Motorkap corrado wil niet los !!!
Hallo, vandaag de corrado weer van stal gehaald na bijna 2 jaar stalling. En ja hoor, sleutel omdraaien en helemaal niets. Dus accu vervangen. Makkelijker gezegd dan gedaan, bij het kntgrendelen van de motorkap wil de linker kant totaal niet los. In de midden en rechts geen probleem, maar links zit muurvast. Nu weet ik dat er in dat slot een soort van circle van dikke draad zit die de pin van de motorkap vergrendeld en als je de motorkap ontgrendeld dat die draad dan terugtrekt zodat de pin vrij is zodat motorkap op en neer kan zodra je de middelste haak met de hand onrgrendeld. Probleem is nu, hoe krijg ik de motorkap nu ontgrendeld links zodat ik de accu kan vervangen en daardoor weer kan starten. Via de gril lukt niet zonder de boel te vernielen en te beschadigen. Kan het evt via onderkant auto als deze op de brug staat ? Suggestions/ Ideëen / Ervaringen, graag hoor ik het. Alvast bedankt.
|
|
||||
|
||||
Als je de zoekfunctie gebruikt kom je wel eea tegen. Bekende kwaal, hoop dat je oplossing er tussen zit. Lees dat je met een bus WD40 en een schroevendraaier een heel eind moet kunnen komen.