Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 03-01-2006, 12:06
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Exclamation Ronal Turbo Phase 1

15 inch
7j
4x100
et 28

Ik zal eerlijk zijn, ik verkoop deze velgen omdat ik ze spuugzat ben. Ik heb ze een tijd geleden gekocht, ze zijn toen door de vorige eigenaar kaalgemaakt en opnieuw in de alu-primer gezet en in die staat heb ik ze gekocht. Vervolgens heb ik dat heel licht opgeschuurd en nogmaals een goeie laag alu-primer er op gezet. Dit vervolgens helemaal glad geschuurd en 3 lagen grijze motipspray er super strak opgezet. Vervolgens met 2 lagen blanke lak en commandant afgemaakt. Hierna heb ik met prof zwarte autolak de vakjes en ringen geschilderd. Hier zit het probleem waarom ik deze velgen zat ben en ze kwijt wil. De zwartelak dekt namelijk niet zo mooi vind ik zelf en vertoont kleine barstjes. Bij 1 van de velgen laat het een beetje los, zie foto. Ik heb zelf veel tijd in deze velgen gestoken, maar de lol is er voor mij nu af. Volgens de vorige eigenaar zijn ze 100% recht, hij heeft ermee gereden, ikke niet.

Nu wordt het spannend : de VASTE prijs voor de ronal turbo phase 1 is als volgt.
- 400 euro voor de ronals met 2x 195-45-15 (tjoepietjappie-merk) met ong 5mm profiel en 2x 195-50-15 (pirelli) met ook ong 5 mm profiel.
- 350 euro zonder de banden.
deze prijzen zijn vast en laag omdat 1 van de velgen een beetje overstapelschade heeft en ik, zoals eerder al gezegd, deze velgen zat ben en er niet meer met plezier aan werk.

Ik heb er nog 2 (of 3) originele dopjes bij en 4 platte strakke meegespoten, goed sluitende vervangende dopjes. De velgen liggen in de omgeving van drachten of eventueel leeuwarden (friesland dus).

Groet, Sander

Ps. graag in dit topic gen gel*l over ronals met, of zonder, opschrift. daar zijn genoeg andere topics over. Dit zijn dus de versies met tekst die je eventueel kunt laten afdraaien.








  #2  
Old 03-01-2006, 13:39
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Default

update: 1 van de 195-50-15 is lek, maar is waarschijnlijk zo op te lossen met een proppie
  #3  
Old 05-01-2006, 12:43
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Default

uppie
  #4  
Old 05-01-2006, 18:49
Christiaan's Avatar
Christiaan Christiaan is offline
Approaching the redline...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 9,219
Default

Op verzoek topic opgeschoond. Graag alleen reageren als je serieus interesse hebt, het is een verkoop topic!
__________________
Cabby
  #5  
Old 05-01-2006, 18:50
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Default

eerst even tot maandagavond in de wacht... dank je christiaan!
  #6  
Old 10-01-2006, 10:48
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Default

verkocht en opgehaald. mag een slotje op!



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 20:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum