Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf,Bora en New Beetle MK IV
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 19-05-2021, 19:26
Jantjevariantje Jantjevariantje is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2020
Posts: 16
Default Dakreling Golf 4 variant

Goedenavond iedereen, ik heb een Golf 4 variant, waar ik nog steeds heel tevreden met ben. Ik ben er laatst achter gekomen dat de steunen van de dakreling een beetje los laten op het dak. Met het regenachtig weer van de laatste tijd wil ik niet dat er lekkage ontstaat.... Weet iemand misschien hoe ik de dakbekleding los kan halen en zo eventueel de steunen weer aan kan draaien? Het lijkt me niet dat ze vast zitten met dubbelzijdig tape. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt!!
Reply With Quote
  #2  
Old 20-05-2021, 10:10
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,797
Default

De dakrails zit met moeren vast welke je vanaf de buitenkant er op draait. Vooraan, bij het pootje in het midden en achteraan, kun je de kap er af klikken en daaronder zit een moer.
__________________
Reply With Quote
  #3  
Old 20-05-2021, 20:21
Jantjevariantje Jantjevariantje is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2020
Posts: 16
Default

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
De dakrails zit met moeren vast welke je vanaf de buitenkant er op draait. Vooraan, bij het pootje in het midden en achteraan, kun je de kap er af klikken en daaronder zit een moer.


Oké, bedankt voor je antwoord. Ik was al bang dat de hele dakbekleding eraf moest. Zo snel mogelijk ga ik er mee aan de slag. Bedankt!!
Reply With Quote
  #4  
Old 03-06-2021, 19:30
Jantjevariantje Jantjevariantje is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2020
Posts: 16
Default

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
De dakrails zit met moeren vast welke je vanaf de buitenkant er op draait. Vooraan, bij het pootje in het midden en achteraan, kun je de kap er af klikken en daaronder zit een moer.

Hallo VeeDubber, ik heb de kappen eraf gehaald, deze waren nog vrij moeilijk te vinden. Het bleek dat alleen de kappen een beetje los zaten, de dakrails zelf niet gelukkig. Wel heb ik de lak onder de kappen even schoon gemaakt en in de was gezet, deze plekken waren behoorlijk vervuild. Bedankt voor de hulp!
Reply With Quote
  #5  
Old 04-06-2021, 09:01
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,797
Default

Goed om te horen
__________________
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum