Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Onderdelen te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 22-04-2015, 22:29
MartinW0527 MartinW0527 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 265
Default 020 Drenth dogbox 5 speed en 4 speed

Omdat ik er (helaas) geen bestemming meer voor heb doe ik mijn Drenth dogboxen in de verkoop.
Voor degenen die niet weten wat het is; het komt uit de autosport en het zijn bakken zonder synchronisatie, waar je dus supersnel mee kan schakelen, wel met H patroon.
Ideaal voor race, rallycross, autocross, dragrace etc etc.
Ook erg leuk voor je zondagmiddag-rondje-over-de-dijk-auto.

Ik heb een volledig gereviseerde 5 bak met Quaife sperdifferentieel en een gereviseerde 4 bak met Drenth platensper.
Dan heb ik nog een 4 bak in onderdelen liggen die ik ook nog ga opbouwen, ook met een Drenth sper.

Naast deze bakken heb ik ook nog vele onderdelen te koop, die na verkoop van de bakken ook de verkoop in kunnen.

De verhoudingen van de 5 bak:
1 - 3.000
2 - 2.375
3 - 1.944
4 - 1.650
5 - 1.410
Eindoverbrenging 3.6

Van de andere bakken kan ik bij interesse ook de verhoudingen opzoeken.
Mocht je de 5 bak met een Drenth diff willen kopen kan dat uiteraard, dan kan ik ook nog wel wat met de prijs doen.
Ik heb ook nog andere eindoverbrengingen beschikbaar, mocht je er een andere in willen. Ook heb ik nog een steunen set beschikbaar om de bak met kabels te bedienen, het systeem van een 02a bak past hierop. Dit kan eventueel met een bak mee verkocht worden, evenals een sinterbrons koppelingset.

Prijs 5 bak: 1900 euro
Prijs gereviseerde 4bak: 1500 euro
Omgeving Marknesse








Deze bakken zijn dus in perfecte staat en klaar voor gebruik!
Bij serieuze interesse graag even een berichtje sturen, je kan dan ook mijn 06 krijgen.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 20:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum